Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Mwah..op DTRH kwam Froukje niet bij S10 het podium op. Werd wel verwacht ;-)
Ai... op Paaspop deden ze het wel ;). Snap dat ze het niet overal doen, maar LL is toch denk ik voor beide wel iets bijzonders lijkt me.
Das niet perse 1 op1 hetzelfde...
Op de website staat desporado's niet meer als sponsor
Ik hoop dat die stage er nog staat, stonden soms best leuke acts naast het huidige programma. Alleen jammer dat je op het blaadje moet kijken om wat er komt te spelen. Zo heb ik legend Marco V mist gemist daar een aantal jaar terug.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Het programma voor de donderdag komt de laatste jaren ook in een aparte post als ik het me goed herinner…
 

Rorodam

Nieuw lid
28 jul 2022
4
1
Ai... op Paaspop deden ze het wel ;). Snap dat ze het niet overal doen, maar LL is toch denk ik voor beide wel iets bijzonders lijkt me.

Ik hoop dat die stage er nog staat, stonden soms best leuke acts naast het huidige programma. Alleen jammer dat je op het blaadje moet kijken om wat er komt te spelen. Zo heb ik legend Marco V mist gemist daar een aantal jaar terug.
2019 was Marco V idd, was echt top. Heerlijk 90's
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Willie Wartaal heeft ook een nieuwe track uitgebracht. Die zie ik ook wel komen als een vervanger, staat toch bij The Opposites op het podium waarschijnlijk. Wat een DJVT-loos Lowlands editie is onmogelijk volgens mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ooooh laat het svp niet fever 333 zijn, een van de 3 absolute must sees
Ik hoop het ook voor jullie! Waren op Werchter wederom fantastisch. Maar vertoeven ze niet gewoon de hele zomer in Europa of zijn ze tussendoor weer naar de VS? Dan kan het een risico zijn ja
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Na lang lurken toch maar een account aangemaakt. Op welke camping willen jullie graag staan? Hoe laat verwachten jullie aan te komen? In 2019 net nog een van de laatste plekjes op camping 4 kunnen bemachtigen, maar ben toch op zoek naar een plek waar het 's nachts rustiger is en dichterbij het festivalterrein. De herrie had wel met de buren te maken. 2016 op 1 was een stuk beter. Wat is jullie ervaring?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Na lang lurken toch maar een account aangemaakt. Op welke camping willen jullie graag staan? Hoe laat verwachten jullie aan te komen? In 2019 net nog een van de laatste plekjes op camping 4 kunnen bemachtigen, maar ben toch op zoek naar een plek waar het 's nachts rustiger is, maar toch dichtbij het festivalterrein. Had wel met de buren te maken. 2016 op 1 was een stuk beter. Wat is jullie ervaring?
Meestal rond een uur of 14.00 uur op een donderdag middag. Ik sta meestal voor de brug. Lekker wandeling naar het festival terrein en je hoeft met je spullen niet de brug over. Ik hoop dat de camping direct naast de ingang/uitgang er weer is, wat is het ook alweer 6/7? Dat was echt ideaal om rond dat tijdstip nog met alle ruimte je tent neer te zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker en UpInSmoke

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Na lang lurken toch maar een account aangemaakt. Op welke camping willen jullie graag staan? Hoe laat verwachten jullie aan te komen? In 2019 net nog een van de laatste plekjes op camping 4 kunnen bemachtigen, maar ben toch op zoek naar een plek waar het 's nachts rustiger is en dichterbij het festivalterrein. De herrie had wel met de buren te maken. 2016 op 1 was een stuk beter. Wat is jullie ervaring?
Ik ben van plan op 1 te gaan staan. Beviel prima de laatste keer
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Na lang lurken toch maar een account aangemaakt. Op welke camping willen jullie graag staan? Hoe laat verwachten jullie aan te komen? In 2019 net nog een van de laatste plekjes op camping 4 kunnen bemachtigen, maar ben toch op zoek naar een plek waar het 's nachts rustiger is, maar toch dichtbij het festivalterrein. Had wel met de buren te maken. 2016 op 1 was een stuk beter. Wat is jullie ervaring?
Lowlands camping vind ik altijd heerlijk rustig, zeker vergeleken met de defqon camping waar letterlijk iedereen tot diep in de ochtend terror en uptempo draait op zn veel te grote boxen.

Maar wat jij zegt, heeft met de buren te maken. Je kan geluk hebben op camping 1, dichtbij de entree, waar je relaxte buren kan hebben en je prima je slaap kan pakken, maar je kan ook pech hebben op camping 6, als je daar buren hebt die een vuvuzela en blokfuit meenemen en iedere ochtend gaan toeteren (2010 flashbacks). Welke camping maakt volgens mij nooit uit, gewoon geluk hebben.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Ik besef dat Hot Chip was uitgelekt dat ze op LL zouden staan, maar niet meer terug te vinden in definitieve programma. Jammer wel.

Lowlands camping vind ik altijd heerlijk rustig, zeker vergeleken met de defqon camping waar letterlijk iedereen tot diep in de ochtend terror en uptempo draait op zn veel te grote boxen.

Maar wat jij zegt, heeft met de buren te maken. Je kan geluk hebben op camping 1, dichtbij de entree, waar je relaxte buren kan hebben en je prima je slaap kan pakken, maar je kan ook pech hebben op camping 6, als je daar buren hebt die een vuvuzela en blokfuit meenemen en iedere ochtend gaan toeteren (2010 flashbacks). Welke camping maakt volgens mij nooit uit, gewoon geluk hebben.

DTRH-camping was dit jaar (in vergelijking met LL) echt een oase van rust. Wij staan weer op 3, dus ik vrees dat het weinig slaap wordt.
 

UpInSmoke

Playlistbediener
22 jul 2022
48
79
Meestal rond een uur of 14.00 uur op een donderdag middag. Ik sta meestal voor de brug. Lekker wandeling naar het festival terrein en je hoeft met je spullen niet de brug over. Ik hoop dat de camping direct naast de ingang/uitgang er weer is, wat is het ook alweer 6/7? Dat was echt ideaal om rond dat tijdstip nog met alle ruimte je tent neer te zetten.
Same! Volgens mij veranderen die nummers ook nog wel eens, kan me nog vaag herinneren dat 4 en 6 ineens omgedraaid waren. (wellicht praat ik poep)

edit: oh nee het was de ingang die verplaatst was waardoor een andere camping interessanter werd oid
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Meestal rond een uur of 14.00 uur op een donderdag middag. Ik sta meestal voor de brug. Lekker wandeling naar het festival terrein en je hoeft met je spullen niet de brug over. Ik hoop dat de camping direct naast de ingang/uitgang er weer is, wat is het ook alweer 6/7? Dat was echt ideaal om rond dat tijdstip nog met alle ruimte je tent neer te zetten.
ook mijn favo camping, maar die bestaat nu al een jaar of 3 niet meer of ja 5 dus
ga dit jaar voor t eerst in een hotel,
erg niet LL!
maar de vrouw is nou eenmaal de baas bij ons! ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken