Lowlands 2024

UpInSmoke

Campingartiest
22 jul 2022
80
125
Net toch even weer de playlist opgezet. Ik ben best positief over de line-up hoewel QOTSA wel voor een betere balans had gezorgd. Ik heb best veel dance op het programma staan voor mijn doende. En ik moet zeggen dat ik de Lima line-up wel een beetje tegen vind vallen. Op de piraten act na (die ik niet heel sterk vind persoonlijk), mis ik echt bepaalde "feest" acts waar je met een gerust hart kan uitwijken waarvan je het weet dat het een feestje is.
ben je nu positief ?!? :p geintje

Lima wel eens, ben benieuwd of Polka shiz de verwachtingen gaan waar maken, tis toch al weer tijdje geleden voor meneer hondt
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Avani en Dante

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.892
6.133
ben je nu positief ?!? :p geintje

Lima wel eens, ben benieuwd of Polka shiz de verwachtingen gaan waar maken, tis toch al weer tijdje geleden voor meneer hondt
Ik ben heel het jaar volgens mij best positief geweest over de line-up van Lowlands. Had dit jaar meer kritiek op BKS ;). En ja Kees zal vast wel zijn ding doen. Maar ik bedoelde meer in de dag line-up dat soort bands
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.225
Net toch even weer de playlist opgezet. Ik ben best positief over de line-up hoewel QOTSA wel voor een betere balans had gezorgd. Ik heb best veel dance op het programma staan voor mijn doende. En ik moet zeggen dat ik de Lima line-up wel een beetje tegen vind vallen. Op de piraten act na (die ik niet heel sterk vind persoonlijk), mis ik echt bepaalde "feest" acts waar je met een gerust hart kan uitwijken waarvan je het weet dat het een feestje is.
Als ik het zo lees is ook nog een beetje terug te redeneren naar het verdwijnen van de Charlie. Doordat ze de India en Charlie nu min of meer op 1 stage programmeren heb je minder 'Lima acts' in het blokkenschema.
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.000
1.164
Lieve mede-forummers, ik ga hier (op kantoor) afsluiten en dan de laatste voorbereidingen treffen. Dat betekent dat ik ook minder op het forum te vinden ben, want het feest is in Biddinghuizen!

Dank voor alle leuke discussies, fijne scoops en goede grappen. Tot over een week na Lowlands, als ik ben uitgehuild en weer troost zoek bij jullie.

Maar vooral veel plezier! Cheerssss! 🍻
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Als ik het zo lees is ook nog een beetje terug te redeneren naar het verdwijnen van de Charlie. Doordat ze de India en Charlie nu min of meer op 1 stage programmeren heb je minder 'Lima acts' in het blokkenschema.
Ik merk daardoor juist dat ik meer Lima-acts heb aangevinkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
869
1.428
Lieve mede-forummers, ik ga hier (op kantoor) afsluiten en dan de laatste voorbereidingen treffen. Dat betekent dat ik ook minder op het forum te vinden ben, want het feest is in Biddinghuizen Hasselt!

Dank voor alle leuke discussies, fijne scoops en goede grappen. Tot over een week na Lowlands, als ik ben uitgehuild en weer troost zoek bij jullie.

Maar vooral veel plezier! Cheerssss! 🍻
Je schrijft de locatie verkeerd ;)
Heb het even voor je gecorrigeerd!

Alle gekheid op een stokje, veel plezier allemaal dit weekend!
 

Zeeuwse

Playlistbediener
2 aug 2024
18
52
Lieve mede-forummers, ik ga hier (op kantoor) afsluiten en dan de laatste voorbereidingen treffen. Dat betekent dat ik ook minder op het forum te vinden ben, want het feest is in Biddinghuizen!

Dank voor alle leuke discussies, fijne scoops en goede grappen. Tot over een week na Lowlands, als ik ben uitgehuild en weer troost zoek bij jullie.

Maar vooral veel plezier! Cheerssss! 🍻
Cheers ! 👍🏕️
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
242
437
Lieve mede-forummers, ik ga hier (op kantoor) afsluiten en dan de laatste voorbereidingen treffen. Dat betekent dat ik ook minder op het forum te vinden ben, want het feest is in Biddinghuizen!

Dank voor alle leuke discussies, fijne scoops en goede grappen. Tot over een week na Lowlands, als ik ben uitgehuild en weer troost zoek bij jullie.

Maar vooral veel plezier! Cheerssss! 🍻

Same here! Tot over een week en veel plezier gewenst aan iedereen!
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Avani

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Voor alle glamping bashers wil ik toch graag nog even mijn start van Lowlands delen.

Met een zware tent hoef ik niet te sjouwen, slaapzak ook niet, want het is er allemaal al.
Sjouwen met powerbanks, ook al niet, want wij hebben gewoon stroom, koelkast etc.

Ik kom soepel aan via een andere ingang, meestal zonder rij of anders is die kort. Er liggen vlonders zodat mijn bolderkar (of rolkoffer) energiezuinig in de richting van de Glamping beweegt.
Vervolgens ben ik bij de ingang van de Glamping meteen aan de beurt om vervolgens te horen waar onze Tipi en andere accommodaties te vinden zijn.
Ik loop naar onze ruime Tipi, rij die bolderkar zo naar binnen en kies een bed.
Het bier en wijn gaat open en het festival begint zonder ook maar 1 zweetdruppel te hoeven voelen.

En ok en soms loop ik dan toch met een paar maatjes naar de 'gewone mensen' ingang, daar drinken dan we een paar biertjes terwijl wij kijken naar al het bloed zweet en tranen die er voor de ingang en net na de ingang vloeien. Om eerlijk te zijn is het eigenlijk gewoon jammer dat ze die oude brug hebben vervangen....

Echt allemaal een geweldig festival toegewenst!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.892
6.133
Voor alle glamping bashers wil ik toch graag nog even mijn start van Lowlands delen.

Met een zware tent hoef ik niet te sjouwen, slaapzak ook niet, want het is er allemaal al.
Sjouwen met powerbanks, ook al niet, want wij hebben gewoon stroom, koelkast etc.

Ik kom soepel aan via een andere ingang, meestal zonder rij of anders is die kort. Er liggen vlonders zodat mijn bolderkar (of rolkoffer) energiezuinig in de richting van de Glamping beweegt.
Vervolgens ben ik bij de ingang van de Glamping meteen aan de beurt om vervolgens te horen waar onze Tipi en andere accommodaties te vinden zijn.
Ik loop naar onze ruime Tipi, rij die bolderkar zo naar binnen en kies een bed.
Het bier en wijn gaat open en het festival begint zonder ook maar 1 zweetdruppel te hoeven voelen.

En ok en soms loop ik dan toch met een paar maatjes naar de 'gewone mensen' ingang, daar drinken dan we een paar biertjes terwijl wij kijken naar al het bloed zweet en tranen die er voor de ingang en net na de ingang vloeien. Om eerlijk te zijn is het eigenlijk gewoon jammer dat ze die oude brug hebben vervangen....

Echt allemaal een geweldig festival toegewenst!
Ik snap het wel hoor. Ik begin er ook steeds meer over na te denken om minder festivals te doen, maar de gene die je doet met meer luxe. Wij moeten 2 uurtjes rijden voordat we in Biddinghuizen zijn, en de gene met wie ik ga willen nooit al te vroeg vertrekken. Dus slechte camping plekken is vaak het geval (camping 6...) en dat is toch wel een pokke-eind lopen. Daarnaast heb ik 2 linker handen, dus ik irriteer me doet om het tentje op te zetten. Dus kan me goed voorstellen dat mensen ervoor kiezen voor de glamping. Alleen mijn LL-genoten hebben dat er financieel er niet voor over. Misschien dat ik het zelf ga doen een volgende keer.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

lagelander

Playlistbediener
15 jun 2022
16
41
Voor alle glamping bashers wil ik toch graag nog even mijn start van Lowlands delen.

Met een zware tent hoef ik niet te sjouwen, slaapzak ook niet, want het is er allemaal al.
Sjouwen met powerbanks, ook al niet, want wij hebben gewoon stroom, koelkast etc.

Ik kom soepel aan via een andere ingang, meestal zonder rij of anders is die kort. Er liggen vlonders zodat mijn bolderkar (of rolkoffer) energiezuinig in de richting van de Glamping beweegt.
Vervolgens ben ik bij de ingang van de Glamping meteen aan de beurt om vervolgens te horen waar onze Tipi en andere accommodaties te vinden zijn.
Ik loop naar onze ruime Tipi, rij die bolderkar zo naar binnen en kies een bed.
Het bier en wijn gaat open en het festival begint zonder ook maar 1 zweetdruppel te hoeven voelen.

En ok en soms loop ik dan toch met een paar maatjes naar de 'gewone mensen' ingang, daar drinken dan we een paar biertjes terwijl wij kijken naar al het bloed zweet en tranen die er voor de ingang en net na de ingang vloeien. Om eerlijk te zijn is het eigenlijk gewoon jammer dat ze die oude brug hebben vervangen....

Echt allemaal een geweldig festival toegewenst!
Vergeet de volgende keer niet het voortraject te beschrijven! (waarin je vanuit je huis in Amsterdam-Zuid eerst nog even -glimlachend- langs Uilenstede rijdt, om vervolgens met de fatbike naar het station de gewone fietsende burgers in te halen en daarna jezelf lekker onderuit laat zakken in de eerste klas, om te kijken naar al dat gepuf en gesteun in de tweede klas).
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
83
80
Ik heb een tijd de boys (en lady;) van TPDTV gevolgd op youtube, een tikkeltje jaloers op alles wat ze kunnen doen door hun liefde voor festivals te delen en dit lucratief doen. Zij hebben vorig jaar een video gepost over de VIP ervaring op Coachella.


Anders dan LL maar voor mij zou glamping voelen als valsspelen. Net als dat ik blij ben dat er geen dagbezoekers zijn. Toch andere types....
Ik heb EC/ Glammping overwogen toen ik met krukken liep en m'n knie niet mocht belasten, maar daar was de MiVa camping een uitkomst voor, want douchen in een omgebouwde dixi was net ff te gewaagd.

Wil je naar Lowlands dan hoort bikkelen er bij. Anders speel je vals. Vinnik.....

Maar goed, genoeg die er anders over denken, anders breidt dat gebied niet steeds meer uit.
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
Voor alle glamping bashers wil ik toch graag nog even mijn start van Lowlands delen.

Met een zware tent hoef ik niet te sjouwen, slaapzak ook niet, want het is er allemaal al.
Sjouwen met powerbanks, ook al niet, want wij hebben gewoon stroom, koelkast etc.

Ik kom soepel aan via een andere ingang, meestal zonder rij of anders is die kort. Er liggen vlonders zodat mijn bolderkar (of rolkoffer) energiezuinig in de richting van de Glamping beweegt.
Vervolgens ben ik bij de ingang van de Glamping meteen aan de beurt om vervolgens te horen waar onze Tipi en andere accommodaties te vinden zijn.
Ik loop naar onze ruime Tipi, rij die bolderkar zo naar binnen en kies een bed.
Het bier en wijn gaat open en het festival begint zonder ook maar 1 zweetdruppel te hoeven voelen.

En ok en soms loop ik dan toch met een paar maatjes naar de 'gewone mensen' ingang, daar drinken dan we een paar biertjes terwijl wij kijken naar al het bloed zweet en tranen die er voor de ingang en net na de ingang vloeien. Om eerlijk te zijn is het eigenlijk gewoon jammer dat ze die oude brug hebben vervangen....

Echt allemaal een geweldig festival toegewenst!
Je komt als nog met een bolderkar aanzetten. Dan maakt t gewicht van die loodzware tent, slaapzak en powerbank ook niet meer uit. 😆
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken