Lowlands 2023

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
602
580
Moeilijk hoor, 2 per dag, heb wat ik al ns gezien heb maar achterwege gelaten:
vr: Jessie Ware, Amyl...
za: boy genius, foals, FATM
zo: bombay bicycle club, wunderhorse
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Camping2

Campingartiest
6 jun 2022
85
149
Ik lees nu op de LL site dat er ook een app is waar je carpool buddy's kan zoeken voor je vervoer naar LL. Best een leuk initiatief ben benieuwd of zoiets ook echt gebruikt wordt.
Ik bedenk mij dat ik donderdagochtend alleen die kant op ga :unsure: Even checken.
 
  • Winning
Waarderingen: eva84

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Heeft iemand een idee hoe het weer van de afgelopen weken wespen beinvloed? Er zijn jaren geweest dat er echt extreem veel wespen waren op Lowlands en ben benieuwd wat we dit jaar kunnen verwachten.
 

priolietwi

Playlistbediener
17 jan 2023
17
11
Vraagje, we moeten vanuit Brabant komen en ongeveer 2 uur rijden. Idealiter willen we op camping 3 of 2. Hoelaat moet je dan uiterlijk wegrijden voor een plekje?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.085
Oh dat was wel heel luxe! Maar kamperen is daar ook wel prima te doen daar volgens mij. Wij jarenlang bij het aquacentrum gekampeerd, maar ben toch wel blij dat ik in echt bed kan liggen. De festivalcamping trek ik ook echt niet meer of ze moeten een bejaardensectie met ketamanverbod bouwen.
Zal er ooit een festival komen met zitplaatsen of gaat dat nooit een doelgroep worden? Of stoppen wij op een gegeven moment gewoon met festivallen?
 
  • Thinking
Waarderingen: eva84

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Zal er ooit een festival komen met zitplaatsen of gaat dat nooit een doelgroep worden? Of stoppen wij op een gegeven moment gewoon met festivallen?
Je bent vanaf volgende week welkom bij Festival Oude Muziek in Utrecht! Zie je daar ;)
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

Maninblue34

Playlistbediener
30 jul 2023
6
1
Verwachten jullie dat het binnenkomen met de Ticketmaster app een puinhoop gaat worden? Ik verwacht eigenlijk wel een lichte chaos aangezien je bereik moet hebben om de app in te komen
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Verwachten jullie dat het binnenkomen met de Ticketmaster app een puinhoop gaat worden? Ik verwacht eigenlijk wel een lichte chaos aangezien je bereik moet hebben om de app in te komen
Als je de tickets inlaad voordat je bij de poort staat is er geen probleem. Laatste dagen voor DTRH hebben ze dat heel vaak gecommuniceerd
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en spongebobsong

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
250
365
Zal er ooit een festival komen met zitplaatsen of gaat dat nooit een doelgroep worden? Of stoppen wij op een gegeven moment gewoon met festivallen?
Ik zie steeds vaker dat er bij elektronische festivals zitplaatsen langs de tent/locatie lopen, zodat je kan pauzeren maar niks mist. Of zoals bij Awakenings in de gashouder, de hele achterkant is een tribune. Ik hoop echt dat het een trend gaat worden en vaker voorkomt, want mijn partner heeft een slechte rug waardoor wij nu vaak als enige optie het MIVA podium hebben. Het zou hier een welkome toevoeging zijn, stoelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en eva84

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Zal er ooit een festival komen met zitplaatsen of gaat dat nooit een doelgroep worden? Of stoppen wij op een gegeven moment gewoon met festivallen?
Marc ook met een rollator of scootmobiel is LL tegenwoordig goed te doen. Met al die verharde paden was vroeger wel anders.( met tot je enkel door de klei) Dus ja op onze hele oude dag kan het nog gewoon. Tegen die tijd mischien wel een apart podium/tent. Want ja LL moet wrl met de tijd mee.😂😂😂🤘
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: @Marc, eva84 en roluf

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
275
321
Zal er ooit een festival komen met zitplaatsen of gaat dat nooit een doelgroep worden? Of stoppen wij op een gegeven moment gewoon met festivallen?
Ik hoop eigenlijk gewoon dat mijn hart er mee ophoudt bij het 3e reünieconcert van Fontaines D.C. terwijl ik met mijn rolstoel op de eerste rij probeer wel mee te zingen, maar zonder dat ik mijn kunstgebit verlies.
 

ArjanZwolle

Playlistbediener
24 aug 2017
30
48
Terugkomend op de vraag welke artiesten ik zou zien als ik er maar twee per dag zou kunnen zien:

VRIJDAG: Bicep (ik snap nog steeds niet waarom Bicep zo vroeg staat) & Underworld
ZATERDAG: King Gizzard & Charlotte de Witte
ZONDAG: Wunderhorse & Billie Eilish

Heb ik mooi alle tijd om de rest van de dag speciaalbiertjes te drinken, te douchen en bij te slapen (aangezien ik op deze manier toch het hele nachtprogramma zou skippen).
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Gebruikers die dit onderwerp bekijken