Lowlands 2023

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71
Ik weet niet wat het is maar we hebben het beide zwaar overdag. Ondanks dat we echt wel schaduw proberen te pakken en goed drinken. En dan bedoel ik iets anders dan bier etc.
Onze groep ook. 4 van de 7 (dertigers) hebben dit weekend een moment van verkoeling/rust moeten zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Beaudelaire

Campingartiest
28 sep 2022
81
121
Het was ook wel echt bloedheet hoor. Niet zo woestijnerig als in 2012, maar dit zijn we ook niet meer gewend van de afgelopen maanden.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

gesp

Support act
11 jun 2018
1.198
491
Het is gevoelsmatig echt warm ja. Vooral vrijdag weinig wind en gister broeierig. Ook niet veel spots met wat verkoeling op het terrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

gesp

Support act
11 jun 2018
1.198
491
Matige dag verder, zo DJVT en Billie Eilish. Hoop dat ik jullie tegen kom in de moshpit.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.600
7.260
Zo, ff wat eten op de camping en Wunderhorse luisteren. Ik had vrijdag iets te gek gedaan, dus was gister brak. Ging niet heel soepel over, gevoel bleef een beetje kwakkelen de hele dag. Ook weinig bier gehad daardoor gister (echt maar 2 ofzo). Vandaag echter nog slechter in de huid. Misselijk, aan de dunne, gammel. Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren en ik drink geen alcohol vandaag.

Dus ff bijtanken en dan zo naar Heilung!
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Oei...Noem mij oud en zuur maar wat staat de Alpha toch vol voor DJVT, terwijl voor meerdere kwaliteitsacts deze middag foto's van erg lege tenten voorbijkomen. Al een tijdje aan de gang op Lowlands, maar ik hoop niet dat dit gaat betekenen dat de diversiteit aan acts afneemt komend jaar.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Zo, ff wat eten op de camping en Wunderhorse luisteren. Ik had vrijdag iets te gek gedaan, dus was gister brak. Ging niet heel soepel over, gevoel bleef een beetje kwakkelen de hele dag. Ook weinig bier gehad daardoor gister (echt maar 2 ofzo). Vandaag echter nog slechter in de huid. Misselijk, aan de dunne, gammel. Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren en ik drink geen alcohol vandaag.

Dus ff bijtanken en dan zo naar Heilung!
Wunderhorse heeft afgezegd.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
469
632
Oei...Noem mij oud en zuur maar wat staat de Alpha toch vol voor DJVT, terwijl voor meerdere kwaliteitsacts deze middag foto's van erg lege tenten voorbijkomen. Al een tijdje aan de gang op Lowlands, maar ik hoop niet dat dit gaat betekenen dat de diversiteit aan acts afneemt komend jaar.
Ideaal. Rustig even eten, toilet, drinken halen. Tussendoor paar bandjes kijken
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Oei...Noem mij oud en zuur maar wat staat de Alpha toch vol voor DJVT, terwijl voor meerdere kwaliteitsacts deze middag foto's van erg lege tenten voorbijkomen. Al een tijdje aan de gang op Lowlands, maar ik hoop niet dat dit gaat betekenen dat de diversiteit aan acts afneemt komend jaar.
Dit is toch zo oud als Lowlands zelf? En de diversiteit neemt volgens mij alleen maar toe. Op geen ander festival zie je in een dag hardcore punk, klassieke muziek, soul, pop, hardrock, techno en rap voorbij komen.

Het was ook extreem heet vandaag. Dat heeft volgens mij effect op de opkomst. Ik heb ook enkele acts die ik wilde zien laten schieten om te genieten van de schaduw van onze partytenten en ventilatoren.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Dit is toch zo oud als Lowlands zelf? En de diversiteit neemt volgens mij alleen maar toe. Op geen ander festival zie je in een dag hardcore punk, klassieke muziek, soul, pop, hardrock, techno en rap voorbij komen.

Het was ook extreem heet vandaag. Dat heeft volgens mij effect op de opkomst. Ik heb ook enkele acts die ik wilde zien laten schieten om te genieten van de schaduw van onze partytenten en ventilatoren.
Dat er nu een divers aanbod staat is natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken