Lowlands 2024

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Laten we gaan speculeren over volgend jaar? Zie er niet veel bijzonders meer bijkomen het takelt voor mijn gevoel steeds meer af. Door de overdaad aan festivals zijn we als LL niet zo belangrijk meer. Dus doe ook absoluut geen moeite om er dit jaar bij te zijn. En dat ik na zo'n 20 jaar er wel bij geweest te zijn het gevoel steeds meer mis.
Tip voor de aankomende Editie

Empire of the sun
The Cure met een set van 3uur
Alvast sparen maar EvE👌
 
  • Haha
Waarderingen: redle

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Laten we gaan speculeren over volgend jaar? Zie er niet veel bijzonders meer bijkomen het takelt voor mijn gevoel steeds meer af. Door de overdaad aan festivals zijn we als LL niet zo belangrijk meer. Dus doe ook absoluut geen moeite om er dit jaar bij te zijn. En dat ik na zo'n 20 jaar er wel bij geweest te zijn het gevoel steeds meer mis.
Tip voor de aankomende Editie

Empire of the sun
The Cure met een set van 3uur
Alvast sparen maar EvE👌
Het is toch gewoon een prima typische Lowlands line-up dit jaar tot nu toe? Ja natuurlijk is Goldband een enorm zwaktebod als headliner, maar alles daaronder staat wat mij betreft als een huis. Vind het persoonlijk ook een sterkere line-up dan vorig jaar. Dus snap dat aftakelen niet helemaal.

Zeker met namen als Big Thief, The Smile & IDLES
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Nou die Denzel was weer rap van de line up. Misschien maar stoppen met dit soort acts te boeken. Inmiddels moet je als Mojo toch wel weten welk management betrouwbaar is.Tenzij dit een escape is in het contract. Zou maar zo kunnen. Dan slecht onderhandeld van / geaccepteerd door LL.

In plaats van het te zoeken in een vervangende hiphop act, heb ik een retro voorstel. Boek gewoon een rock act zonder grote entourage. Gewoon van die bands zoals vroeger. Die werden dan geboekt en dan kwamen ze ook nog. Echt, je kan het je bijna niet voorstellen. Echt gaaf was dat.

Duidelijk dat deze curryworst geen normen en waarden heeft. Cash = King and Fuck Europe 🤮
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
101
96
Laten we gaan speculeren over volgend jaar? Zie er niet veel bijzonders meer bijkomen het takelt voor mijn gevoel steeds meer af. Door de overdaad aan festivals zijn we als LL niet zo belangrijk meer. Dus doe ook absoluut geen moeite om er dit jaar bij te zijn. En dat ik na zo'n 20 jaar er wel bij geweest te zijn het gevoel steeds meer mis.
Tip voor de aankomende Editie

Empire of the sun
The Cure met een set van 3uur
Alvast sparen maar EvE👌
Het Pinkpop forum lekt....
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Laten we gaan speculeren over volgend jaar? Zie er niet veel bijzonders meer bijkomen het takelt voor mijn gevoel steeds meer af. Door de overdaad aan festivals zijn we als LL niet zo belangrijk meer. Dus doe ook absoluut geen moeite om er dit jaar bij te zijn. En dat ik na zo'n 20 jaar er wel bij geweest te zijn het gevoel steeds meer mis.
Tip voor de aankomende Editie

Empire of the sun
The Cure met een set van 3uur
Alvast sparen maar EvE👌
Ik snap niet waarom je denkt dat het aftakelt. Met QOTSA, The Smile, IDLES, Dead Poet Society, Inhaler, Fat Dog, Wargasm, bar italia, MSPaint, Ramkot en Grandson staan er gewoon tig prima gitaarbands. Met Backxwash, Bob Vylan en Sleaford Mods staat er ook qua hiphop / rock crossover toffe dingen. Dan zijn er nog acts uit overige genres die ook prima bij Lowlands passen zoals het Noord Nederlands Orkest, Romy, Teddy Swims en de Sugababes. Qua hiphop staan er toffe dingen als Nas, Grove, Flowdan en Mette. En dan ziet het danceprogramma er toch ook al dik uit met Fred Again, Soulwax, Skrillex, Brutalismus 3000, Barry Can't Swim, Lander & Adriaan, Model / Actriz etc.. er staat al zoveel tofs om van te genieten en te ontdekken dat ik je geklaag echt niet snap.
 

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
36
55
Weer een nieuwe van Skrillex:

Ik ben echt superbenieuwd hoe het op Lowlands uiteindelijk allemaal valt. Vind deze en TAKA echt weer wat anders dan ik gewend van hem was.
Ik verwacht een hele dikke show en het gaat allemaal op zijn plek vallen.skrillex had laatst 50 previews laten horen op insta met heel wat oude skrillex sound erin. En waaronder een collab met Joyryde. Plus die laatste 2 albums van skrillex vind ik hard en er komen nog 4 aan en wie weet nog voor augustus 😉
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
83
208
Ik snap niet waarom je denkt dat het aftakelt. Met QOTSA, The Smile, IDLES, Dead Poet Society, Inhaler, Fat Dog, Wargasm, bar italia, MSPaint, Ramkot en Grandson staan er gewoon tig prima gitaarbands. Met Backxwash, Bob Vylan en Sleaford Mods staat er ook qua hiphop / rock crossover toffe dingen. Dan zijn er nog acts uit overige genres die ook prima bij Lowlands passen zoals het Noord Nederlands Orkest, Romy, Teddy Swims en de Sugababes. Qua hiphop staan er toffe dingen als Nas, Grove, Flowdan en Mette. En dan ziet het danceprogramma er toch ook al dik uit met Fred Again, Soulwax, Skrillex, Brutalismus 3000, Barry Can't Swim, Lander & Adriaan, Model / Actriz etc.. er staat al zoveel tofs om van te genieten en te ontdekken dat ik je geklaag echt niet snap.
Luider voor de mensen achterin! Als de line-up dit jaar niet je ding is, dan weet ik niet wanneer Lowlands voor het laatst wel je ding is geweest. Er is mijns inziens ook erg gevarieerd geboekt.

Laten we gaan speculeren over volgend jaar? [...] Dus doe ook absoluut geen moeite om er dit jaar bij te zijn.
Laten we vooral nog even bij deze editie blijven en niet jouw tegenzin opdringen in een topic waar er genoeg mensen zijn die er wel veel zin in hebben. Maak alvast het LL 2025 topic aan en dan zien we je daar in september.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken