Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Geen mail, maar had ook kaart via een groepsticket. Hoofdaankoper heeft wel mail. Ik heb later alleen zo'n gereserveerde kampeerplek voor 10 pers. gekocht. Die zitten dan denk ik niet in de pre-sale.
Klopt....
Tijdens de presale kun je hetzelfde aantal Lowlandstickets bestellen dat je in 2020 of 2021 hebt aangeschaft. Dit geldt alleen voor Festivaltickets en Groepstickets. Tickets voor het Gllamcamp, Campercampingtickets en Parkeertickets etc. vallen niet onder deze presale
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik denk Stromae / Arctic Monkeys / Chemical brothers / Liam Gallagher.

Stormzy en Dua Lipa zouden ook goed kunnen.

Opposites verwacht ik wel, maar ik neem toch niet aan als headliner Alpha met alle huidige beschikbare namen.

RATM verwacht ik totaal niet op LL eigenlijk.
Ik kan hier wel mee leven en denk hetzelfde
Plus ik hoop op The XX
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
OK hier gaan we, met pijn in het hart, mijn spotify playlist van LL 21, is dus ook mijn wens van 21 naar 22 line up. Vet = must see

Arlo Parks, AURORA, Caribou, Cavetown, The Chemical Brothers, Cleopatrick, Droeloe, Dry Cleaning, Eefje de Visser, Fatima Yamaha, Froukje, Heilung, Joe & The Shitboys, Kelly Lee Owens, Noisia DJ Set, Noord Nederlands Orkest, Nova Twins, Typhoon, Working Men's Club, YUNGBLUD, Yves Tumor.

MY BABY, Sam Fender, Smith & Burrows, De Ambassade, Dubioza Kolektiv, PVA, Skee Mask, Kyteman, Inhaler, Lianne La Havas, Djang Django, Equal Idiots, Al-Qasar, Amy Root, Maarten Vos

En dan nog van de 21 afvallers en 20 line up:
KOFFEE, Half Moon Run, Foals, Soulwax, Tash Sultana, Die Antwoord, London Grammar

Als dit een voorbode is voor 2022, teken ik ervoor ;-)
Oh Weval erbij mag ook!
Deze er maar weer even bijgepakt! Voorpret!!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Pompompidom

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Mooi nieuws met weer wat actie in de taxi. Ticketprijs gaat wel richting 250,00 denk ik ook.
Qua acts / headliners geen idee. Alles wat hierboven staat is voor mij helemaal prima. Voor mijn gevoel is dat bij mij wat meer naar de achtergrond gegaan. Meer zoiets van eerst er echt maar weer in de polder staan en dan geloven. Of meer het gevoel van, dat het van ondergeschikt belang is als ik daar maar weer een lang weekend kan zijn.
Nah jah, de voorpret kan weer beginnen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Als de headliners die hier rondgaan kloppen ga ik ook kijken of een weekendkaart lukt. Zal voor dit jaar wel lastig gaan worden zonder presale code ben ik bang.
Dat denk ik ook, maar misschien dat iemand via een presale code een kaartje over heeft? Dat er iemand sowieso al niet mee wil. Dan kan je er maar beter één voor Tim halen, dan die kans niet benutten ?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik had bij DTRH en BKS ook verwacht dat het meteen zou uitverkopen. Dat geeft wel een sprankeltje hoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik had bij DTRH en BKS ook verwacht dat het meteen zou uitverkopen. Dat geeft wel een sprankeltje hoop.
Maarja Pinkpop verkoopt dan weer wel behoorlijk hard uit. Ik denk dat het ook een beetje afhankelijk is van de gemoedstoestand van het land. Wie weet hoe dat over een maand weer is.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik verwacht dat het bij LL harder zal gaan dan bij DTRH. Toch meer bezoekers die altijd gaan, ongeacht wat er staat, Ook vanwege het nachtprogramma. En LL is denk ik ook gewoon hipper onder jeugdiger publiek dan DTRH, dat toch veel oudere bezoekers trekt.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Bericht van LL in de mail: begin februari ontvangen we mail warmee we in de presale kaarten kunnen kopen.

En de eerste namen!
Hier geen mail ontvangen :(

Had GllamCamp package (tent incl. tickets) dus wellicht is dat de reden. Hoop wel dat ik voor de pre-sale in aanmerking kom
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Hier geen mail ontvangen :(

Had GllamCamp package (tent incl. tickets) dus wellicht is dat de reden. Hoop wel dat ik voor de pre-sale in aanmerking kom
Even afwachten wat de links worden. Voor BKS stelde het nu ook niet veel voor. Je moest alleen het wachtwoord weten die iedereen wist.
 
  • Geweldig
Waarderingen: MisterIks

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Even afwachten wat de links worden. Voor BKS stelde het nu ook niet veel voor. Je moest alleen het wachtwoord weten die iedereen wist.
Wordt als het goed is, gekoppeld aan je Ticketmaster account. Mochten ze toch een link met wachtwoord doen, dan gaan we een hoop teleurgestelde tickethouders van 2020 krijgen als het direct uitverkoopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Benieuwd naar de headliners van dit jaar. Krijgen we nieuwe headliners (Stromae, Arctic Monkeys), oude headliners van vorig jaar (Chemical Brothers, Liam Gallagher) of toch nog een verassing (Muse? Een artiest die nog nergens is aangekondigd)?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken