Lowlands 2023

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Wij hebben ook besloten om vanavond al richting huis te gaan i.p.v. morgen door de vermoeidheid. Gister wel 1 van mijn beste festival dagen ooit gehad! Straks nog even naar de Lima en dan richting huis.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en eva84

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
272
320
Echt geprobeerd maar kan niets met Biliie, hoe sympa ook. Nou jah volgende week Loose Ends.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
1.004
75 minuten is veel te weinig voor het materiaal wat Billie heeft. Ze zijn nu alles er in een razend tempo aan het doorblazen en dat doet de show geen goed vind ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Hmm weet niet of het meer mensen treft dit jaar, maar ik ben ook eerder naar huis gegaan vandaag. Gister van 1700 tot vandaag 1000 met buikkrampen en misselijkheid in de tent gelegen. Werd steeds erger door de dag heen.
Voor mn gevoel was t niet extreem heet en ik drink prima. Maarja, kan gebeuren.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: eva84

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
1.004
Hmm weet niet of het meer mensen treft dit jaar, maar ik ben ook eerder naar huis gegaan vandaag. Gister van 1700 tot vandaag 1000 met buikkrampen en misselijkheid in de tent gelegen. Werd steeds erger door de dag heen.
Voor mn gevoel was t niet extreem heet en ik drink prima. Maarja, kan gebeuren.
Je krijgt bijna het idee dat er iets met het drinkwater was als ik het hier zo lees.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Billie show geluisterd. Niets van gezien door de drukte. Lig nu alweer plat in de caravan. Normaal zou ik nog wat India meepakken met d&b maar het is klaar voor vandaag.

Zou willen dat ik volgend jaar de lineup eerst kan afwachten voordat ik een kaart koop maar dat zal er vast niet in zitten.

Aan de strijders die nog een nachtje door trekken: veel plezier ✌️
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Niet echt wat van Billie meegekregen ook al was ik er het laatste halfuur bij. Tentje is heerlijk. Welterusten Lowlands, zonder twijfel tot volgend jaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

gretz

Campingartiest
5 mrt 2019
65
83
Hier dus Moderat die Boygenius overtreft! Zeker in mijn top 3 allertijden!

Vanavond nog India en Bravo switchen 😅

Dat vuurwerk bij Billie 🤣
Doet hier toch wel een klein beetje pijn dat ik Moderat nu de 2e keer op rij mis door een clash (vorig jaar DTRH item). Ga ik hopelijk in oktober inhalen in 013, want ze zijn hier ook al 10+ jaar favoriet en alle vorige shows die ik zag waren geweldig
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
In de Lima stond het net nog aardig vol. Wij houden het nu ook voor gezien, mede vanwege een verjaardag vandaag. En deels vanwege vermoeidheid, 91000 stappen gezet van donderdagmiddag tot nu.
 
  • Winning
Waarderingen: eva84

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71
En deels vanwege vermoeidheid, 91000 stappen gezet van donderdagmiddag tot nu.
Dit zet me aan het rekenen. Mijn telefoon geeft 78 kilometer aan sinds donderdag tot nu. Vrijdag en zaterdag beide dagen 24 kilometer gelopen. Wauw.
 
  • Winning
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken