Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
83
150
Lowlands camping vind ik altijd heerlijk rustig, zeker vergeleken met de defqon camping waar letterlijk iedereen tot diep in de ochtend terror en uptempo draait op zn veel te grote boxen.
Dit contrast vond ik bij m'n eerste keer Lowlands (2018) wel grappig om mee te maken. Had daarvoor drie keer een weekend Defqon achter de rug, en het was daar iedere editie echt geen seconde stil was op de camping. Zit je vervolgens tijdens Lowlands 's nachts een beetje voor de tent te ouwehoeren, kijk je om je heen en zie je dat er bij geen enkele tent meer mensen op zijn. Sterker nog, er was in de verste verte geen muziek of gepraat meer te horen, terwijl het nou ook weer niet zó laat was (uur of 3/4). Had echt het idee dat wij de 'uptempo buren' van de camping waren dat jaar.

Jaar erna hadden we op Lowlands overigens op meerdere plekken buren die veel langer en veel meer herrie maakten dan wij, dus volgens mij ligt het er echt maar net aan waar je met je tentje gaat staan.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: eva84 en redle

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Dit contrast vond ik bij m'n eerste keer Lowlands (2018) wel grappig om mee te maken. Had daarvoor drie keer een weekend Defqon achter de rug, en het was daar iedere editie echt geen seconde stil was op de camping. Zit je vervolgens tijdens Lowlands 's nachts een beetje voor de tent te ouwehoeren, kijk je om je heen en zie je dat er bij geen enkele tent meer mensen op zijn. Sterker nog, er was in de verste verte geen muziek of gepraat meer te horen, terwijl het nou ook weer niet zó laat was (uur of 3/4). Had echt het idee dat wij de 'uptempo buren' van de camping waren dat jaar.

Jaar erna hadden we op Lowlands overigens op meerdere plekken buren die veel langer en veel meer herrie maakten dan wij, dus volgens mij ligt het er echt maar net aan waar je met je tentje gaat staan.
Ik weet niet hoe het op Defqon is maar tijdens Lowlands zijn er natuurlijk wel een heleboel mensen tot 3,4,5 uur echt wel op het terrein.
 

PeterMatheij

Nieuw lid
5 aug 2022
4
5
Volgens mij moet je jezelf met je ticket melden bij de groepscamping 'receptie' en daar krijg je een nummer toegewezen. Dat nummer correspondeert met het nummer bij het vak.
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
ik had deze vraag ook al ja. Wordt bijna geen info over verstrekt. Ze zullen het wel goed geregeld hebben, maar weinig zin om donderdag laat in de avond te komen en dat er toch sneaky mensen op die plekken zijn gaan staan.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
ik had deze vraag ook al ja. Wordt bijna geen info over verstrekt. Ze zullen het wel goed geregeld hebben, maar weinig zin om donderdag laat in de avond te komen en dat er toch sneaky mensen op die plekken zijn gaan staan.
Sorry maar als ik en mijn vrienden een knappe 600 euro + neerleggen voor zo'n plekje regelen ze het maar ;)
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik snap het sowieso niet. Wij kunnen altijd prima een kampement bouwen op camping 3 voor een mannetje of 12. Dat is dan inclusief 2 partytenten. We gaan wel altijd al om een uurtje of 7 rijden vanuit Den Haag. Maarja hoe eerder ik van huis ga hoe eerder de pret begint. In de auto is het immers ook al gezellig!
 
  • Leuk
Waarderingen: prrrrt, eva84 en @Marc

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Ik snap het sowieso niet. Wij kunnen altijd prima een kampement bouwen op camping 3 voor een mannetje of 12. Dat is dan inclusief 2 partytenten. We gaan wel altijd al om een uurtje of 7 rijden vanuit Den Haag. Maarja hoe eerder ik van huis ga hoe eerder de pret begint. In de auto is het immers ook al gezellig!
7 uur s ochtends of s avonds 👻
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Ach, ik had er wel 40 eu pp extra voor over om zonder stress die kant op te gaan, wat later te komen na de drukte ipv 9 uur voor de dichte poort te staan, geen partytent en stoeltjes mee te slepen en dan geen gestress of alles en iedereen dr wel bij past omdat er altijd wat mensen van onzr groep er later zijn en de buren steeds meer uitbreiden. Maar ze hadden van mij wel iets neer info mogen geven :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ach, ik had er wel 40 eu pp extra voor over om zonder stress die kant op te gaan, wat later te komen na de drukte ipv 9 uur voor de dichte poort te staan, geen partytent en stoeltjes mee te slepen en dan geen gestress of alles en iedereen dr wel bij past omdat er altijd wat mensen van onzr groep er later zijn en de buren steeds meer uitbreiden. Maar ze hadden van mij wel iets neer info mogen geven :p
Zo snap ik het al beter 😂
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Ach, ik had er wel 40 eu pp extra voor over om zonder stress die kant op te gaan, wat later te komen na de drukte ipv 9 uur voor de dichte poort te staan, geen partytent en stoeltjes mee te slepen en dan geen gestress of alles en iedereen dr wel bij past omdat er altijd wat mensen van onzr groep er later zijn en de buren steeds meer uitbreiden. Maar ze hadden van mij wel iets neer info mogen geven :p
Ik vond die groepsplekken er altijd heel erg sfeerloos uitzien, net een gevangenis wat visueel is afgesloten van de rest van de camping met zwarte doeken over de hekken. Hopelijk dit jaar beter, dan overweeg ik dat ook.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Ach, ik had er wel 40 eu pp extra voor over om zonder stress die kant op te gaan, wat later te komen na de drukte ipv 9 uur voor de dichte poort te staan, geen partytent en stoeltjes mee te slepen en dan geen gestress of alles en iedereen dr wel bij past omdat er altijd wat mensen van onzr groep er later zijn en de buren steeds meer uitbreiden. Maar ze hadden van mij wel iets neer info mogen geven :p
I second that motion!
 

Buddha84

Playlistbediener
30 mrt 2022
37
84
Beetje late reactie. Had weekje 'vakantie' (kindervakantieweek georganiseerd dus niet echt vakantie haha).
De grootste skipreden is voornamelijk dat het niet mijn muzieksmaak is :ROFLMAO:.

Net ook ff snel naar het blokkenschema gekeken en ben blij dat ik naar Sziget ga. Heb namelijk best wat clashes waaronder met een aantal headliners. Moet hier in de loop van de week nog ff goed naar kijken. Dus mijn lijst komt wss pas ergens eind deze week.
Hier ook een late reactie maar ik ga ook naar Sziget en kan daardoor sommige acts daar zien en op LL skippen
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke en @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken