Lowlands 2025

Ik zit nog wel te denken aan South Arcade. Staan al op JERA maar touren wel dus ik zie die ook nog wel verschijnen eerlijk gezegd

En ik gok nog op House of Protection ook op Jera. Maar kan wel doorkomen dacht ik zo. en The Slow Readers Club

Haha jij ziet The Slow Readers Club wel heel graag komen he El Branco. Al de derde keer dat je ze noemt. Kleine tip, over een maand staan ze ook met drie eigen shows in Nederland. Inderdaad een goede band

I Prevail op Dynamo Metal Fest
Interplanetary Criminal LL24
Paul Kalkbrenner Complex Festival (hoeft geen uitsluitsel te betekenen)
Pommelien Thijs, Joost, The Kooks, Loreen op Paaspop (hoeft geen uitsluitsel te betekenen)
Yard Act op Into the great Wide Open
Paul Kalkbrenner heeft alle drie dagen al een show staab

Paul Kalkbrenner heeft alle drie dagen al een show staab
In 2019 stond Paul ook op dezelfde dag op Lowlands en PKP, dus dat hoeft niet per definitie een bezwaar te zijn. Het is nou ook weer niet dat hij een complexe productie mee hoeft te slepen.

In 2019 stond Paul ook op dezelfde dag op Lowlands en PKP, dus dat hoeft niet per definitie een bezwaar te zijn. Het is nou ook weer niet dat hij een complexe productie mee hoeft te slepen.

Normaal gezien heb je gelijk, maar volgens de geruchten heeft hij ditmaal een speciale productie die wat meer vereist dan alleen een LED scherm en een tafeltje.

• Leuk
Waarderingen: LLoww en Novis95
Ik snap de enthousiasme om Paul Kalkbrenner eigenlijk niet zo. Het is echt net zo plat als Peggy Gou imo.
Dit is m.i. toch wel erg kort door de bocht hoor. Zijn muziek kan je niet liggen natuurlijk, maar Paul Kalkbrenner heeft zonder twijfel meer een eigen geluid en stijl dan Peggy. De stempel die hij met deze stijl gedrukt heeft op de Europese clubscene - ook vóór Berlin Calling - is denk ik ook de reden waarom hij nog steeds graag gezien wordt. In ieder geval door mij!

Dit is m.i. toch wel erg kort door de bocht hoor. Zijn muziek kan je niet liggen natuurlijk, maar Paul Kalkbrenner heeft zonder twijfel meer een eigen geluid en stijl dan Peggy. De stempel die hij met deze stijl gedrukt heeft op de Europese clubscene - ook vóór Berlin Calling - is denk ik ook de reden waarom hij nog steeds graag gezien wordt. In ieder geval door mij!
Ik vind de muziek van Paul best prima hoor. Heb het erg veel geluisterd in de tijd dat ik in deze hoek van de muziek terecht kwam. Maar live is het toch allemaal wat simpel? Ik trek die 'act' achter de draaitafel ook gewoon heel slecht, beetje Patrick Mason vibes. Ik zie dan misschien nog liever een DJ set in de bravo van Paul waar hij niet vast zit aan zijn eigen repertoire.

• Leuk
Waarderingen: LLoww
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Maar Paul met Peggy vergelijken gaat echt niet op, kan echt niet. Heb je Berlin Calling gezien en bijbehorende soundtrack gehoord? Of al het oude werk van Paul geluisterd? Hij is al meer dan actief sinds 1992 (Paul DB+). Ondanks het wat 'simpele' geluid is Paul een vaste waarde in de techno-scene die veel respect heeft verdiend met hele mooie producties en legendarische sets. Er zit gevoel in zijn werk en zijn enthousiasme werkt bij mij wel aanstekelijk.
Dus nogmaals, de vergelijking met Peggy Gou is ver, heel ver te zoeken en zelfs verwerpelijk.

Haha jij ziet The Slow Readers Club wel heel graag komen he El Branco. Al de derde keer dat je ze noemt. Kleine tip, over een maand staan ze ook met drie eigen shows in Nederland. Inderdaad een goede band
Dat was bekent. Maar gun ze ook een breeder publiek. Denk qua muziek het wel meer mensen aan zal spreken.

Haha Paultje is een levende legende. Als hij komt ben ik in ieder geval zeer tevreden. Hem vergelijken met Peggy Gou kom op zeg 😅
Pfffff… echt ongelofelijk idd. Ik wil hier een heel betoog schrijven, maar ik laat het gewoon even aan me voorbij gaan vandaag.
Paul met Peggy vergelijken Jezus Christus te paard zeg.

Alsof je Freddie Mercury met Frans Duijts vergelijkt. In dat straatje zitten we nu.

Users who are viewing this thread