Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Kraftwerk had wel echt gaaf geweest als Bravo afsluiter. Wellicht dat er nog een act van de oude garde bij zit in de volgende lichting
Zou zeker nog een mooie toevoeging zijn. En je zou toch denken dat met The Opposites als een van je drie headliners er nog wel wat budget is voor zoiets als dat?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.340
1.789
Kraftwerk zou ik ook gave toevoeging vinden. Ook nog nooit gezien. Maar ook een Massive Attack of Aphex Twin had ik geweldig gevonden. Of een Placebo of Pixies ja.
En zoals ik al eerder zei, er mag in de subtop wel wat meer hiphop (en producers maar als ze Kraftwerk, Aphex Twin of zo erbij zetten hoor je mij niet meer).
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.340
1.789
Wij hebben best een verschillende smaak, grappig! Vooral rap is meer jouw kopje thee denk ik
Ik hou inderdaad van hiphop, maar nagenoeg alle namen in jouw lijstje vind ik zelf ook dik in orde (behalve My Baby en Tash Sultana dan haha).
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Je zou bijna zeggen dat er nog een aankondiging komt met alleen maar hiphop is nu echt heeeeel weinig.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
248
314
Zou zeker nog een mooie toevoeging zijn. En je zou toch denken dat met The Opposites als een van je drie headliners er nog wel wat budget is voor zoiets als dat?
Denk dat er dit jaar überhaupt niet veel budget over is gezien de afgelopen 2 jaar ;)
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
The Opposites staan dus drie keer in de Gashouder, één keer op Paaspop (niet eens als headliner) en dan als headliner op Lowlands. Het verbaast me echt dat die niet een plek lager zijn gezet want van een comeback show kun je ook niet echt meer spreken. Het is ook niet alsof er geen andere opties touren. Werd er in die podcast ook vertelt waarom the Opposites nog headliner zijn?
Was best wel gek geweest om een artiest als hoofdact aan te kondigen in 2020 en ze dan nu niet als hoofdact te doen toch? Ik vind t wel jammer dat Lowlands zo vaak een Nederlandse hoofdact boekt, gelukkig vind ik the Opposites voor het feestje wel heel leuk. Beter dan die vreselijke de Staat met hun hoempapa rock (unpopular opinion vgm woops).

Lowlands is voor mij een festival waar ik meestal maar een paar dingen wil zien en vooral sta te zuipen en feesten, dit jaar echter lijkt de line-up voor mij gemaakt te zijn. Word een zwaar weekend ?
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en @Marc

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Je zou bijna zeggen dat er nog een aankondiging komt met alleen maar hiphop is nu echt heeeeel weinig.
Wel lekker eigenlijk een keer. Hou erg van dingen als Frank Ocean, Tyler of Anderson Paak., maar die turn-up-turn-up-turn-up hiphop zoals bijv. van Asap Rocky staat echt veel te vaak op festivals de laatste jaren naar mijn smaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Gelukkig is het de eerste drop en niet het hele programma zoals bij BKS. Komt vast nog wel wat moois bij.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.478
6.147
Was best wel gek geweest om een artiest als hoofdact aan te kondigen in 2020 en ze dan nu niet als hoofdact te doen toch?
Waarom was dat gek geweest? Een grote reden dat ze oorspronkelijk headliner waren was volgens mij omdat ze hun eerste grote reunieshow op Lowlands zouden doen. Dit jaar doen ze drie concerten in februari en staan ze op Paaspop, en niet eens als headliner. Genoeg reden om ze een plaatsje lager te kunnen zetten imo. Zo uniek en one of a kind is de boeking niet meer.

Maar zoals ik eerder zei, is ook echt mijn enige negatieve puntje haha. Vind de rest van het affiche nu al te gek. En inderdaad liever the Opposites dan Chef Special ofzo. :p
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: @Marc

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
676
610
Je zou bijna zeggen dat er nog een aankondiging komt met alleen maar hiphop is nu echt heeeeel weinig.

Hoop nog heel erg op Denzel Curry en Yung Lean, zijn allebei in Europa rond Lowlands.
Kom altijd vooral voor bandjes naar Lowlands, maar deze 2 erbij zou echt vet zijn
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Waarom was dat gek geweest? Een grote reden dat ze oorspronkelijk headliner waren was volgens mij omdat ze hun eerste grote reunieshow op Lowlands zouden doen. Dit jaar doen ze drie concerten in februari en staan ze op Paaspop, en niet eens als headliner. Genoeg reden om ze een plaatsje lager te kunnen zetten imo. Zo uniek en one of a kind is de boeking niet meer.

Maar zoals ik eerder zei, is ook echt mijn enige negatieve puntje haha. Vind de rest van het affiche nu al te gek. En inderdaad liever the Opposites dan Chef Special ofzo. :p
Ja oke kan je uitleg wel volgen, maar ook qua kosten vind ik t logisch. Weinig mensen kijken ervan op en vinden het dus prima. Waarom dan een dure act boeken? Onderschat ook niet hoeveel mensen er naar Lowlands gaan voor t feestje ipv de muziek. Die vinden Opposites te gek. Al die studenten uit Amsterdam gaan erheen die normaal alleen op technofeestjes te vinden zijn.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Net de Llowcast geluisterd, en ik hoor Eric nergens zeggen "dit zijn onze drie headliners"
Hij noemt de Opposites wel "een van onze grootste headliners", maar ik hoor niks wat zou uitsluiten dat er nog een grote naam / co-headliner bijkomt
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Net de Llowcast geluisterd, en ik hoor Eric nergens zeggen "dit zijn onze drie headliners"
Hij noemt de Opposites wel "een van onze grootste headliners", maar ik hoor niks wat zou uitsluiten dat er nog een grote naam / co-headliner bijkomt

Nee hier op het forum verwachten we altijd heel veel, maar in de realiteit valt het vaak tegen.

Zou best kunnen dat er nog 1 of 2 keer een alpha sub of bravo afsluiter komt. Maar het merendeel van de grote namen hebben we echt wel gehad.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.039
Net de Llowcast geluisterd, en ik hoor Eric nergens zeggen "dit zijn onze drie headliners"
Hij noemt de Opposites wel "een van onze grootste headliners", maar ik hoor niks wat zou uitsluiten dat er nog een grote naam / co-headliner bijkomt
Daarmee wil hij echt zeggen dat je voor de Alpha echt niet niets groter dan The Opposites moet verwachten.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Daarmee wil hij echt zeggen dat je voor de Alpha echt niet niets groter dan The Opposites moet verwachten.
Niks groters nee, maar misschien wel iets ervoor of erna van vergelijkbare grootte?
Ik snap ook wel dat er echt geen headliner als Arctic Monkeys meer bij gaat komen, maar iets als Kraftwerk als co-headliner hoor ik hem niet per se uitsluiten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.039
Niks groters nee, maar misschien wel iets ervoor of erna van vergelijkbare grootte?
Ik snap ook wel dat er echt geen headliner als Arctic Monkeys meer bij gaat komen, maar iets als Kraftwerk als co-headliner hoor ik hem niet per se uitsluiten.
Volgens mij was dat wel zijn boodschap. Maar je mag blijven hopen hoor ;).
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
heeft iedereen al een mail gekregen voor de verkoop van kaarten=
Ik nog nx gekregen :(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken