Lowlands 2024

Bob105

Support act
18 jun 2021
801
990
Deze hele Peggy Gou is mij ook echt ontgaan. Van haar spotify word ik ook niet wijzer.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Deze hele Peggy Gou is mij ook echt ontgaan. Van haar spotify word ik ook niet wijzer.
Ze heeft een hele sterke branding. Het heeft niks meer met muziek ze maken maar puur alleen met marketing. Je kan zeggen wat je wil maar dat doet ze echt uitstekend met mega colabs.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
70
92
Peggy Gou had met It Makes You Forget en Starry Night toch al twee prima nummers uitgebracht voor de bekende zomerhit van vorig jaar. Geen idee hoe ze live is maar ik vind de muziek prima in orde eigenlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en Dante

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Peggy Gou had met It Makes You Forget en Starry Night toch al twee prima nummers uitgebracht voor de bekende zomerhit van vorig jaar. Geen idee hoe ze live is maar ik vind de muziek prima in orde eigenlijk
Er is ook weinig echt mis mee, eerlijk gezegd
Maar heel speciaal vind ik het niet, terwijl het wel hoog op de affiche staat
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Sam Matlock staat dit jaar op Lowlands met Wargasm. Zijn vader Glen Matlock stond in 2007 op Lowlands met The Sex Pistols (zeer slecht optreden trouwens).

Nu wil ik weten of er nog meer ouder-kind combinaties zijn die op verschillende edities hebben opgetreden.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Sam Matlock staat dit jaar op Lowlands met Wargasm. Zijn vader Glen Matlock stond in 2007 op Lowlands met The Sex Pistols (zeer slecht optreden trouwens).

Nu wil ik weten of er nog meer ouder-kind combinaties zijn die op verschillende edities hebben opgetreden.
Los van deze leuke vraag, het valt mij op dat weinig mensen hier Wargasm hebben staan als mustsee / gaaf dat ze komen. 30 november heb ik ze gezien in de kleine zaal van de Patronaat, maar ik heb continue met een big smile staan kijken. Wat een eerlijke frisse energie zeg. Echt wel een aanrader om te kijken. Sowieso qua stevige namen zit het gelijk in de eerste drop al goed.
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Wargasm staat bij mij zeker op de must see lijst! Ik denk zelfs wel in m'n top 3, voorlopig! Spiritbox staat voor mij met afstand bovenaan het lijstje om mee te pakken, daarna komt Skrillex, en dan Wargasm.

Heb al helemaal zin om weer het wensenlijstje te maken en lekker in te luisteren, maar ik moet straks eerst maar eens een kaartje uit de resale gaan vissen 😅. Misschien is drie keer scheepsrecht! En anders eerst maar de volledige Pukkelpop en Lowlands lineups afwachten, en dan hopen op mazzel in de resale. We gaan het meemaken over drie uurtjes
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en spongebobsong

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Wargasm staat bij mij zeker op de must see lijst! Ik denk zelfs wel in m'n top 3, voorlopig! Spiritbox staat voor mij met afstand bovenaan het lijstje om mee te pakken, daarna komt Skrillex, en dan Wargasm.

Heb al helemaal zin om weer het wensenlijstje te maken en lekker in te luisteren, maar ik moet straks eerst maar eens een kaartje uit de resale gaan vissen 😅. Misschien is drie keer scheepsrecht! En anders eerst maar de volledige Pukkelpop en Lowlands lineups afwachten, en dan hopen op mazzel in de resale. We gaan het meemaken over drie uurtjes
En anders 2 weken voor LL begint. Heb je gelijk 100 - 125 budget extra voor muntjes of merch
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Btw, wie gaat er zo nog voor? Is al weer week geleden die stress. Benieuwd hoeveel animo er nu is.

Net even over muntjes gesproken. Dat gaat toch verdwijnen dit jaar?
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Ik wacht. Ook ivm andere dingen die spelen. Hopelijk aan het eind nog kaarten en of het dan ook uitkomt? Iedereen succes die nog niet iets heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

copieright

Playlistbediener
3 feb 2024
5
2
Btw, wie gaat er zo nog voor? Is al weer week geleden die stress. Benieuwd hoeveel animo er nu is.

Net even over muntjes gesproken. Dat gaat toch verdwijnen dit jaar?
Ja dat zeiden ze 2 jaar geleden maar afgelopen jaar is er niets meer over gezegd toch? Ik verwacht gewoon munten dit jaar hoor
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
En anders 2 weken voor LL begint. Heb je gelijk 100 - 125 budget extra voor muntjes of merch
Je hebt absoluut gelijk, als je er een beetje nuchter onder blijft is er helemaal geen reden om te stressen, en je kan zelfs een hoop geld besparen door te wachten. En toch, tóch wil ik gewoon graag dat ticket in m'n mailbox hebben. Zal een gevoelsdingetje zijn, ik weet het ook niet.
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
247
363
Toch even proberen ivm vriend die langs komt en graag naar LL wil gaan... Op mobiel sta ik op 4677, PC op 12754.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken