Lowlands 2024

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
28
43
Op Les Plages Electroniques (in Cannes, zelfde weekend als Lowlands) staan Paul Kalkbrenner en Kaytranada. Zouden wat mij betreft allebei rechtstreeks door mogen komen naar Biddinghuizen!
 

ap908sdfdu

Nieuw lid
3 feb 2024
4
2
Op Les Plages Electroniques (in Cannes, zelfde weekend als Lowlands) staan Paul Kalkbrenner en Kaytranada. Zouden wat mij betreft allebei rechtstreeks door mogen komen naar Biddinghuizen!
Kaytranada zou geweldig zijn!! Paul Kalkbrenner was vorige keer ook top, geweldige sfeer
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
Je hebt absoluut gelijk, als je er een beetje nuchter onder blijft is er helemaal geen reden om te stressen, en je kan zelfs een hoop geld besparen door te wachten. En toch, tóch wil ik gewoon graag dat ticket in m'n mailbox hebben. Zal een gevoelsdingetje zijn, ik weet het ook niet.
Het gevoel wat bij mij leeft is dat nu een ticket hebben is dat we er sowieso bij zijn (logisch) en dat het weekend gelocked is. Verwacht namelijk dat als er in mijn groep gewacht moet worden tot de laatste weken er toch makkelijker gekozen kan worden voor een vakantie met de familie of een klus.

Geen van de jongens is zo Lowlandofiel als ik 😇
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
247
363
Gaan we nu ook clickbait content creëren omdat AC/DC nog een gaatje in de agenda heeft in het weekend van Lowlands?

"Is AC/DC te boeken voor Lowlands? Ondanks hun hoge AC leges is de verwachting dat ze toch kunnen spelen op Lowlands, omdat met de verhoging van onze zonnepanelen en windturbines in ons energienet dit gecompenseerd kan worden met DC. Wij vinden het erg aannemelijk!"
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante, @Marc en Novis95

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Tijdens. Ac/dc heeft aangegeven voorkeur te hebben voor de x-ray.
Nou... kun je wel grappig over doen. Maar ik heb via welingevoerde bronnen vernoemen dat Angus Young vanaf zijn woning in Aalten tijdens Lowlands altijd staat te genieten in zijn tuin van de Toilet Raves. En nu schijnt hij met EvE contact opgenomen te hebben om er voor te zorgen dat AC/DC de zaterdagavond in de WC's van camping 3 een optredentje gaat weggeven.

Kan ik dit bericht afschermen voor mensen buiten Festileaks? Want het komt van mensen die dicht bij het vuur zitten. (Ik zal niks zeggen Henk van Walibi Dixie B.V.)
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
Nou... kun je wel grappig over doen. Maar ik heb via welingevoerde bronnen vernoemen dat Angus Young vanaf zijn woning in Aalten tijdens Lowlands altijd staat te genieten in zijn tuin van de Toilet Raves. En nu schijnt hij met EvE contact opgenomen te hebben om er voor te zorgen dat AC/DC de zaterdagavond in de WC's van camping 3 een optredentje gaat weggeven.

Kan ik dit bericht afschermen voor mensen buiten Festileaks? Want het komt van mensen die dicht bij het vuur zitten. (Ik zal niks zeggen Henk van Walibi Dixie B.V.)
Een hard gelach voor Kees dit. Hij kan nu weer van vooraf aan beginnen met het oplijnen van de LL playlist op Spotify 😅.
 
  • Haha
Waarderingen: Dante en pietmoeskops

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
En dat zeg ik puur omdat AC/DC op Lowlands het festival helemaal zou verpesten. Alles wat Lowlands Lowlands maakt is dan weg of minder.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
En dat zeg ik puur omdat AC/DC op Lowlands het festival helemaal zou verpesten. Alles wat Lowlands Lowlands maakt is dan weg of minder.
Als het al dik en dik uitverkocht is voor de Lowlanders en niet met AC/DC fans dan zou dat prima zijn, en alles is beter dan met Goldband. Maar ik snap best wat je bedoelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Gaat allemaal natuurlijk niet gebeuren, maar ik denk inderdaad ook best dat een Metallica of AC/DC oid best een leuke sfeer met zich mee kan brengen nu de tickets al zijn verkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig

Gebruikers die dit onderwerp bekijken