Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik hoop stiekem nog op QOTSA
Ramkot zou ik ook een leuke naam vinden. Banji is een nieuw Nederlands bandje zou ik ook leuk vinden. En verder wachten we het gewoon af.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
395
244
Ik hoop stiekem nog op QOTSA
Ramkot zou ik ook een leuke naam vinden. Banji is een nieuw Nederlands bandje zou ik ook leuk vinden. En verder wachten we het gewoon af.
Hoop ook stiekem op QOTSA. Verder mogen London Grammar, Elbow, Fever 333, Catfish & The Bottleman en Placebo ook nog wel doorkomen hoor :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
De laaste namen en blokkenschema graag! Ben wel toe aan duidelijkheid en voorpret gepuzzel
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Wat meer vuurwerk mag van mij ook wel. Frank Carter er nog bij en een band als Crown Lands een mix van Rush en Led Zeppelin maar dan met z'n tweetjes. laat maar komen. Wat ik eigenlijk nog wel verwacht zijn The Vices
Crown Lands vandaag even geprobeerd, ik snap de vergelijkingen en ik denk dat dit ook wel op LL kan werken. Vond het zelf niet heel denderend, maar lag misschien ook aan de timing toen ik het luisterde (veel zat tegen en ik irriteerde me aan van alles….) dus ja, dat werkt dan niet mee. Misschien zo naar een herkansing. Zit wel helemaal in Wolf Alice…. Zag dat hier een paar keer voorbij komen. Mooi die laatste plaat. Welke moet ik nu zeker gaan luisteren als vervolg?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Hoop ook stiekem op QOTSA. Verder mogen London Grammar, Elbow, Fever 333, Catfish & The Bottleman en Placebo ook nog wel doorkomen hoor :).
Wow als dat er allemaal nog bij zou komen, dat zou wel heel bizar zijn. Is denk ik net teveel gevraagd, maar je weet het niet. Volgens mij zijn ze bijna allemaal op tour dan.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Crown Lands vandaag even geprobeerd, ik snap de vergelijkingen en ik denk dat dit ook wel op LL kan werken. Vond het zelf niet heel denderend, maar lag misschien ook aan de timing toen ik het luisterde (veel zat tegen en ik irriteerde me aan van alles….) dus ja, dat werkt dan niet mee. Misschien zo naar een herkansing. Zit wel helemaal in Wolf Alice…. Zag dat hier een paar keer voorbij komen. Mooi die laatste plaat. Welke moet ik nu zeker gaan luisteren als vervolg?
Denk dat het helpt om bij Crown Lands even een Youtube video (als je dat nog niet gedaan hebt) te bekijken. Ik wil niks verklappen maar ik, als gitarist/liefhebber, was erg onder de indruk. Nog nooit eerder zoiets gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en wenteldave

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
395
244
Wow als dat er allemaal nog bij zou komen, dat zou wel heel bizar zijn. Is denk ik net teveel gevraagd, maar je weet het niet. Volgens mij zijn ze bijna allemaal op tour dan.
Het is net als op kantoor; gewoon overvragen en als de helft doorkomt, dan mag je niet klagen :).
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Denk dat het helpt om bij Crown Lands even een Youtube video (als je dat nog niet gedaan hebt) te bekijken. Ik wil niks verklappen maar ik, als gitarist/liefhebber, was erg onder de indruk. Nog nooit eerder zoiets gezien.
Inderdaad check YouTube eens daar staan de lekkerste nummers bij elkaar. Naar mijn mening echt groots.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Met de twee topalbums van vorig jaar en nu weer een nieuw pareltje, zou ik Sault toch wel dé act vinden die Lowlands dit jaar moet hebben.

Maar werkelijk geen idee of die uberhaupt ergens live te zien zijn.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Met de twee topalbums van vorig jaar en nu weer een nieuw pareltje, zou ik Sault toch wel dé act vinden die Lowlands dit jaar moet hebben.

Maar werkelijk geen idee of die uberhaupt ergens live te zien zijn.
Geen live-optredens, geen videoclips, geen interviews, geen persfoto's.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Was het album ook niet een gelimiteerde tijd op Spotify etc.?
Het nieuwe album is aangekondigd 99 dagen beschikbaar te zijn, voor zowel streaming als verkoop. Fysieke exemplaren worden pas in oktober verstuurd, dus dat lijkt er op dat er dan evenveel worden geperst als besteld worden.
 

sjoeske

Playlistbediener
18 jan 2020
34
31
Van mij mogen er nog wat Techno namen bij liefste Rødhåd, en teskey brothers, purple disco machine lijken me wel gezellig. En doe eens gek en draai in de x-ray een uurtje Terror of Schranz ??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken