Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Interview met Eric v E op BNR over technische vernieuwingen op festivals

Werkt op BKS perfect. Even zwaaien met je telefoon. En je hebt écht geen idee meer wat je uitgeeft (wat ik wel fijn vind).
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Werkt op BKS perfect. Even zwaaien met je telefoon. En je hebt écht geen idee meer wat je uitgeeft (wat ik wel fijn vind).
Totdat de pin infrastructuur op het festival omvalt of er een storing is bij een van de banken.

Wat is erger, een headliner die last minute moet cancelen of een langdurige pin storing waardoor er geen eten en drinken gekocht/verkocht kan worden?
 

flatsbats

Playlistbediener
30 jul 2019
14
1
  • Leuk
Waarderingen: MisterIks

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
105
202
Werkt op BKS perfect. Even zwaaien met je telefoon. En je hebt écht geen idee meer wat je uitgeeft (wat ik wel fijn vind).
Hmm is dat zo? Ik heb dat gevoel juist met muntjes. Afgelopen weekend op DTRH nog lachend 2 muntjes ingeleverd voor een ordinaire tosti ham / kaas, maar als er €7,50 op de prijslijst had gestaan dan had daar waarschijnlijk toch wat langer over nagedacht.

Werkt voor iedereen anders natuurlijk, maar ik heb het idee dat dat juist één van de redenen is waarom er zo lang aan die muntjes is vastgehouden; het vertroebelt de prijzen.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.096
319
Totdat de pin infrastructuur op het festival omvalt of er een storing is bij een van de banken.

Wat is erger, een headliner die last minute moet cancelen of een langdurige pin storing waardoor er geen eten en drinken gekocht/verkocht kan worden?
Niet alle contactloze systemen hebben overal een infrastructuur met internet nodig.

Eurosonic / Noorderslag werkt bijvoorbeeld al jaren met een RFID-chip in het polsbandje waar je online of bij zogenoemde top-up stations geld op je chip kunt zetten, eigenlijk vergelijkbaar met een OV-chipkaart.

Na afloop van het festival kun je het resterende saldo laten terugstorten op je bankrekening.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Hmm is dat zo? Ik heb dat gevoel juist met muntjes. Afgelopen weekend op DTRH nog lachend 2 muntjes ingeleverd voor een ordinaire tosti ham / kaas, maar als er €7,50 op de prijslijst had gestaan dan had daar waarschijnlijk toch wat langer over nagedacht.

Werkt voor iedereen anders natuurlijk, maar ik heb het idee dat dat juist één van de redenen is waarom er zo lang aan die muntjes is vastgehouden; het vertroebelt de prijzen.
Klopt, je moet dus niet op het schermpje kijken naar de bedragen. :giggle:
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Was er niet ook ontzettend gezeik met een pinstoring bij Amsterdamse Zomer? (Naast dat de helft van het barpersoneel niet kwam opdagen uiteraard)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Uiteindelijk welke risico’s er ook aankleven. Alles wat niet contactloos is Anno 2022 is onzin!
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
Baal wel echt dat Run The Jewels niet komt. De hoop en de verwachtingen waren groot, helemaal omdat ze op 24 augustus beginnen met touren in Europa.
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Baal wel echt dat Run The Jewels niet komt. De hoop en de verwachtingen waren groot, helemaal omdat ze op 24 augustus beginnen met touren in Europa.
Hou op met me, ik denk dat er geen hip-hop act is die ik liever had gezien. Elk album wat de heren uitbrengen is een meesterwerk. Ik kijk weleens terug naar dat affiche van BKS een paar jaar geleden (met Radiohead, Arcade Fire, Agnes Obdel en Thundercat ook nog) en dan kan ik wel janken hahaha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken