Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Wat ik al aangaf, smaak. Letterlijk maar 1 act van gezien van wat je opsomt.

In het algemeen voor iedereen die de line up vindt tegenvallen, het is geen verplicht nummertje om te gaan. Je kan ook niet gaan. Ga je lekker in de tuin zitten met een muziekje aan of een wandeling maken in het bos. Weekendje naar de kust. Het ene jaar zit er meer tussen wat je aanspreekt dan het andere jaar. Ik ga voor een gegarandeerd tof weekend omdat LL mij dat altijd opgeleverd heeft. Als ik achteraf dat niet zo heb beleefd dan kan ik eens overwegen of het nog wel bij me past. Maar nu al kritisch zijn voordat het festival geweest is. We lijken wel Nederlanders i.p.v. Lowlanders……

Heb nog wel vrienden die nog geen kaartje hebben, niet zoveel gezien hebben en wel graag willen. Ik zie de pm’s graag tegemoet. Minimaal 3 graag 🤘🏻🙏🏻
Ik ben blij voor je dat je er geen last van hebt. Maar laat iemand anders graag wel in z'n eigen waarde als iemand anders tegen aankijkt dan dat jij doet. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: bardt en Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Wat ik al aangaf, smaak. Letterlijk maar 1 act van gezien van wat je opsomt.

In het algemeen voor iedereen die de line up vindt tegenvallen, het is geen verplicht nummertje om te gaan. Je kan ook niet gaan. Ga je lekker in de tuin zitten met een muziekje aan of een wandeling maken in het bos. Weekendje naar de kust. Het ene jaar zit er meer tussen wat je aanspreekt dan het andere jaar. Ik ga voor een gegarandeerd tof weekend omdat LL mij dat altijd opgeleverd heeft. Als ik achteraf dat niet zo heb beleefd dan kan ik eens overwegen of het nog wel bij me past. Maar nu al kritisch zijn voordat het festival geweest is. We lijken wel Nederlanders i.p.v. Lowlanders……

Heb nog wel vrienden die nog geen kaartje hebben, niet zoveel gezien hebben en wel graag willen. Ik zie de pm’s graag tegemoet. Minimaal 3 graag 🤘🏻🙏🏻
Makkelijke reactie wel weer. Het gaat over een discussie over de kwaliteit van de lineup. "Je kan ook niet gaan" is dan altijd wel een enorme dooddoener.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Hier ook, en ik moet ook zeggen dat DTRH mij dat gevoel heeft versterkt.
Ja dit, en ik wacht gewoon even af Indiaan hoe het gaat zijn zonder top programma en handig blokkenschema idd.

En ik zal niet snel afscheid nemen van m'n favoriete festival...en wellicht wordt DTRH dit wel de komende tijd.

En ik ga sowieso naar beiden de laatste jaren...😂
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Op de vraag van indiaantje wil ik deze nog uitlichten. Ben het juist met roluf eens dat er dit seizoen juist veel grote namen staan. En bijvoorbeeld Tash sultana past toch juist in de alpha? Had de laatste keer in nederland 2 shows in de afas, dan mag je wel in de alpha staan.

Over het algemeen zijn we op een forum altijd wat kritischer, en dat mag ook, hoeven niet alles als zoete koek te slikken wat lowlands ons voorschotelt, maar de negatieve tendens die hier heerst vind ik niet helemaal fair.
Tash stond al in de Ziggo dacht ik en de Heineken. Dus die Aplha plek snap ik wel, niet de fijnste plek voor mij om haar concert te zien maar a la...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.316
5.000
O ik probeer echt niks af te "zeiken" hoor. Sterker nog ik ben vaak genoeg er op gewezen dat ik Lowlands iets te hard verdedigde in de voorgaande edities. Maar ik voel het dit jaar gewoon niet. Ik kan nauwelijks iets van mijn lijstje afstrepen. En ik zal het best prima naar mijn zin hebben dit jaar, dat komt vast wel goed. Want met bier en Lil Kleine en Volumia kan ik me ook nog wel vermaken. Maar de voorpret voelt voor mij gewoon anders dan andere edities.
 
  • Leuk
Waarderingen: bardt, roluf en @Marc

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Wat ik al aangaf, smaak. Letterlijk maar 1 act van gezien van wat je opsomt.

In het algemeen voor iedereen die de line up vindt tegenvallen, het is geen verplicht nummertje om te gaan. Je kan ook niet gaan. Ga je lekker in de tuin zitten met een muziekje aan of een wandeling maken in het bos. Weekendje naar de kust. Het ene jaar zit er meer tussen wat je aanspreekt dan het andere jaar. Ik ga voor een gegarandeerd tof weekend omdat LL mij dat altijd opgeleverd heeft. Als ik achteraf dat niet zo heb beleefd dan kan ik eens overwegen of het nog wel bij me past. Maar nu al kritisch zijn voordat het festival geweest is. We lijken wel Nederlanders i.p.v. Lowlanders……

Heb nog wel vrienden die nog geen kaartje hebben, niet zoveel gezien hebben en wel graag willen. Ik zie de pm’s graag tegemoet. Minimaal 3 graag 🤘🏻🙏🏻
Veel gevestigde namen dit jaar, maar grotendeels niet mijn smaak. Van de AFAS en ziggo namen die roluf opnoemt hoef ik alleen maar Jungle en Tash Sultana te zien, waarvan ik Jungle de laatste LL editie ook gezien heb. Verder 2 hitmachines uit 2013 als headliners (ga ik overigens wel heen waarschijnlijk) en AM hoef ik niet te zien (ga zelf naar Fatima Yamaha en Channel Tres). In de breedte gewoon een erg matige editie voor mij en voor veel meer mensen als ik het zo lees.

Maar het wordt sowieso gezellig en heb opzich nog een redelijk groot lijstje namen samengesteld die ik wil zien, maar weinig must sees voor mij dit jaar.

Ik houd mijn kaartje (ondanks mijn mening over de line-up dus gewoon zelf), wel zag ik net in iemand haar story op insta voorbij komen dat ze haar kaartje verkoopt voor 340. Mocht je geïnteresseerd zijn kan ik je in contact brengen met haar (of haar met jou) :)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Koste dat ticket niet iets van €250?
Jaa, dat dacht ik dus ook, had er ook al wat van gezegd hahhaa.
Maarja, wel een kaartje die overgekocht kan worden mocht iemand interesse hebben.

Verder zijn trouwens tot nu toe bij bijna elk festival deze zomer een paar dagen voor het festival de kaarten voor goedkoper dan het origineel te kopen op TicketSwap, dus ik zou zelf lekker wachten (als je die spanning aankan).
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220802-164028~2.png
    Screenshot_20220802-164028~2.png
    107,1 KB · Weergaven: 34
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
O ik probeer echt niks af te "zeiken" hoor. Sterker nog ik ben vaak genoeg er op gewezen dat ik Lowlands iets te hard verdedigde in de voorgaande edities. Maar ik voel het dit jaar gewoon niet. Ik kan nauwelijks iets van mijn lijstje afstrepen. En ik zal het best prima naar mijn zin hebben dit jaar, dat komt vast wel goed. Want met bier en Lil Kleine en Volumia kan ik me ook nog wel vermaken. Maar de voorpret voelt voor mij gewoon anders dan andere edities.

Snap dat je niets wilt afzeiken, maar na 30 berichtjes had ik wel door dat dit niet jouw line-up is, en dat het niet ‘dat extras heeft’. ;)
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: roluf en @Marc

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
246
301
Jaa, dat dacht ik dus ook, had er ook al wat van gezegd hahhaa.
Maarja, wel een kaartje die overgekocht kan worden mocht iemand interesse hebben.

Verder zijn trouwens tot nu toe bij bijna elk festival deze zomer een paar dagen voor het festival de kaarten voor goedkoper dan het origineel te kopen op TicketSwap, dus ik zou zelf lekker wachten (als je die spanning aankan).
Ja zodat ze nog meer kan verdienen eraan, men.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
307
404
Nog een paar keer over het blokkenschema heen gelopen, maar ik kom er echt niet in dit jaar. Ik hoop eerlijk gezegd dat dit gewoon een minder jaar is of dat Lowlands misschien niet meer iets voor mij is.

Ik vind trouwens de Heineken extreem erg gevuld is met acts waarvan ik persoonlijk dacht dat ze in de India of misschien zelfs kleiner zouden staan: Noah Cyrus, Dubioza Kollektiv, The Muder Capital, Remi Wolf, Palaye Royal, Fever 333, Arlo Parks, Dadi Freyer...

Maar ook Tash Sultana en Frenna in de Alpha. Altin Gün en BadBadNotGood in de Bravo. Het loopt niet helemaal fijn als je het mij vraagt. Heb zelden op Lowlands zoveel momenten gehad waarbij ik iets ga kijken "bij gebrek aan beter".

Ben ik de enige die hier last van heeft?
Ik zit er helemaal in hoor. Nu vakantie dus heerlijk muziek luisteren en nog wat gaten in het schema vullen.

Zeer blij met de ‘Technonacht’ op zondag, dan kan je iig de Bravo in. Zal het bewust gedaan zijn? Dit gaat wel wat kaartverkoop kosten volgend jaar, als ik de socials bekijk.

Ook nog even het blokkenschema bekeken en ik vind dat je gelijk hebt qua de Heineken, die is wel erg matig gevuld.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Ik ben blij voor je dat je er geen last van hebt. Maar laat iemand anders graag wel in z'n eigen waarde als iemand anders tegen aankijkt dan dat jij doet. ;)
De pot verwijt de ketel. Dat doe ik graag, maar blijf het niet continue herhalen en als waarheid brengen. Daardoor laat je juist iemand anders niet in zijn of haar waarde.
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Makkelijke reactie wel weer. Het gaat over een discussie over de kwaliteit van de lineup. "Je kan ook niet gaan" is dan altijd wel een enorme dooddoener.
Je bedoelt je eigen reactie nu? Want een discussie over smaak (jij noemt het kwaliteit), daar is niet over te twisten.

Wat is het nut van ergens over zeuren hoe slecht je het vindt, maar dan toch gaan? Ieder zijn ding hoor, maar dan zou ik inderdaad niet gaan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Je bedoelt je eigen reactie nu? Want een discussie over smaak (jij noemt het kwaliteit), daar is niet over te twisten.

Wat is het nut van ergens over zeuren hoe slecht je het vindt, maar dan toch gaan? Ieder zijn ding hoor, maar dan zou ik inderdaad niet gaan.

Ik ga niet maar wens dat ooit te doen als de lineup me beter ligt.
 
  • Leuk
Waarderingen: bardt en @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken