Ja er zijn 2 specials geweest op NPO3 van 1.5 uur. Zit nu de eerste terug te kijken.Heeft 3 voor 12 dit jaar niet zo'n lowlands uitzending op tv gedaan? Doen ze toch meestal?
Ja er zijn 2 specials geweest op NPO3 van 1.5 uur. Zit nu de eerste terug te kijken.Heeft 3 voor 12 dit jaar niet zo'n lowlands uitzending op tv gedaan? Doen ze toch meestal?
Ooohh je vond Bicep en Underworld wél goed, had dat even gezegd man!Wat een fantastisch weekend was het weer. Zo’n 126.000 stappen verder sinds donderdag. Voor nu de top 10:
1. Bicep
2. Moderat
3. Loyle Carner
4. Underworld
5. S10
6. Boygenius
6. Job Jobse
7. L’Impératrice
8. Billie Eilish
9. Nothing But Thieves
10. M83
Inderdaad perfect omschreven. Wat een rust, ruimte, geen geschreeuw. Grootste nadeel ver lopen op do/ma en het terrein is ook wel een stukjeIk vond de groepscamping trouwens echt top. Veel ruimte, geen stress en goede voorzieningen (stevige picknicktafels en zeer degelijke partytent). Sfeer was ook prima; overdag genoeg kleine feestjes en aanspraak maar diep in de nacht en 's ochtends vroeg geen ketamannetjes, dronken luide vrienden die elkaar proberen te overschreeuwen of keiharde muziek uit speakers. Heerlijk!
Volgend jaar alleen nog een directe ingang vanaf de camping naar het festivalterrein.
Haha hoe bedoel je precies?Ooohh je vond Bicep en Underworld wél goed, had dat even gezegd man!
mooie top 10!
Pagina 235 nog eens lezenHaha hoe bedoel je precies?
Eens. Het is echt een hele fijne toevoeging waar je zonder elleboogwerk een groep van 20 bij elkaar kan hebben.Ik vond de groepscamping trouwens echt top. Veel ruimte, geen stress en goede voorzieningen (stevige picknicktafels en zeer degelijke partytent). Sfeer was ook prima; overdag genoeg kleine feestjes en aanspraak maar diep in de nacht en 's ochtends vroeg geen ketamannetjes, dronken luide vrienden die elkaar proberen te overschreeuwen of keiharde muziek uit speakers. Heerlijk!
Volgend jaar alleen nog een directe ingang vanaf de camping naar het festivalterrein.
Dit verbaasde mij ook, zeker als je ziet hoe ongelooflijk veel drugs er gebruikt wordt tijdens Lowlands (heb het idee dat dat elk jaar erger wordt). Ik heb er niks op tegen, gebruik zelf alleen niks en hou het bij een biertje.Ik las 2 doden bij decibel dit weekend. Tomorrow land ook 2. Je zou bijna zeggen hoe is 't mogelijk dat er op LL geen dode vallen.
Ik heb 1 persoons afgevoerd zien worden, die werd in een rolstoel gehesen. Maar verder niets geks.
Tomorrowland wordt natuurlijk ook enorm veel gebruikt en daar zijn echt extreem veel buitenlanders die waarschijnlijk vaak geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Kunnen hun drugs ook niet laten testen zoals Nederlanders dat wel kunnen. Publiek op Lowlands is denk ik ook iets volwassener en kunnen daardoor beter omgaan met de risico's.Dit verbaasde mij ook, zeker als je ziet hoe ongelooflijk veel drugs er gebruikt wordt tijdens Lowlands (heb het idee dat dat elk jaar erger wordt). Ik heb er niks op tegen, gebruik zelf alleen niks en hou het bij een biertje.
Denk dat je daar wat tomorrow land betreft zeker gelijk hebt. Maar decibel is volgens mij ook oer Hollands. Ik zat meer te denken dat het misschien gewoon te warm is en mensen letterlijk overkoken in hun tent, plus waarschijnlijk drugs in hun lijf. Gaan liggen slapen omdat ze te vroeg pieken en zo voor dood terug gevonden worden in hun tentje.Tomorrowland wordt natuurlijk ook enorm veel gebruikt en daar zijn echt extreem veel buitenlanders die waarschijnlijk vaak geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Kunnen hun drugs ook niet laten testen zoals Nederlanders dat wel kunnen. Publiek op Lowlands is denk ik ook iets volwassener en kunnen daardoor beter omgaan met de risico's.