Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Succes met inpakken voor degenen die vandaag weg gaan en hopelijk niet te lange file. En misschien tot volgend jaar. Dan ga ik eens proberen om de meeting niet te vergeten.
We zijn vanochtend om 8:00 van de camping afgelopen en binnen 5 minuten van de parking afgereden. Ondertussen de tent opgezet om te drogen en al het Lowlandsstof van me afgespoeld. Het was weer leuk, maar voor nu ook mijn laatste jaar. Top 5 komt later. Voorspoedige terugreis iedereen!
Wat was het weer een heerlijk weekend! Rond 10:45 in de auto, rijden nu het terrein af. Ten opzichte van die bizarre vertragingen van vorig jaar ben ik erg tevreden met hoe t nu geregeld is qua verkeer
1. Boygenius
2. M83
3. Loyle Carner
4. Nothing But Thieves
5. Turnstile
6. Charlotte de Witte
7. Beartooth
8. Jessie Ware
9. De Jeugd van Tegenwoordig
10. Rema
Het was een prachtige editie. Minder gelopen (en dus gezien) dan vooraf gepland maar enorm goed vermaakt met de groep, lekker gegeten, lekker gedronken, fijn gedanst en bovenal enorm genoten. Op naar 2024!
Ik wil geen rankings geven, maar hoogtepunten waren Underworld, NNO, boygenius, Foals, Fever Ray en Moderat.
Na vrijdag de x-ray uit te hebben gespeeld zaterdag (expres) vroeg gaan slapen. Goede keuze, aangezien ik niet in die stervensdrukte wilde staan in de Bravo / x-ray.