Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
nee nog nooit, maar wat ik hoor en zie van hun vind ik t een beetje saai
Mmmh..dat kan ik me wel voorstellen. Live is echter wel andere koek. Met een volledige band bezetting hebben ze een sfeervolle, krachtige opbouw in de set die verre van saai is. Eerder uniek voor een EDM/dance act als je ze al zo kan betitelen. Live zijn ze erg funky/jazzy en knallen ze aan het eind terwijl ze rustig beginnen.

Op youtube staat een set van hun op LL19. Maar dat is wellicht en spoiler voor je ;-)

Heb je een clash met iets anders op dat moment?
 
Laatst bewerkt:

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Ik heb Weval een aantal keer live gezien op festivals en een concert. Het is wel voor fans van het genre, want er gebeurt weinig op het podium. Wel vindt ik het muzikaal goed in elkaar zitten, maar dit is natuurlijk een kwestie van smaak.
Ik ga toch voor BADBADNOTGOOD na m'n wandeling vanuit de Alpha voor Goldband. Weer is wat nieuws!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik vind Weval één van de beste live-acts van Nederland.

Zo. Dat is eruit.

Ik ga altijd helemaal op in die melancholische sfeer. Laatst gezien in Paradiso en die show is echt nog veel beter dan dat hij was in 2019. Al stond hij toen wel op een beter tijdstip. Ik heb ze zo'n 8 keer gezien denk ik inmiddels, en de laatste was het best.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik vind Weval één van de beste live-acts van Nederland.

Zo. Dat is eruit.

Ik ga altijd helemaal op in die melancholische sfeer. Laatst gezien in Paradiso en die show is echt nog veel beter dan dat hij was in 2019. Al stond hij toen wel op een beter tijdstip. Ik heb ze zo'n 8 keer gezien denk ik inmiddels, en de laatste was het best.
Hear hear! Goed gesproken!

En Gimme Some een keer live meemaken is toch wel een must ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

GorgeousGeorge

Nieuw lid
4 aug 2022
2
1
Je camper wordt niet binnenste buiten gekeerd. het enige waar ze streng op zijn, zijn de grote gasflessen. En de tickets worden gecheckt.
Verder krijg je een plek aangewezen op basis van binnenkomst, gewoon aansluiten in de rij eigenlijk.
We stonden donderdag best lang in de file voordat we erin konden
Bedankt voor je reactie! Dan weet ik waar ik op moet rekenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

maartenvm

Playlistbediener
26 mei 2019
11
22
wellicht al beantwoord, maar na lange tijd toch de behoefte weer eens een flora te bezoeken en benuttigen, het is tenslotte allemaal weer even geleden en de voorpret is inmiddels wel weer heel erg gaande :D

Voor de pakstres; heeft er iemand een foto van de looppaden van de nieuwe brug? Is het een recht stuk of zit er een mooie bocht op de helft van de oprit? (iets met keuze tussen een bolderkar of een rolcontainer ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

maartenvm

Playlistbediener
26 mei 2019
11
22
Lijstje dan maar

Vrijdag
FKJ - Balthazar - Coloray (live) - Jungle - Eefje de Visser - Floating Points (even checken of het een beetje dansbaar is, zonder té veel disco, anders Afra, Overmono (live) - Four Tet (2,5 uur wel lang voor deze man) / Parrish Smith - Armadillow tot ?

Zaterdag
KC Funkaholic & Boye (als we wakker zijn) - Altin Gün - Goldband (niet noodzakelijk als Hacienda al een beetje op gang is) - Weval - Campingdisco ? (of tips wat ik dan niet moet missen?) - Fred Again... - Oscar & The Wolf - Tramhaus - AM!! - Eris Drew & Octa Octa - Ki/Ki en als het te druk is even X-ray - Armadillow tot ?

Zondag
(hiervoor echt nog niet wakker ;) Carbibou - James Blake - Slowtai - Daphni!! - Kamma & Masalo - Kobosil en tot armadillow afsauzen tot 8 uur - 10 uur de bus in naar het mooie zuiden!

Maar voornamelijk gewoon 4 dagen weer eens met 10 vrienden erop uit zijn, gieren brullen zoals Lowlands bedoeld is :)
 

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
58
126
wellicht al beantwoord, maar na lange tijd toch de behoefte weer eens een flora te bezoeken en benuttigen, het is tenslotte allemaal weer even geleden en de voorpret is inmiddels wel weer heel erg gaande :D

Voor de pakstres; heeft er iemand een foto van de looppaden van de nieuwe brug? Is het een recht stuk of zit er een mooie bocht op de helft van de oprit? (iets met keuze tussen een bolderkar of een rolcontainer ;)
Lowlands brug.jpgSchermprint Google Maps. Wellicht kan je aan de hand hiervan een keuze maken.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Lijstje dan maar

Vrijdag
FKJ - Balthazar - Coloray (live) - Jungle - Eefje de Visser - Floating Points (even checken of het een beetje dansbaar is, zonder té veel disco, anders Afra, Overmono (live) - Four Tet (2,5 uur wel lang voor deze man) / Parrish Smith - Armadillow tot ?

Zaterdag
KC Funkaholic & Boye (als we wakker zijn) - Altin Gün - Goldband (niet noodzakelijk als Hacienda al een beetje op gang is) - Weval - Campingdisco ? (of tips wat ik dan niet moet missen?) - Fred Again... - Oscar & The Wolf - Tramhaus - AM!! - Eris Drew & Octa Octa - Ki/Ki en als het te druk is even X-ray - Armadillow tot ?

Zondag
(hiervoor echt nog niet wakker ;) Carbibou - James Blake - Slowtai - Daphni!! - Kamma & Masalo - Kobosil en tot armadillow afsauzen tot 8 uur - 10 uur de bus in naar het mooie zuiden!

Maar voornamelijk gewoon 4 dagen weer eens met 10 vrienden erop uit zijn, gieren brullen zoals Lowlands bedoeld is :)
U bent een liefhebber!
 
  • Leuk
Waarderingen: maartenvm

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik heb inmiddels de tijd genomen om rustig over wat clashes na te denken en ook aan de loop tijden te denken. (Eten is meestal snel halen en tijdens een optreden weg werken of op een dood moment). FKJ gaat het toch winnen van wet leg want die laatste al eens gezien en ga ik waarschijnlijk veel zien de komende jaren. Ik kijk tijdens Liam wil of ik die liever af zie of eerder weg ga voor Sam Fender. Ik begin ook te overwegen om Michael kiwanuka helemaal over te slaan voor hele optredens van the murder capital en parquet courts. Zo magisch als in the Barn van Werchter vanaf ongeveer de eerste rij gaat het denk ik toch niet worden.

Damn, die vrijdag is echt een lastige dag plan technisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Weet iemand of de groepscamping plekken op naam worden ingedeeld of ook een soort first come, first serve is?

Iemand daar wel eens gestaan, wat is je ervaring?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken