Ik had mijn lijstje al gedropt hier, maar als ik dan weer tips hoor van Hannibal (ze waren al opgevallen in de shuffle) en dan ook weer KG&TLW, dan heb ik nu al veel te ontdekken (is dan weer mijn gebrek dat ik dat niet ken). Heb er in ieder geval veel zin in.
Andere vraag, iemand ervaring met Glamping op camping 1, de aparte parkeerplaats (hoe ver lopen dan?) en de algehele ervaring daar. Ik ben net als Hannibal
doe ook eerst onderzoek.
Twijfel of ik weer Europarcs doe of Glamping.
Yep ik heb vorig jaar op de Glamping gestaan omdat de tickets waren uitverkocht en we wilden supergraag gaan, dus dat werd een Awaji tentje + 2 tickets. Voor wie er iets aan heeft:
Glamping pros:
- Parkeerplaats is kei rustig en heel dichtbij de camping, ligt er letterlijk achterom - 2-5 min lopen
- Het was aankomen en meteen binnenkomen - geen wachtrij bij de tickets
- We hebben heerlijk geslapen, het was super rustig en stil op de camping. Vooral dit was heel fijn.
- Hangstoelen inbegrepen, lekker voor je tent zitten in het zonnetje.
- Veel plek tussen de tenten in/veel ruimte
- Echt bed met beddengoed was ook heerlijk slapen
- Eigen stroom dus je kan je telefoon opladen
- Awaji tent is op stelten gebouwd en dus werd niet te koud 's nachts of te heet overdag (hielp ook met uitslapen)
- Kastje met slot waar je je waardevolle spullen kan laten liggen
- Relaxte camping verder met een bar/cafe, sauna, en rustice WCs en douches
- Heb ze zelf niet gebruikt maar er is ook sauna + relax area, en een opmaakruimte
- Bar/cafe waar je de hele dag eten kan kopen.
- Andere ruimtes op Glamping om te chillen bijv. fire pit of hangmatten ook wel relaxed
Cons:
- Iedereen was erg op zichzelf, die gemoedelijke Lowlands sfeer was er totaal niet. Je zegt wel hallo naar je buren enzo maar daar bleef het ook compleet bij. Kan ook dat dat een gevolg van Covid was en iedereen was verlegen geworden! Maar het viel wel echt op
- Je hebt die extra's wel maar eigenlijk het enige wat je wil doen is het terrein opgaan en onder de mensen zijn. Dus van al die extra's hebben wij zelf niet zoveel gebruik genomen. Het beter slapen was wel echt top
- Flink duurdere tickets