Lowlands 2025

Haha jij ziet The Slow Readers Club wel heel graag komen he El Branco. Al de derde keer dat je ze noemt. Kleine tip, over een maand staan ze ook met drie eigen shows in Nederland. Inderdaad een goede band

I Prevail op Dynamo Metal Fest
Interplanetary Criminal LL24
Paul Kalkbrenner Complex Festival (hoeft geen uitsluitsel te betekenen)
Pommelien Thijs, Joost, The Kooks, Loreen op Paaspop (hoeft geen uitsluitsel te betekenen)
Yard Act op Into the great Wide Open
Paul Kalkbrenner heeft alle drie dagen al een show staab

Paul Kalkbrenner heeft alle drie dagen al een show staab
In 2019 stond Paul ook op dezelfde dag op Lowlands en PKP, dus dat hoeft niet per definitie een bezwaar te zijn. Het is nou ook weer niet dat hij een complexe productie mee hoeft te slepen.

In 2019 stond Paul ook op dezelfde dag op Lowlands en PKP, dus dat hoeft niet per definitie een bezwaar te zijn. Het is nou ook weer niet dat hij een complexe productie mee hoeft te slepen.

Normaal gezien heb je gelijk, maar volgens de geruchten heeft hij ditmaal een speciale productie die wat meer vereist dan alleen een LED scherm en een tafeltje.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Ik snap de enthousiasme om Paul Kalkbrenner eigenlijk niet zo. Het is echt net zo plat als Peggy Gou imo.
Dit is m.i. toch wel erg kort door de bocht hoor. Zijn muziek kan je niet liggen natuurlijk, maar Paul Kalkbrenner heeft zonder twijfel meer een eigen geluid en stijl dan Peggy. De stempel die hij met deze stijl gedrukt heeft op de Europese clubscene - ook vóór Berlin Calling - is denk ik ook de reden waarom hij nog steeds graag gezien wordt. In ieder geval door mij!

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar en Davidd

Users who are viewing this thread