Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Planet Paradise lijkt groter want sluit nu linksonder direct aan op het water.
Eerder was daar ook een oh lalalalaantje volgens mij
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Sponsering gaat wel steeds meer ruimte innemen op het terrein. Jammer wel, al die reclame draagt niet bij aan de festival beleving
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Nog een uurtje! Welke clashes zijn jullie het meest bang voor? Ik ben persoonlijk bang voor een Arctic Monkeys / Bravo clash; hopelijk staat er op dat moment niks boeiends in de Bravo :') (Maar dat zal vast niet)
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Nog een uurtje! Welke clashes zijn jullie het meest bang voor? Ik ben persoonlijk bang voor een Arctic Monkeys / Bravo clash; hopelijk staat er op dat moment niks boeiends in de Bravo :') (Maar dat zal vast niet)
Daar ben ik ook heel bang voor
 

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
24
45
Persoonlijk heel jammer dat Sexyland niet meer op de plattegrond te vinden is, of gaat die nog komen? Als er even niks was ging je gewoon een uur daarheen, altijd goed voor vermaak.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Wat houd dat in?
Dit was de tekst op de DTRH site ben er zelf niet heen gegaan

Klaar voor je close-up? De Prime Video Casting Agency haalt Hollywood naar de Groene Heuvels in hun hangout op Hotot Hill. Hier scoor je een glansrol in een film of serie, beleef je stormachtige romances en party je in stijl tussen de celebs. Yes, you Cannes!

Elke middag gaat de Prime Video Casting Agency op zoek naar onontdekt talent. En daar kun jij bij zijn, want deze unieke talentenjacht is vrij toegankelijk voor publiek. Tof om van dichtbij mee te maken, maar wat dacht je van meedoen? Professionele regisseurs zoals Marc Willard (o.a. Baantjer), Roxanne Stam (o.a. Penoza) en Caston Cohen Rodriques (o.a. GTST) plukken potentiële kassamagneten van de tribune om beroemde scènes na te spelen – inclusief mede-acteurs en -actrices waaronder Achmed Akkabi en Loek Peters, sets, licht, kostuums, special effects, generale repetitie en on-point backstage. Als je iedereen met je acteerprestaties verbluft, maak je zelfs kans op een kleine rol in een nieuwe Amazon Original!

Rond etenstijd wordt het licht lager gedraaid voor de dagelijkse Blind Date Dinner Movie, waarvoor je jezelf of een tindervlinder uit je tentenkamp bij de ingang kunt opgeven. Een hapje, een drankje, een bijpassende film; Prime Video zorgt voor de vonk, jij voor de brandende liefde. En wie weet winnen jullie tickets voor DTRH23!

Omdat geen film compleet is zonder epische wrap-party, kunnen jullie daarna meteen door naar een Oscarwaardig filmfeest dat Tinseltown doet verbleken: The Happy Ever After.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Was dat waar de vorige keer zo'n Fuze Tea tent stond?
Ik was er de laatste keer niet, dus weet ik niet zeker. Maar zou wel logisch zijn, want Fuze is onderdeel van Coca-Cola dus dan hebben ze op hun plekje gewoon de een voor de ander omgewisseld. In 2018 stond daar meen ik een cocktailbar.
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Nog een uurtje! Welke clashes zijn jullie het meest bang voor? Ik ben persoonlijk bang voor een Arctic Monkeys / Bravo clash; hopelijk staat er op dat moment niks boeiends in de Bravo :') (Maar dat zal vast niet)
Arctic Monkeys/Stromae vs Michael Kiwanuka/Jungle zou heel vervelend zijn. Daarnaast vrees ik ook wel voor iets als Goldband vs James Blake ofzo.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Een Sam Fender / Liam Gallagher / Arctic Monkeys blok in de Alpha zou wel nice zijn.

british sailing GIF by South Park
 
  • Confetti
Waarderingen: Pompompidom

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken