Lowlands 2024

Knakworst

Playlistbediener
25 jul 2023
19
29
Ik denk dat Lil Yachty ook wel kans maakt als vervanger. Net een nieuw nummer met Fred Again.. en bezig aan een album met James Blake. In die zin zou hij best 'hot' kunnen worden dit jaar. Daarnaast is hij een artiest van een gelijk formaat als Denzel Curry denk ik.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
368
477
Ik denk dat Lil Yachty ook wel kans maakt als vervanger. Net een nieuw nummer met Fred Again.. en bezig aan een album met James Blake. In die zin zou hij best 'hot' kunnen worden dit jaar. Daarnaast is hij een artiest van een gelijk formaat als Denzel Curry denk ik.
Zou zeker ook vet zijn en al een tijdje op mn wenslijstje. Volgende maand ga ik naar zn show in 013 en met zn laatste album is sowieso de crossover qua genres van heel nice zijn
 

ewawow

Playlistbediener
7 mrt 2019
6
0
Ik snap dat er vele teleurgesteld zijn wat betreft het afzeggen van Denzel Curry, maar waarom doen jullie net alsof hij de keuze maakt om optredens te cancellen. Lijkt mij toch vooral de schuld van zijn management die zulke keuzes maakt?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.514
3.010
Ik snap dat er vele teleurgesteld zijn wat betreft het afzeggen van Denzel Curry, maar waarom doen jullie net alsof hij de keuze maakt om optredens te cancellen. Lijkt mij toch vooral de schuld van zijn management die zulke keuzes maakt?
Dan moet Denzel misschien een ander management zoeken. Hij blijft als artiest verantwoordelijk voor zijn eigen band met fans en festivals in betreffende landen. Nu voor de tweede keer een Europese tour cancelen voor een andere tour getuigt van diepe minachting naar alles en iedereen die afspraken maakt met de artiest.
 

Knakworst

Playlistbediener
25 jul 2023
19
29
Ze spelen inderdaad ontzettend in de hand van de kikixgoldbandgroupie meme groep - Marlon Hoffstad, Goldband, Peggy, zou me niks verbazen als KI/KI een nacht de Bravo af sluit. Hoop alleen wel dat de HME'ers het fatsoen hebben om dan hun mond te houden als ze ergens anders staan... Dat was vorig jaar zo irritant bij M83
Heb ik iets gemist, is Marlon Hoffstadt ook geboekt voor LL? Hoop het toch niet🥲
 

micham

Nieuw lid
27 dec 2023
4
2
joost heeft in een nu verwijderde instagram story gezet dat hij een verrassing heeft vanavond 00:00 Nederlandse tijd . . . maar misschien zie ik dingen die ik wil zien :)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.797
Heb ik iets gemist, is Marlon Hoffstadt ook geboekt voor LL? Hoop het toch niet🥲
Neuh nog niet bekend, maar voor die opmerking ging het wel er over dat hij inmiddels op de Alpha kan. Overigens is de kans dat hij geboekt wordt ook nog aanwezig natuurlijk (maar denk eigenlijk dat Lowlands past, eerder Malugi, Benwel en nog wat andere boeken)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.797
joost heeft in een nu verwijderde instagram story gezet dat hij een verrassing heeft vanavond 00:00 Nederlandse tijd . . . maar misschien zie ik dingen die ik wil zien :)
Lowlands maakt in de essentie niets bekend op vrijdag en ook niet om 12 uur s'nachts. Dit zal gewoon een optreden/videoclip of iets anders zijn
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.558
2.036
Stormzy en 21 savage zijn sowieso wat duurder maar wel beetje fatsoenlijke hiphopnamen die rond LL touren in Europa. Is toch wel weer een flinke hiphop artiest die wegvalt dus beetje compensatie mag. Niet een of andere bedroompop artiest die zogenaamd rapt

A$AP Rocky staat dat weekend op Cabaret Vert in Frankrijk. Zou een leuke rap vervanger zijn voor Denzel Curry voor Lowlands en Pukkelpop, of zal hij een te grote naam zijn voor die spot?
Artiesten van deze grootte hoef je echt niet te verwachten. Ga maar uit van een NL-se act.
 

DeBarrel

Nieuw lid
4 apr 2024
2
3
joost heeft in een nu verwijderde instagram story gezet dat hij een verrassing heeft vanavond 00:00 Nederlandse tijd . . . maar misschien zie ik dingen die ik wil zien :)
Dan verkoop ik m'n ticket. Joost sympathieke vent, maar dat kan je niet als vervanging doen van Denzel Curry.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.558
2.036
Tenzij alle festivals die nu gedupeerd worden samen een artiest bereid vinden. Niet onmogelijk, wel lastig natuurlijk.
Ja dat is waar natuurlijk. Wat heeft hij effectief gecancelled? Lowlands, Pukkelpop, Oya en nog iets in Engeland?
Genesis Owusu zou een goeie vervanger zijn. Tourt tot juli(doet dan enkele shows als voorprogramma van IDLES) en laat IDLES net op enkele van deze 'gedupeerde' festivals staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.164
Ja dat is waar natuurlijk. Wat heeft hij effectief gecancelled? Lowlands, Pukkelpop, Oya en nog iets in Engeland?
Genesis Owusu zou een goeie vervanger zijn. Tourt tot juli(doet dan enkele shows als voorprogramma van IDLES) en laat IDLES net op enkele van deze 'gedupeerde' festivals staan.
Engelse shows lijken allemaal doorgang te vinden, al wordt dat een heleboel heen en weer vliegen. Zou wel verklaren waarom hij er op die blauwe data niet bij is. Op het vasteland is het dat rijtje, ja, plus Flow Festival in Helsinki. Maar goed, misschien is Europees in dit geval echt Europees en dan annuleert hij nog 4 Engelse shows.

Genesis Owusu juich ik wel toe! Veel beter te pruimen dan Denzel :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken