Lowlands 2023

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Het vervelende van dit alles is iedereen is de prijsverhoging meteen vergeten. Waar het afgelopen dagen veel ging over de verhoging (negatief nieuws) zal het nu vooral gaan over hoe snel het uitverkocht is (positief nieuws).
Ook het doorverkoop systeem van ticketmaster snap ik niet, eigenlijk doen ze het zelfde als ticketswap alleen nu steken ze dat geld in eigen zak.
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: redle, eva84 en Synt

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.933
8.574
Het is wat de gek ervoor overheeft he.

Laat het volgend jaar 400 euro kosten en het verkoopt even snel uit…
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Ben er weer bij. Ging wel erg snel dit jaar zeg. Bijzonder dat de prijsverhoging dus niks uitmaakt. Ik vind Eric zo'n gigantische hypcoriet. Toen LL in 2021 werd afgelast zat hij daar aan de talkshowtafels te vertellen hoe zielig hij het allemaal vond voor jonge mensen dat ze nergens meer heen konden. Oh wat was hij begaan met de jongeren. En vorig jaar maakte hij zich zogenaamd zo'n zorgen over of jongeren nog wel naar Lowlands kunnen in de toekomst. Het feit dat Lowlands nu duurder is dan Rock Werchter (4 dagen met twee headliners per dag), Pinkpop of welk meerdaags festival dan ook in Europa maakt hem volledig ongeloofwaardig en hypocriet. Zonde, nu voelt Lowlands ineens heel commercieel terwijl ik dat gevoel vroeger helemaal niet zo had.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.933
8.574
Net zo snel inderdaad. Over een paar jaar zal dat wel de prijs gaan zijn.
Het is nu al 100 euro (!) duurder dan het laatste pre-covid jaar.

En dat terwijl de lineup steeds goedkoper lijkt te worden. Een Vestrock caliber headliner als Underworld op de hoogste plek pleuren (‘want lekker dansen toch’) is meer dan voldoende…

Ik heb Lowlands te laat op mijn bucketlist gezet. Vroeger was dit echt een festival waar ik met grote ogen naar keek.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Beetje een rare dag dit…. blijdschap, verbazing en groot medeleven voor degene die mis hebben gegrepen. What the fuck just happend 🤷🏼‍♂️

Waarom geen presale zoals bij DTRH? Ik vind dit echt bijzonder zuur voor iedereen die misgegrepen heeft. Ik kan me niet indenken hoe je je nu voelt. Hoe had ik daar zelf op gereageerd? Geen idee. Mojo / ticketmaster waarom ga je zo met je trouwe klanten om? Schandalig.

Het goede nieuws voor mij is dat we kaarten hebben en ook nog 2 extra. Nog geen idee hoe we dat gaan doen met die extra kaarten. Btw niet gekocht om geld mee te verdienen. Kan ook zijn dat het naar vrienden / bekenden gaat. Keep you posted.

Echt, wat een rare dag dit 🤯
NA zo'n 20 jaar geen 2 kaarten. Zat toch al te twijffelen. Wacht het wel rustig af wat de prijzen op het eind doen mocht het lekker ouderwets regenachtig LL weer zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken