Lowlands 2024

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
471
635
De wijzigingen vallen voor mij nog beter. Scheelt wat meters lopen (sla dan NAS over). ILA klinkt ok, dus die komt op de lijst.
 

smearsel

Randprogramma
2 feb 2019
109
242
Ik ben nooit op Lowlands geweest, wel vaak op Defqon.

Is er een reden dat Lowlands niet ook een volledige outdoor mainstage gebruikt zoals Defqon, verder is het toch hetzelfde terrein? Puur omdat het qua beleving ander soort festivals zijn of?
Voornaamste reden is denk ik dat een podium als de Alpha artiesten véél meer ruimte geeft om hun eigen show mee te nemen. Met een podium als dat van Defqon moet je toch vooral leunen op de showelementen die Q-Dance als organisatie regelt. Kan me voorstellen dat vooral de grote headliner acts daar niet zo op zitten te wachten. Daarbij zou ik denken dat zo'n mainstage als bij Defqon aardig in de kosten loopt, al helemaal met die joekel van dit jaar. Bij Defqon kun je daar nog enigszins voor compenseren doordat de gages van de DJs (vermoedelijk) een stuk lager zijn dan die van de acts op Lowlands.

Mocht iemand trouwens benieuwd zijn hoe het Defqon equivalent van de Alpha er dit jaar uitzag, hier een foto:
c98d0a203406495.6696b9ea5f7a7.jpg


Denk dat de Alpha normaal begint waar zo ongeveer de rechterhand van dat meest linker figuur zit
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Ik denk dat Harry als bezoeker komt, bij de huldiging ging het over 3 weken niet fietsen en wel naar LL. Of dat nou zo handig is op nationale tv...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken