Lowlands 2023

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
251
365
Veel namen in deze drop zijn erg leuk, maar het stelt mij wel teleur. Een deel van de namen was al bekend, en veel van deze namen zijn 10x per jaar in Nederland te zien. Partiboi en stranger zijn heel vet.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Tsja wat moet ik hiervan vinden. Leuk, maar meer niet.
Had gehoopt op een hele mooie naam. Veel namen al vaak (Op lowlands) gezien.
Zit ook nog wel wat tussen wat ik niet ken, dus nog even opzoeken, als er nog wat moois tussen zit, laat ik het weten.
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Macklemore net aangekondigd voor Pukkelpop, in de buurt en ruimte in z’n tour schema . Zou toch wel lekker zijn als die nog ff toegevoegd wordt.. zal wel weer een te grote vis zijn voor een late drop denk ik?
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
246
145
VTSS, Stranger, en Partiboi wel leuk. Rest niet echt boeiend.
Had wel iets meer zoals 999999999, Reinier Zonneveld, Cynthia Spiering, Klangkuenstler, Indira Paganotto, Rebekah, Anetha , Clara Cuve & Cera Khin verwacht.
Het D&B gedeelte is ook nog niet echt overdonderend.
 
  • Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
313
407
Ik vind het nachtprogramma altijd een fijne afwisseling en voor mij een prima mix tussen al eerder op LL gestaan en ‘nieuw’. Waarom staat Underworld hier niet bij een bijv Bicep wel?

In de LLowcast:
Za Bravo: Coloray b2b Ineffect, Avalon Emerson (dj set), Job Jobse
Zo India?: Gladde Paling, T & Sugah, Dimension, Black Sun Empire
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Tot nu toe 97 namen bekend gemaakt. Vorig jaar waren er 127 namen zonder de Haciënda en alle randprogrammering.
Dat betekent dat we dus nog ongeveer 30 namen krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Beaudelaire

Campingartiest
28 sep 2022
70
86
Tot nu toe 97 namen bekend gemaakt. Vorig jaar waren er 127 namen zonder de Haciënda en alle randprogrammering.
Dat betekent dat we dus nog ongeveer 30 namen krijgen.
Dat is eigenlijk niet veel meer, het voelt nog niet vol. Maar misschien voelt het wat completer als we straks ook films, theater en cabaret hebben.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik vind het nachtprogramma altijd een fijne afwisseling en voor mij een prima mix tussen al eerder op LL gestaan en ‘nieuw’. Waarom staat Underworld hier niet bij een bijv Bicep wel?

In de LLowcast:
Za Bravo: Coloray b2b Ineffect, Avalon Emerson (dj set), Job Jobse
Zo India?: Gladde Paling, T & Sugah, Dimension, Black Sun Empire
Vind het altijd zo jammer dat ze de beukers vaak op zondag doen. In de llowcast hoorde ik hem zeggen gladde paling op zondag. Dan denk ik waarom?!?
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Ik kijk toch echt wel heel erg uit naar een funky nacht met palms trax, david vunk en job jobse hoor. Ook al heeft iedereen ze al vaak gezien, het blijven de beste namen in de italo / funky techno (achtige) scene als het gaat om livesets en een feestje bouwen. Ik kijk ook uit naar Stranger, die heeft ook mooie sets. Partiboi69 lijk me een leuke gimmick, dus fijn dat ze hem hebben geboekt, kan een verrassend leuk feestje worden! Al met al ben ik toch zeer tevreden want ik weet dat de nachten met deze namen zeer vermakelijk gaan worden. Lekker dansen!
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
210
457
Ik heb de Pukkelpop lineup er eens bijgepakt.
Welke namen zouden nog door kunnen komen?
Mij lijken de volgende wel tof:

Macklemore - die staat 18/19 in Noorwegen en 20 op Pukkelpop. Wel kleine kans dus.
The Killers - Hebben 18 in Slowakije en 20 Pukkelpop. Alleen 19e een optie, ook niet echt kansrijk.
Limp Bizkit - 19e op Pukkelpop. Kunnen dus zowel 18e als 20e op LL. Lijkt mij heel tof (al was de set op Paaspop niet om over naar huis te schrijven, in de 013 maakten ze er wel weer een knalfeest van).
Froukje - 18e op PP, stond vorig jaar dan wel op LL maarja waarom niet. S10 is er ook, die zal vast wel samen het podium opkomen voor paar nummers.

Niet uitgezocht verder maar ook wel mooie toevoeging:
Knocked Loose
Stick To Your Guns
You Me At Six

En ja ik heb wel een bepaalde stijl die ik leuk vind inderdaad ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: fernak, eva84 en @Marc

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
246
145
Macklemore net aangekondigd voor Pukkelpop, in de buurt en ruimte in z’n tour schema . Zou toch wel lekker zijn als die nog ff toegevoegd wordt.. zal wel weer een te grote vis zijn voor een late drop denk ik?
Mag van mij op pukkelpop blijven. ;)
Ik heb de Pukkelpop lineup er eens bijgepakt.
Welke namen zouden nog door kunnen komen?
Mij lijken de volgende wel tof:

Macklemore - die staat 18/19 in Noorwegen en 20 op Pukkelpop. Wel kleine kans dus.
The Killers - Hebben 18 in Slowakije en 20 Pukkelpop. Alleen 19e een optie, ook niet echt kansrijk.
Limp Bizkit - 19e op Pukkelpop. Kunnen dus zowel 18e als 20e op LL. Lijkt mij heel tof (al was de set op Paaspop niet om over naar huis te schrijven, in de 013 maakten ze er wel weer een knalfeest van).
Froukje - 18e op PP, stond vorig jaar dan wel op LL maarja waarom niet. S10 is er ook, die zal vast wel samen het podium opkomen voor paar nummers.

Niet uitgezocht verder maar ook wel mooie toevoeging:
Knocked Loose
Stick To Your Guns
You Me At Six

En ja ik heb wel een bepaalde stijl die ik leuk vind inderdaad ;)
Limp Bizkit is wel leuk. :)

Vind het altijd zo jammer dat ze de beukers vaak op zondag doen. In de llowcast hoorde ik hem zeggen gladde paling op zondag. Dan denk ik waarom?!?
Daar wordt het kaf van de koren gescheiden
Pre corona stonden in 2018 nog gewoon Charlotte de Witte, Surgeon en Dr ,Rubinstein op de zaterdag. En op Zondag Ame en Max Cooper.
In 2019 po de zaterdag Courtesy, Helena Hauff en Matrixmann. Op zondag Sluwe Vos, Mallgrab en Marcel Dettman.
Mag van mij ook wel weer omgedraaid worden. Dat zaterdag de harde techno avond wordt. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
246
145
Ik kijk toch echt wel heel erg uit naar een funky nacht met palms trax, david vunk en job jobse hoor. Ook al heeft iedereen ze al vaak gezien, het blijven de beste namen in de italo / funky techno (achtige) scene als het gaat om livesets en een feestje bouwen.
Ik sta dan toch liever in de D&B. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Rudy190

Gebruikers die dit onderwerp bekijken