Lowlands 2024

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
104
100
Hoop persoonlijk op Tale Of Us of Joyhauser. Of DJ Rush.
Dit zou wel erg fijn zijn. Avondje Afterlife in de Bravo? Anyma, Recondite/Kevin de Vries, Tale of Us als afsluiter?

Editje: inclusief dikke aankleding dan natuurlijk (die ondersteboven mannequin midden in de Bravo, maar dan met disco spiegels er op?)
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
591
378
Een keer geen techno namen zou wel eens verfrissend zijn, maar goed gaat toch niet gebeuren vrees ik.
Zou inderdaad wel enorm vet zijn om een keer gewoon een bandje te kunnen zien in het nachtprogramma! Iets als The Smile, IDLES, Sons, Dirk., ploegendienst, John Coffey, (Pulp…) of een ander punkbandje zien rond 2 à 3 uur ‘s-nachts lijkt me een vette ervaring!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc, mattman en Davidd

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
499
740
Zou inderdaad wel enorm vet zijn om een keer gewoon een bandje te kunnen zien in het nachtprogramma! Iets als The Smile, IDLES, Sons, Dirk., ploegendienst, John Coffey, (Pulp…) of een ander punkbandje zien rond 2 à 3 uur ‘s-nachts lijkt me een vette ervaring!
Ook als technoliefhebber zou ik dit zeker aanmoedigen. Al vond ik Ploegendienst afgelopen jaar wel lekker wakker worden op de zaterdagochtend. Maar John Coffey om middernacht was ook tof ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke en Dante

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
87
226
Dit zou wel erg fijn zijn. Avondje Afterlife in de Bravo? Anyma, Recondite/Kevin de Vries, Tale of Us als afsluiter?

Editje: inclusief dikke aankleding dan natuurlijk (die ondersteboven mannequin midden in de Bravo, maar dan met disco spiegels er op?)
Ze zouden zo de zaterdagnacht van 2016 over mogen nemen. Dat was toen Steffi -> Recondite -> Tale of Us. Vooral Recondite blijft voor mij toch wel echt een favoriet. Andere Afterlife knallers ook altijd welkom, natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Verwacht het niet eigenlijk. Staat op geen enkel ander Europees festival rondom Lowlands tot nu toe.
Verwacht het ook niet maar hoop het wel ontzettend, zat gister nog wat performances (bij Award Shows welteverstaan) te checken en holy shit wat geeft die man vette shows, zit zo gruwelijk in elkaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.391
5.086
Techno is al vanaf editie 1 een vast onderdeel op Lowlands. Oftewel geen Lowlands zonder techno (gelukkig!).
Toch snap ik het niet helemaal. Andere genres werden wel geboycot omdat ze te commercieel zouden zijn. En de meeste commercieele genre van dit moment laten ze wel staan zonder enige vorm van vernieuwing. Ook snap ik een techno liefhebber niet, er zijn betere festivals dan Lowlands op techno gebied.

Maar goed, het zal de havermelkelite wel zijn.

In ieder geval mogen ze het van mij wel iets meer door de war gooien. Zo vind ik het altijd jammer dat de D&B avond op zondag is. Gooi dat is een keer op een andere dag.
 

RichardB

Playlistbediener
9 aug 2016
5
7
Toch snap ik het niet helemaal. Andere genres werden wel geboycot omdat ze te commercieel zouden zijn. En de meeste commercieele genre van dit moment laten ze wel staan zonder enige vorm van vernieuwing. Ook snap ik een techno liefhebber niet, er zijn betere festivals dan Lowlands op techno gebied.

Maar goed, het zal de havermelkelite wel zijn.

In ieder geval mogen ze het van mij wel iets meer door de war gooien. Zo vind ik het altijd jammer dat de D&B avond op zondag is. Gooi dat is een keer op een andere dag.
het is idd flink commercieel geworden, en toch blijf ik (echte cf mijn definitie) techno niet commercieel vinden. Je hoort het nog steeds niet overdags op de radio.
Wel ben ik met je eens dat het niet de boventoon moet voeren, gewoon lekker obscuur in de nacht en niet bij de grote letters op het affiche.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
490
843
Ik blijf het ook jammer vinden dat de nacht zo gedomineerd word door Techno. Een genre waar ik (op wat uitzonderingen na) weinig mee kan.
Zeker omdat het dagprogramma meestal zo'n heerlijke variatie aan genres en activiteiten is, vind ik het erg jammer dat dat in de nacht niet wordt doorgetrokken.

Ik heb vorig jaar toch meerdere nachten gehad, waarbij ik na 00:00 niet echt een planning had en ook nergens een plek op het terrein tegen kwam met muziek of sfeer waar ik vrolijk van werd. Dus ben vaak snachts naar cabaret of de camping gegaan.
 

RichardB

Playlistbediener
9 aug 2016
5
7
Ik blijf het ook jammer vinden dat de nacht zo gedomineerd word door Techno. Een genre waar ik (op wat uitzonderingen na) weinig mee kan.
Zeker omdat het dagprogramma meestal zo'n heerlijke variatie aan genres en activiteiten is, vind ik het erg jammer dat dat in de nacht niet wordt doorgetrokken.

Ik heb vorig jaar toch meerdere nachten gehad, waarbij ik na 00:00 niet echt een planning had en ook nergens een plek op het terrein tegen kwam met muziek of sfeer waar ik vrolijk van werd. Dus ben vaak snachts naar cabaret of de camping gegaan.
Vorig jaar was er vrijwel geen enkele techno-act op de zaterdag. Wel veel "electronisch", als je dat bedoelt.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
322
412
Nog 2 a 3 weken en dan weten we meer!

Op basis van jullie enthousiasme Tyler the Creator geluisterd...wat een takkeherrie is dat zeg :eek:. Dat blijft het mooie aan Lowlands, smaken verschillen en het scheelt mij weer een stuk lopen.

Het bijzondere is dat er vorig jaar op de 'socials' gereageerd werd waarom de technonacht niet meer op zaterdag is, en hier reageren we dat er elke nacht techno is. Er is toch best wat variatie als je de X-ray & Hacienda meeneemt? Daarnaast, ik kende vooraf misschien 1 DJ van de zondagnacht in de Bravo en ik draai echt al wat jaren mee.

Ik heb vorig jaar Young Marco misgelopen, gezien de recensies mag die van mij de Bravo op zaterdag afsluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.391
5.086
Ik blijf het ook jammer vinden dat de nacht zo gedomineerd word door Techno. Een genre waar ik (op wat uitzonderingen na) weinig mee kan.
Zeker omdat het dagprogramma meestal zo'n heerlijke variatie aan genres en activiteiten is, vind ik het erg jammer dat dat in de nacht niet wordt doorgetrokken.

Ik heb vorig jaar toch meerdere nachten gehad, waarbij ik na 00:00 niet echt een planning had en ook nergens een plek op het terrein tegen kwam met muziek of sfeer waar ik vrolijk van werd. Dus ben vaak snachts naar cabaret of de camping gegaan.
Ja ik begin daar ook steeds meer tegenaan te lopen. Die Bravo nachten, been there, done that. En heb niet het idee dat het vernieuwend meer is. En heb vaak als ik door die tent loop dat ik de enige ben die geen 25 pillen in mijn nek heb zitten en nuchter het tot 6 uur probeer te trekken.

Iets meer variatie, misschien zo hier en daar een ander genre aansturen. Juist wat scherper maar misschien juist soms ook weer niet op bepaalde momenten
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.391
5.086
het is idd flink commercieel geworden, en toch blijf ik (echte cf mijn definitie) techno niet commercieel vinden. Je hoort het nog steeds niet overdags op de radio.
Wel ben ik met je eens dat het niet de boventoon moet voeren, gewoon lekker obscuur in de nacht en niet bij de grote letters op het affiche.
Ik heb een Charlotte De Witte en Reinier Zonnevelds van deze wereld al op de radio gehoord hoor ;). Van orgine is het inderdaad niet commercieel, maar nu iedere grachtengordel student in de gym loopt te pompen op hun techno playlistjes is het wel veranderd naar mijn inziens. Dus is techno nooit mijn favorietste genre geweest van het stel, maar goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken