Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Hmm voor mij hoeft Muse niet zo per se. Prima act, je weet wat je krijgt. Maar de laatste jaren is het niet bijzonder meer wat ze maken, op zijn zachtst gezegd. Of Lowlands daarop zit te wachten?

Arctic Monkeys, Stromae en Dua Lipa duizend keer liever.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en mattman

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Hier geen mail ontvangen :(

Had GllamCamp package (tent incl. tickets) dus wellicht is dat de reden. Hoop wel dat ik voor de pre-sale in aanmerking kom
Ik vrees van niet, dit staat in de mail:

"Tijdens de presale kun je hetzelfde aantal Lowlandstickets bestellen dat je in 2020 of 2021 hebt aangeschaft. Dit geldt alleen voor Festivaltickets en Groepstickets. Tickets voor het Gllamcamp, Campercampingtickets en Parkeertickets etc. vallen niet onder deze presale"
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Ik vrees van niet, dit staat in de mail:

"Tijdens de presale kun je hetzelfde aantal Lowlandstickets bestellen dat je in 2020 of 2021 hebt aangeschaft. Dit geldt alleen voor Festivaltickets en Groepstickets. Tickets voor het Gllamcamp, Campercampingtickets en Parkeertickets etc. vallen niet onder deze presale"
Dit klinkt toch als wel het bestellen van festivaltickets, maar nog niet voor die specifieke camping? Zou denken dat ie er gewoon binnen moet vallen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik vrees van niet, dit staat in de mail:

"Tijdens de presale kun je hetzelfde aantal Lowlandstickets bestellen dat je in 2020 of 2021 hebt aangeschaft. Dit geldt alleen voor Festivaltickets en Groepstickets. Tickets voor het Gllamcamp, Campercampingtickets en Parkeertickets etc. vallen niet onder deze presale"
Dat is toch heel raar? Wat zou daar dan de reden voor zijn?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hmm voor mij hoeft Muse niet zo per se. Prima act, je weet wat je krijgt. Maar de laatste jaren is het niet bijzonder meer wat ze maken, op zijn zachtst gezegd. Of Lowlands daarop zit te wachten?

Arctic Monkeys, Stromae en Dua Lipa duizend keer liever.
Ik zie MUSE ook nog wel naar Stadspark Groningen gaan. Daar hebben ze volgens mij ook nog een (aantal?) concerten aan te kondigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dit klinkt toch als wel het bestellen van festivaltickets, maar nog niet voor die specifieke camping? Zou denken dat ie er gewoon binnen moet vallen.
Er staat inderdaad, "deze presale" dus wellicht volgt er nog 1 voor glamcampers. Maar twee verschillende presales lijkt me ook weer raar!
Echter ik verwacht niet dat de glamcamping direct uitverkocht is. Maar goed wel balen als in principe een ticket had (duur ook nog) en niet aan de pre sale mee kan doen en stress hebt bij de gewone voorverkoop :mad::confused:
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Hmm voor mij hoeft Muse niet zo per se. Prima act, je weet wat je krijgt. Maar de laatste jaren is het niet bijzonder meer wat ze maken, op zijn zachtst gezegd. Of Lowlands daarop zit te wachten?

Arctic Monkeys, Stromae en Dua Lipa duizend keer liever.
Wel benieuwd of we Stromae gaan krijgen nu hij en in de AFAS staat (voor zijn album) en een jaar later in de Ziggo Dome. Hij deed ook in een jaar Pinkpop en Lowlands, dus niets is uitgesloten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Wel benieuwd of we Stromae gaan krijgen nu hij en in de AFAS staat (voor zijn album) en een jaar later in de Ziggo Dome. Hij deed ook in een jaar Pinkpop en Lowlands, dus niets is uitgesloten.
Denk dat Stromae makkelijk én AFAS (met een albumshow) én Lowlands én Ziggo aankan. Zeker omdat die Ziggo pas voor volgend jaar is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Stromae in februari dit jaar in de AFAS en april 2023 in de Ziggo. Zou ie tussendoor ook nog op Lowlands komen?

Hmm voor mij hoeft Muse niet zo per se. Prima act, je weet wat je krijgt. Maar de laatste jaren is het niet bijzonder meer wat ze maken, op zijn zachtst gezegd. Of Lowlands daarop zit te wachten?

Arctic Monkeys, Stromae en Dua Lipa duizend keer liever.

Muse zie ik ook niet zo snel komen. In 2016 kwamen ze volgens mij als buitenkansje naar Lowlands toe, maar denk dat ze normaal toch echt te duur zijn voor Lowlands. Tevens zou je dan, als Arctic Monkeys ook komt, al 2 wat 'oudere' rockheadliners hebben, dit ligt niet echt in de lijn met wat ze afgelopen jaren hebben geprogrammeerd als headliners.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Kan me niet voorstellen dat hij geen festival in NL gaat doen. Die gaat gewoon Lowlands doen hoor. Ik gok nu op Chemical Brothers - Stromae - Arctic Monkeys.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Kan Stromae niet worden neer gezet als Bravo head? Is bijv. ook Sziget sub toch?
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
The Weekend - Arctic Monkeys - Dua Lipa/Stromae zou wel erg vet zijn maar veelste duur!
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Kwa kanshebbers heb ik dit gevonden

The Opposites
Arctic Monkeys
The Chemical Brothers
Liam Gallagher
Stromae
Underworld
Kraftwerk
Muse
Kings of leon
Foo Fighters
The Weekend
Slipknot
Queens of the stone age

ze zijn allemaal op tour en hebben plekjes tijdens Lowlands! Sommige zijn wel wat minder geloofwaardig, en de The Opposites, Kraftwerk en Liam Gallagher verwacht ik ook niet als headliners! Verder zou ik het wel vet vinden als The Opposites Lowlands openen i.p.v een silent disco!
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Kwa kanshebbers heb ik dit gevonden

The Opposites
Arctic Monkeys
The Chemical Brothers
Liam Gallagher
Stromae
Underworld
Kraftwerk
Muse
Kings of leon
Foo Fighters
The Weekend
Slipknot
Queens of the stone age

ze zijn allemaal op tour en hebben plekjes tijdens Lowlands! Sommige zijn wel wat minder geloofwaardig, en de The Opposites, Kraftwerk en Liam Gallagher verwacht ik ook niet als headliners! Verder zou ik het wel vet vinden als The Opposites Lowlands openen i.p.v een silent disco!
Zou mooi zijn als the Opposites al een set op donderdag doen. Vergunning technisch (lees geluid) zal dit wel niet kunnen en wordt het weer silence disco worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

Gebruikers die dit onderwerp bekijken