Lowlands 2024

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
156
106
Ik denk dat je het zo moet zien dat de headliner gewoon tot late Alpha spot tot 1u heeft. Vergelijkbaar met DTRH. Het zou me eigenlijk totaal niet verbazen als ze bijvoorbeeld Peggy Gou en Skrillex vervolgens voor de headliner in Alpha zetten. Dat is toch al rond half 10. Dus donker genoeg voor zo’n act.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
mijn ervaring om de onzin die hier voorbij komt te ontkrachten.

Iets voor 11en de wachtruimte in, 3 x catcha ingevuld meen ik. Kwam op plek 6675 binnen om 11u en om 11.15uur uitgecheckt met kaarten.
Geen meerdere devices, niet refreshen en ben ook zeker geen ICT'er(lulverhaal hierboven dat een IT'er handiger is hiermee).
Het is gewoon een loterij, mits je wel de regels volgt en dus 11.00uur er doorheen gaat.
Waar ik voornamelijk moeite mee heb is al die "groepen" die allemaal maar max 8 kaarten kopen en dan aan het einde van de dag kijken hoeveel ze er totaal hebben. Snap niet zo goed dat je dat op dat moment niet via WhatsApp kan regelen. Je weet hoeveel je er nodig hebt en je hebt 10min om je aankoop te doen... Met die max van 8 kaarten werk je doorverkoop iig in de hand.
Meer devices is gewoon je kans vergroten, geen zekerheid. Maar dat zegt niemand volgens mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en hendrik1

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Lowlands moet absoluut geen 2e weekend gaan doen (in feite is het er al met DTRH). Het is juist de sfeer dat je het met zijn alle dat weekend beleefd (en dus ook geen dagkaarten). Als je een 2e weekend zou hebben, dan krijg je kopieergedrag. Op TikTok ging een artiest bij een bepaald nummer viraal, dan moet iedereen er in het 2e weekend bij zijn.
Lowlands hoort een ontdekkingstocht te zijn, iedereen maakt wat anders mee. Soms valt een artiest tegen, soms ontstaat er iets unieks.
Daar hoort ook bij dat sommige mensen alleen goldband kennen op de line up, maar toch ieder jaar naar Lowlands gaan. Het gaat op Lowlands niet alleen om die ontdekkingstocht, maar ook om de sfeer en gezelligheid.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ik denk dat je het zo moet zien dat de headliner gewoon tot late Alpha spot tot 1u heeft. Vergelijkbaar met DTRH. Het zou me eigenlijk totaal niet verbazen als ze bijvoorbeeld Peggy Gou en Skrillex vervolgens voor de headliner in Alpha zetten. Dat is toch al rond half 10. Dus donker genoeg voor zo’n act.
Ik hoop dat Skrillex gewoon lekker naar de Bravo gaat eens een keer, maar dat zal wel niet. In de Alpha laat ik het gaan denk ik.
 

ed_zonder_muts

Playlistbediener
7 jun 2023
13
8
Lowlands moet absoluut geen 2e weekend gaan doen (in feite is het er al met DTRH). Het is juist de sfeer dat je het met zijn alle dat weekend beleefd (en dus ook geen dagkaarten). Als je een 2e weekend zou hebben, dan krijg je kopieergedrag. Op TikTok ging een artiest bij een bepaald nummer viraal, dan moet iedereen er in het 2e weekend bij zijn.
Lowlands hoort een ontdekkingstocht te zijn, iedereen maakt wat anders mee. Soms valt een artiest tegen, soms ontstaat er iets unieks.
Daar hoort ook bij dat sommige mensen alleen goldband kennen op de line up, maar toch ieder jaar naar Lowlands gaan. Het gaat op Lowlands niet alleen om die ontdekkingstocht, maar ook om de sfeer en gezelligheid.
2e weekend is ook totaal geen optie, heb het hier geopperd zien worden maar de praktische redenen alleen al maakt het onmogelijk
 

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
75
103
ik zeg ook niks over zekerheid, ik zeg dat er een hoop onzin voorbij komt.
Ik geloof overigens ook niet in meerdere devices, maar heb geen bewijs.
Het heeft niet zo veel met "geloven" te maken, maar gewoon met logica. Ja, je hebt gelijk dat het een loterij is. Maar meer devices betekent meespelen met meer loten en dus meer kans om met één daarvan iets te winnen. Natuurlijk kun je ook gewoon met één lot meedoen en daarmee geluk hebben, zoals jij had, maar hoe meer devices, hoe meer kans.
 

ed_zonder_muts

Playlistbediener
7 jun 2023
13
8
Je hoeft er ook niet in te geloven hoor. We hebben dit namelijk allemaal gewoon vroeger in de klas gehad. Over onzin gesproken...

Ik zal je teleurstellen, ik begrijp kansberekening.
Ik vraag mij af of het zin heeft vanaf dezelfde locatie, op dezelfde wifi, etc.
Maar goed, straks verklap ik nog mijn geheim.
 

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
75
103
Ik zal je teleurstellen, ik begrijp kansberekening.
Ik vraag mij af of het zin heeft vanaf dezelfde locatie, op dezelfde wifi, etc.
Maar goed, straks verklap ik nog mijn geheim.
Iedere sessie krijgt een eigen id en een eigen plaats in de wachtrij. Het gaat er dus om of het een aparte sessie is, locatie en WiFi doen er niet toe. Verschillende apparaten betekent verschillende sessies en verschillende browsers op hetzelfde apparaat ook. Maar verschillende tabbladen op dezelfde browser zijn wel dezelfde sessie dus dat heeft geen zin.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos en spongebobsong

spongebobsong

Campingartiest
10 mrt 2023
79
110
Ik zal je teleurstellen, ik begrijp kansberekening.
Ik vraag mij af of het zin heeft vanaf dezelfde locatie, op dezelfde wifi, etc.
Maar goed, straks verklap ik nog mijn geheim.

Dit kan dus absoluut wel verschil maken, ik stond met 1 browser op plek 800 (en daarmee 2 kaarten gekocht) terwijl ik op mijn iPad en de laptop van mijn vriendin ergens boven de 110000 zat.
 

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Denk ook dat meerdere verschillende ips kunnen uitmaken. Alleen heb je daar meestal de mogelijkheden niet voor.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
237
387
In de lowwcast werd eea gezegd volgens mij over die headliner spots. Moet dit nog even luisteren.
Net even teruggeluisterd toevallig, de headliners sluiten af aldus Eric. Peggy Gou krijgt ook een mooie slot waar veel mensen bij kunnen zijn. Klinkt dus wel als een Alpha spot
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.780
Net even teruggeluisterd toevallig, de headliners sluiten af aldus Eric. Peggy Gou krijgt ook een mooie slot waar veel mensen bij kunnen zijn. Klinkt dus wel als een Alpha spot
Hoop dit best wel eigenlijk. Alpha is lekker weggestopt en krijg je geen bizarre Bravo taverelen
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Dante

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • rrr
  • Moggsy