Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Ik had een groepsticket en nu kan ik deze niet bestellen, ben ik dus 100 euro meer kwijt
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
YES net bevestiging van ticketbuddies dat de 10x groepsticket weer binnen zijn. En ook een fijne groepscampingplek voor de oudjes in de pocket.
Old Lady Dancing GIF by Mattiel
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Toch maar proberen te freshen, geen tickets available? Het kan toch nooit uitverkocht zijn?
En na nog een refresh doet ie t wel weer, het systeem heeft het er moeilijk mee. Ook mijn code word nogsteeds niet geaccepteerd. Hoe hebben andere hier dat opgelost?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Iedereen die tickets had, kan nieuwe kopen, dus in theorie kan het uitverkopen op de pre-sale als het uitverkocht was? Of snap ik het nu niet. ?
Maar dan is het pas uitverkocht als iedereen die tickets had tickets heeft gekocht. En als het iemand niet lukt, dan is het dus nog niet uitverkocht, omdat niet iedereen die tickets kan kopen tickets heeft gekocht. :p
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
En na nog een refresh doet ie t wel weer, het systeem heeft het er moeilijk mee. Ook mijn code word nogsteeds niet geaccepteerd. Hoe hebben andere hier dat opgelost?
Ik ben zelf gewisseld van m’n pc naar m’n tablet. Op m’n pc deed ie het niet en op m’n tablet vervolgens wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.039
En na nog een refresh doet ie t wel weer, het systeem heeft het er moeilijk mee. Ook mijn code word nogsteeds niet geaccepteerd. Hoe hebben andere hier dat opgelost?
Denk dat je wellicht een mailtje kan sturen naar Ticketmaster. Schijnt dat je de gehele week gewoon recht heb op je tickets.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken