Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Wet Leg en Cleopatrick tegelijk! Wat een klotestreek. Twee namen waar ik het meeste zin in had, en allebei geen bands die je volgende week wel weer op een buurtfestival tegenkomt…
Wet Leg is op november in paradiso, uitverkocht wel maar wie wret kan je via ticketswap nog tickets bemachtigen
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Wet Leg is op november in paradiso, uitverkocht wel maar wie wret kan je via ticketswap nog tickets bemachtigen
En Cleopatrick de woensdag na Lowlands in OLT De Goffert, maar het is niet onrealistisch dat we dan met zijn allen nog aan het bijkomen zijn van Lowlands
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300

19 tips van 3voor12
Ik had verwacht dat ze ook Overmono zouden noemen in dit artikel.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Niet het hele blokkenschema is omgegooid. Maar de vrijdag is redelijk op de kop gegaan… hij liep eerder lekkerder
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Hoe lang van te voren moet ik bij de Monkeys zijn om in het voorvak te staan denken jullie?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Hoe lang van te voren moet ik bij de Monkeys zijn om in het voorvak te staan denken jullie?
Veel plezier bij Oscar & The Wolf zou ik zeggen ;). Maar een half uur van te voren moet je nog wel in het voorvak geraken. Maar dan heb je nog voorvak en diep in het voorvak, voor dat laatste moet je nog wel iets eerder zijn denk ik.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ook tijdens de headliners is het heel wisselend. Maar kan moeilijk inschatten hoe groot die gasten nu zijn…
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Veel plezier bij Oscar & The Wolf zou ik zeggen ;). Maar een half uur van te voren moet je nog wel in het voorvak geraken. Maar dan heb je nog voorvak en diep in het voorvak, voor dat laatste moet je nog wel iets eerder zijn denk ik.
Mijn favoriete plekje in de Alpha is het voorvak links voor helemaal achteraan lekker leunen tegen de dranghekken!
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en koekebakker

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Ik hoop dat ik het voorvak bij Goldband nog in kan na Nana Adjoa. Gelukkig is het dichtbij.
Edit: er zit 30 min tussen beide slots.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
On a different note: zou Tom Misch nog langskomen bij Yussef Dayes? Staat de dag erna op Pukkelpop..

Zou voor mij overigens een fantastische invaller zijn, mochten er nog last minute cancellations komen
 
  • Leuk
Waarderingen: flatsbats

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Sor confirmed zichzelf net ook via Instagram. Raar dat dat nog niet official is (toch?)

Aanradertje trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Benjamin

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Yard Act cancelt alles tot Route du Rock (donderdag voor Lowlands) maar geeft aan daarna de draad weer op te pakken. Ze begonnen opgebrand te raken, maar zijn dus op Lowlands weer van de partij
niet helemaal 100% Endurance dus
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken