Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

12 nov 2016
650
389
dit is een dj set, volgens mij doet hij op festivals meestal gewoon zn eigen album draaien

meer zoals dit

Al die tracks in de Boiler Room opname heeft hij zelf gemaakt, dus een deel zal zeker voorbijkomen op Lowlands. Zeker bij staan en die neppe rapper Jack Harlow overslaan. Tenzij je doel is om jonge blanke meisjes te scoren, natuurlijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Coke studio sing-along

Tijdens dit zaterdagse megameezingspektakel in Alpha laten Sophie Straat, Bente, Meauen S10 hun mooiste huzarenstukjes tot ver over LLake Lowlands schallen – aangevuld met 21e-eeuwse nederpophits. En jij kunt meedoen: meld je aan en voor je het weet, shine je straks samen met deze Nederlandse popprinsessen op de Alphaplanken!

Wordt het De Jeugd van Tegenwoordig, Hazes of het Koningslied? S10-producer Sim Fane trapt sowieso af met een speciaal voor deze Coke Studio Sing-along geschreven nummer, maar meezingen met de andere toppers die bandleider Martijn Bosman serveert is op én voor het podium verplichte, verrukkelijke kost.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Let's gooooo

VR:
Prins S. en De Geit > Wet Leg > Charlotte Adigery & Bolis Pupul > Coloray > Jungle > Sam Fender > Go_A > Floating Points > Overmono > Four Tet

ZA:
Goldband > Weval > The Kooks > Fred Again.. > Declan McKenna > Arctic Monkeys > ?? moeilijke nacht

ZO:
Froukje > Gayle > Arlo Parks > Caribou > Yard-Act > Daoi Freyr > Rüfüs du Sol > Yves Tumor > Daphni.
eindelijk iemand met een realistische route (y):)
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Of met een hele slechte conditie 🤷🏼‍♂️

Je maakt je er wel druk om hè? 🤣
haha nee hoor ik maak me nergens druk om
ik vind t gewoon heerlijk dat ik na 2 jaar eindelijk weer een echt voorpretgevoel heb.

ik maak ook altijd een planning. natuurlijk

had dit jaar ongeveer 35 acts die ik wel wil zien
blijkt dat vr-za-zo 11-10-14 te zijn
heel acceptabel

maar uiteindelijk toch veel clashes.
en ik kom nu op dit uit


Vr: prins s en de geit, wet leg, michael kiwanuka, fabian franciscus, en daarna???-geen enkele afsluiter kan me echt boeien, misschien einde van opposites, misschien kirsten van teijn of Go-a. floating points. of film,

Za: grote geile schrijversbingo, weval, unbeschreiblich weiblich, theater artemis, oscar and the wolf, fatima yamaha, eris drew & octo octa

Zo: David keenan, noord nederlands orkest, de leedbewakers, caribou, dadi freyr,
dan combi Kelly lee owens/rufus du sol/stromae, doorhalen bravo/x ray


verder sws hansworst, pho, ban xiao, feeders pita, bbq, chinees, crepes, kibbeling, koreaanse chickenwings, okonomiyaki ramen. dat zijn al 12x eten. kost ook tijd he
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf, piep en @Marc

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Leuk om alle programma's te zien en te weten dat het bij (bijna) iedereen toch weer compleet anders gaat verlopen.

Hierbij mijn illusie (in combi met wensen van vriendin, want die moet je af en toe ook tevreden houden):

Vr: Ochtend nog leeg, hoop op leuke vervanger van Noah Cyrus > Hope Tala > PinkPantheress (al zal die waarschijnlijk een skip worden) > Michael Kiwanuka > Zwangere Guy > Opposites (al ga ik liever naar Eefje) > nacht misschien X-Ray

Za: Q > BadBadNotGood > Mahalia > Oscar and the Wolf > Pendulum > Fatima Yamaha of AM (afhankelijk van de stemming) > misschien nog even bij Channel tres kijken > gok dat ik Ki/Ki niet meer mee ga maken

Zo: Wesley Joseph > Arlo Parks / Tash Sultana / Sevdaliza / Caribou (mijn grootste clash van het weekend) > Goldkimono > Stromae > en dan de nacht doorknallen met Noisa en Amelie

Maar er zijn dit jaar weinig acts die een must zijn, wat ook weer ruimte geeft om lekker over het terrein te dwalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf, StevieU2 en daily

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Nooit meer die claustrofobische ervaring. Het gevoel dat ik had toen ik de eerste stappen na de brug zette, waren altijd onwerkelijk. Alsof je weer in een hele andere wereld stapt en daar 5 dagen in blijft hangen zonder nieuws van buitenaf.

1659430498174.png
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
58
126
Haha, ik had daarnet opeens dezelfde onstuitbare neiging om 'm even te checken op google maps. Terwijl ie er al een tijdje staat he. Wordt het allemaal niet een beetje té comfortabel... (zegt deze oude man die op europarcs slaapt).
De afgelopen edities (al weer eeuwen geleden gevoelsmatig) hoorde je steeds meer mensen die op de campings voor de brug gingen staan, dit al dan niet door de brug.
Ben heel benieuwd hoe een comfortabele brug de keuze van welke camping je kiest gaat bepalen.
Klinkt bijna als een wetenschappelijk experiment.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
de brug is idd wel iconisch
ik heb altijd voor de brug geslapen, dus ik ging er iedere dag 2 x over.
maar iedere keer zonder bepakking. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken