Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Haha en straks moeten we een week wachten :D maar LL is meestal om 11:00 uur.
En nu net ik gister positief testte en dus de hele week de tijd heb om op die website te loeren, haha!

Anderzijds, dit is ook altijd wel de lekkerste voorpret vind ik. Die laatste speculaties, het commentaar als t net online staat. Heerlijk!

nu nog alleen een festival zomer die ook echt eens doorgaat…
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Meestal passen ze de omslagen een dag eerder aan. En de nieuwe website dan in één keer online om 11 uur.

Maar goed, blijft ook een gok,
Meestal gaat een uurtje daar voor wel de website offline of zie je al de nieuwe stijl. Maar nog zonder namen, die komen meestal rond 11.00 pas. (best erg dat ik dit weet).
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Meestal gaat een uurtje daar voor wel de website offline of zie je al de nieuwe stijl. Maar nog zonder namen, die komen meestal rond 11.00 pas. (best erg dat ik dit weet).
Op ticketmaster vind je nu in ieder geval niets meer als je op lowlands zoekt. Gisteren nog wel. Er wordt dus wel iets aangepast.
 
  • Leuk
Waarderingen: Indiaantje89

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.151
The Smile naar Opener jongens. Ik herhaal.
Oh My God Reaction GIF by The Office
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.180
3.000
The Smile hun tour loopt tot eind juli en doet quasi elk Europees land al aan, die gaan we denk ik niet terugzien op de augustus festivals.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Ik zie dat White Lies trouwens ook nog ruimte heeft in de augustus agenda.... Weet niet of deze al genoemd zijn? Op de laatste Zwarte Cross gezien en best een fijn feestje. En nieuwe plaat uiteraard en met Pasen in Amsterdam.
 

FMennen

Playlistbediener
22 nov 2014
41
1
Erg benieuwd waar ze mee gaan komen. Hopelijk blijven er wat kaarten over na de presale want ik verwacht wel wat mooie namen.
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Bedacht ik me net ineens: het zou mij niks verbazen als ze een van de nachtslots in de Alpha vullen met een Purple Disco Machine bijvoorbeeld..
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Gebruikers die dit onderwerp bekijken