Lowlands 2024

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
228
378
Welke hiphop acts verwachten jullie (en hopen jullie te zien dit jaar?

21 Savage en Stormzy zijn in de buurt, A$AP Rocky tourt mogelijk weer, Vince Staples ook en Denzel Curry ook.

Zelf zou ik Baby Keem, Dave, Joey Bada$$, KAYTRAMINÉ, Mick Jenkins nog wel willen zien.

Van eigen bodem zouden Sticks en Sef (en/of Flinke Namen) tof zijn. Ik verwacht Willem misschien ook nu hij weer tourt met nieuwe muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.345
1.797
Welke hiphop acts verwachten jullie (en hopen jullie te zien dit jaar?

21 Savage en Stormzy zijn in de buurt, A$AP Rocky tourt mogelijk weer, Vince Staples ook en Denzel Curry ook.

Zelf zou ik Baby Keem, Dave, Joey Bada$$, KAYTRAMINÉ, Mick Jenkins nog wel willen zien.

Van eigen bodem zouden Sticks en Sef (en/of Flinke Namen) tof zijn. Ik verwacht Willem misschien ook nu hij weer tourt met nieuwe muziek.
Voor mij mogen deze namen zo doorkomen. Joey Bada$$ heb ik recent nog gezien, dus als ik er eentje moet wegstrepen....

Vince Staples was vorige keer op Lowlands echt steengoed. Mick Jenkins ook al eens gezien.

Sef kan bijna niet missen lijkt me.

Tyler zou ook mooi zijn, maar geen idee of die uberhaupt toert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95, Froyo en Dante

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
83
208
Welke hiphop acts verwachten jullie (en hopen jullie te zien dit jaar?

21 Savage en Stormzy zijn in de buurt, A$AP Rocky tourt mogelijk weer, Vince Staples ook en Denzel Curry ook.

Zelf zou ik Baby Keem, Dave, Joey Bada$$, KAYTRAMINÉ, Mick Jenkins nog wel willen zien.

Van eigen bodem zouden Sticks en Sef (en/of Flinke Namen) tof zijn. Ik verwacht Willem misschien ook nu hij weer tourt met nieuwe muziek.
Ik heb ergens de stiekeme hoop dat Keem en Kendrick samen gaan touren als The Hillbillies, zoals ze afgelopen jaar op Camp Flog Gnaw stonden. Zeer onwaarschijnlijk, maar a man can dream.

Als toevoegingen aan jouw lijstje denk/verwacht/hoop ik zelf dat JID komt, die is bezig met een collab album met MetroBooming;
Skepta schijnt te werken aan een nieuw album en mag zo doorkomen; Bas heeft onlangs een nieuw album gedropt en is een mogelijkheid; Kid Cudi heeft vandaag een nieuwe plaat uitgebracht, hoewel ik die niet meteen verwacht op Lowlands.

Verder zijn the usual suspects als J. Cole, Tyler, Travis en Rocky natuurlijk altijd gewenst.

Van eigen bodem verwacht ik Sticks zeker, hij sprak die wens zelf ook uit tijdens de luistersessie van zijn laatste album. Flinke namen zou zó vet zijn, zeker na hun laatste optreden bij podium zwart. Jiggy, Winne, Fresku, Ares, Lijpe, Hef, Kevin en Typhoon zijn ook allemaal welkom als het aan mij ligt en hebben onlangs gereleased of zijn bezig met nieuw werk.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt en Dante

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
83
208
Jiggy bezig met nieuw werk?
Nog niet mega concreet. Wel een tijdje terug een tune uitgebracht via Instagram , waarbij er ook weer wat stof opwaaide over nieuw werk in '24. Dat blijft bij hem toch lastig te peilen dus de uitspraak was voor hem misschien wat voorbarig. Ik verwacht hem ook niet per se meteen op Lowlands, maar hopen mag.
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl en mgbss

mgbss

Support act
15 feb 2019
794
479
Nog niet mega concreet. Wel een tijdje terug een tune uitgebracht via Instagram , waarbij er ook weer wat stof opwaaide over nieuw werk in '24. Dat blijft bij hem toch lastig te peilen dus de uitspraak was voor hem misschien wat voorbarig. Ik verwacht hem ook niet per se meteen op Lowlands, maar hopen mag.
Ik hoop met je mee!
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Bekijk bijlage 7562

Deze van twitter geplukt. Het instagramaccount van Spiritbox liket bovenstaand berichtje
Hier zou je me echt ongelofelijk blij mee maken, zeg! Spiritbox staan samen met Sleep Token toch wel bovenaan het lijstje van 'stevige gitaaracts' die ik graag een keer wil zien. Denk dat beide bands ook nog wel genoeg toegankelijke elementen hebben om de gemiddelde Lowlands bezoeker niet direct weg te jagen. Ik ga duimen
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
364
472
Welke hiphop acts verwachten jullie (en hopen jullie te zien dit jaar?

21 Savage en Stormzy zijn in de buurt, A$AP Rocky tourt mogelijk weer, Vince Staples ook en Denzel Curry ook.

Zelf zou ik Baby Keem, Dave, Joey Bada$$, KAYTRAMINÉ, Mick Jenkins nog wel willen zien.

Van eigen bodem zouden Sticks en Sef (en/of Flinke Namen) tof zijn. Ik verwacht Willem misschien ook nu hij weer tourt met nieuwe muziek.
Nas is ook in de UK!
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Welke hiphop acts verwachten jullie (en hopen jullie te zien dit jaar?

21 Savage en Stormzy zijn in de buurt, A$AP Rocky tourt mogelijk weer, Vince Staples ook en Denzel Curry ook.

Zelf zou ik Baby Keem, Dave, Joey Bada$$, KAYTRAMINÉ, Mick Jenkins nog wel willen zien.

Van eigen bodem zouden Sticks en Sef (en/of Flinke Namen) tof zijn. Ik verwacht Willem misschien ook nu hij weer tourt met nieuwe muziek.
Sticks, Sef/Flinke Namen, Willem zou ik nu direct voor tekenen. Misschien een grote Burning Fik Ensemble show met Abel, Gotu, Yayo, Zeldzame etc etc. Igor is een nieuwe act die heel erg tof is, wil ik ook wel graag zien.

Van jouw lijstje graag Joey en Denzel. Run the Jewels is een droom maar zie ik niet gebeuren, weet niet eens of ze touren. JID realistischer en ook heel tof!

En aan de headliner kant J Cole of Tyler graag, maar ook dat zie ik niet gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
30
43
J Hus staat ook op Oya en zou van mij ook zeker over morgen komen. Ik ben ook stiekem aan het hopen op 21 Savage, maar dat zal wel een relatief dure naam zijn vrees ik
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
697
634
Ik zal het festival niet laten schieten op 25 euro meer. Vind het wel frappant dat Pukkelpop vorig jaar blijkbaar kan voor 265 euro en dat LL naar 325 "moet" gaan. De gages zullen inderdaad fors gestegen zijn, maar het formaat headliners is toch echt afgenomen. Ook daar heb ik niet per sé last van; er zijn jaren dat ik amper in de Alpha kom. Maar het is wel opvallend dat Pukkelpop een voor een groot deel overlappend programma veel goedkoper weer weer te zetten.
1. Pukkelpop verkoopt ook dagkaarten (dat brengt in totaal meer geld in het laatje. 3x een dagticket is een pakje duurder dan een combi.

2. Pukkelpop heeft een hogere capaciteit (66.000 vs 60.000) en dat brengt 2x extra op. Meer kaarten en meer reclame-inkomsten. Pukkelpop heeft ook nog eens meer exclusieve partners dan Lowlands.

3. Stad Hasselt is eigenaar van de Pukkelpopweide (buiten een stuk aan de Main Stage) en moet hiervoor amper iets betalen. Dat zal bij Walibi Holland fiks tegenvallen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken