Heb 'n hartstikke mooi weekend gehad met m'n zus, maar ik denk wel dat dit toch wel écht m'n laatste LL is geweest, maar dat ligt meer aan mezelf en aan m'n leeftijd denk ik
.
Vind het allemaal net wat te druk en te massaal en daardoor raak ik het overzicht kwijt en zie ik te weinig. Zeker de vrijdag, maar 3 concerten (volledig) gezien omdat ik af en toe de weg kwijt was (letterlijk), maar meteen wel 3 goede.
Zaterdag gelukkig wat minder verdwaald en zondag al helemaal niet meer, toen ook de meeste acts gezien, behoorlijk onder de indruk van Heilung.
Vind het moeilijk om 'n top 3 te maken, dus in willekeurige volgorde:
boygenius, Jessie Ware, Underworld.
Verder ook genoten van:
NBT, Foals, eee gee, Joe Unknown, Bombay Bicycle Club en Heilung.
Heb zelf weinig met Charlotte en Billie maar het waren goede afsluiters.
Zoals al eerder gezegd: te weinig wc's en soms best lang moeten wachten op 'n drankje terwijl het helemaal niet druk was.
Maar op het terrein ziet het er allemaal prachtig uit, overal heerlijke zitplekjes, ook mooi dat het meer er nu bij betrokken is.
Veel vertoefd op het stukje tussen Heineken en Lima.
Easy Camp was top!
(gratis) mooie douches, tenten waren gezellig opgesteld, leuke buren en lekker rustig. De afstand naar het festivalterrein was ook ideaal.
Nu weer back to real life en bijkomen zodat Ik over 18 dgn weer kan los gaan op Misty Fields!