Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Hoe zou dat komen dat er geen klappers zijn hoger op het affiche? Want volgens min is er wel aanbod?
Het aanbod valt ook wel mee als we bij de bevestigde festivals om ons heen kijken. Ik denk dat de financiële consequenties voor dat soort acts een stuk hoger zal zijn mocht het allemaal niet doorgaan.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Een beetje laat, maar wat heb ik een zin om Koffee live te zien (mocht het allemaal doorgaan). De "Rapture EP" uit 2019 is echt een perfect album voor een dag als deze. Dat is mijn ontdekking van de Lowlands line-up tot nu.

Wat is jouw ontdekking van de line-up tot nu, en welk album/nummer kan je aanraden?
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en @Marc

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Een beetje laat, maar wat heb ik een zin om Koffee live te zien (mocht het allemaal doorgaan). De "Rapture EP" uit 2019 is echt een perfect album voor een dag als deze. Dat is mijn ontdekking van de Lowlands line-up tot nu.

Wat is jouw ontdekking van de line-up tot nu, en welk album/nummer kan je aanraden?
Jaaa Koffee zie ik helemaal voor me, op zondagmiddag in de Heineken.
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Hebben wij het bij 'poep' muziek Machine Gun Kelly over zijn Hiphop nummers of zijn laatste Poppunk plaat?
Want als het over zijn laatste plaat gaat wordt ik getriggerd, want het brengt mij helemaal terug naar mijn jeugd. :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Hebben wij het bij 'poep' muziek Machine Gun Kelly over zijn Hiphop nummers of zijn laatste Poppunk plaat?
Want als het over zijn laatste plaat gaat wordt ik getriggerd, want het brengt mij helemaal terug naar mijn jeugd. :)
Beide
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.066
Inderdaad beide, ik vind er weinig punk aan, dan zet liever een echte leuke punk plaat op. Ik had ook gehoopt dat het mij wat zou doen vanwege die laatste plaat maar helaas. Ik ga het nog een keer opzetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.066
Echt exact! En als het dan weer als vandaag is, pff dan ga ik een partij genieten van die Desperados en de sfeer.
Poeh zondagmiddag, ben ik altijd wel aardig brak (dat gevoel moet ik dan even niet in gedachten hebben)........
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.066
Het aanbod valt ook wel mee als we bij de bevestigde festivals om ons heen kijken. Ik denk dat de financiële consequenties voor dat soort acts een stuk hoger zal zijn mocht het allemaal niet doorgaan.
Maar wat er wel is, staat er dan ook weer niet. Toch?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Voor de liefhebbers; Zenker Brothers b2b Skee Mask is echt een waanzinnige act!
Koningen van de BLITZ, hoop voor de Lowlands-gangers dat ze de X-Ray mogen komen opblazen.
Wel mooi om zulke techno artiesten op Lowlands te zien, op Dekmantel was het in ieder geval waanzinnig.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.066
Een beetje laat, maar wat heb ik een zin om Koffee live te zien (mocht het allemaal doorgaan). De "Rapture EP" uit 2019 is echt een perfect album voor een dag als deze. Dat is mijn ontdekking van de Lowlands line-up tot nu.

Wat is jouw ontdekking van de line-up tot nu, en welk album/nummer kan je aanraden?
Maarre om hierop terug te komen, mijn ontdekking is wel Lianne La Havas, ik kende haar wel, maar het laatste album veel geluisterd. Erg mooi. Daarnaast het nummer "Ricky" van Denzel Curry. heerlijk nummer. En natuurlijk cleopatrick.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.066
Voor de liefhebbers; Zenker Brothers b2b Skee Mask is echt een waanzinnige act!
Koningen van de BLITZ, hoop voor de Lowlands-gangers dat ze de X-Ray mogen komen opblazen.
Wel mooi om zulke techno artiesten op Lowlands te zien, op Dekmantel was het in ieder geval waanzinnig.
Heb je aandelen? Heb je de voorgaande reacties gelezen op deze act? Denk dat hier niet zoveel Techno leifhebbers zitten. Hoewel LL volgens mij al heal lang bekend staat om haar Techno boekingen. Maar not my cup of tea, behalve om in de nacht dwaze mensen te kijken :)
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Heb je aandelen? Heb je de voorgaande reacties gelezen op deze act? Denk dat hier niet zoveel Techno leifhebbers zitten. Hoewel LL volgens mij al heal lang bekend staat om haar Techno boekingen. Maar not my cup of tea, behalve om in de nacht dwaze mensen te kijken :)
Mijn punt was juist dat Lowlands vaak de standaard Ben Klockjes en Charlotte De Wittes van deze wereld programmeert, waar gewoon geen ruk meer aan is als je dat één keer gezien hebt.
Zenker Bro's & Skee Mask zijn tenminste innovatief en weten écht een goede set neer te zetten, dat hebben ze op o.a. Dekmantel dus al bewezen.
Denk sowieso dat jij onderschat hoeveel techno/idm liefhebbers hier zitten hoor ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: JB.

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ze onderschatten
Mijn punt was juist dat Lowlands vaak de standaard Ben Klockjes en Charlotte De Wittes van deze wereld programmeert, waar gewoon geen ruk meer aan is als je dat één keer gezien hebt.
Zenker Bro's & Skee Mask zijn tenminste innovatief en weten écht een goede set neer te zetten, dat hebben ze op o.a. Dekmantel dus al bewezen.
Denk sowieso dat jij onderschat hoeveel techno/idm liefhebbers hier zitten hoor ;)
Ze onderschatten ook al hoe veel Pop-punk liefhebbers hier zijn. Begint aardig snob te worden :p
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.066
Mijn punt was juist dat Lowlands vaak de standaard Ben Klockjes en Charlotte De Wittes van deze wereld programmeert, waar gewoon geen ruk meer aan is als je dat één keer gezien hebt.
Zenker Bro's & Skee Mask zijn tenminste innovatief en weten écht een goede set neer te zetten, dat hebben ze op o.a. Dekmantel dus al bewezen.
Denk sowieso dat jij onderschat hoeveel techno/idm liefhebbers hier zitten hoor ;)
Oh oke, dat is jammer om te horen dat je zulke artiesten na 1 x gezien te hebben geen ruk meer aan vindt. Wel origineel dat je ze op een Gijp manier benoemd. Ben blij dat je blij bent met deze boeking en dat ze zich op Dekmantel al bewezen hebben.
Zou goed kunnen dat ik onderschat hoeveel techno/idm (wat is dat?) liefhebbers hier zitten, alleen in dit forum heb ik ze even kort besproken. Er kwam 1 reactie dat iemand zich wel zou kunnen vermaken bij deze act. Voor de rest geen reactie hoe tof het is. Vandaar mijn voorbarige conclusie dat er niet veel Technoliefhebbers op het LL forum zijn. Anders had ik wel andere reacties verwacht. Maar goed is ook niet mijn ding, dus wat weet ik er van :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ze onderschatten

Ze onderschatten ook al hoe veel Pop-punk liefhebbers hier zijn. Begint aardig snob te worden :p
Niks snob aan, jullie hebben gewoon een oppervlakkige muzieksmaak :ROFLMAO:

Nee hoor. Van mij mogen jullie los gaan op machine gun Kelly en techno. Beide zijn niet voor mij weg gelegd, maar ik snap wel als anderen het leuk vinden. Ik zal vast enthousiaste reacties op artiesten hebben die jullie weer geen ruk aan vinden en dat is helemaal best ;)

@JamesVlem Hoe zit dat trouwens met skee mask / zekhrin brothers? Is dat samen een act of los of hoe moet ik dat zien? Misschien dat ik ze wel ga checken mochten ze in de nacht spelen. Als jij zegt dat het een toffe set is, moet ik het misschien toch nog een kans geven
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Rag’n’Bone Man, Django Django, Frenna Deluxe, Headie One, Mahalia, MY BABY, Sam Fender, Smith & Burrows, Yussef Dayes, Afra, Bab L’Bluz, BalkanBeats SoundSystem LIVE, Black Country, New Road, La Brigade du Kif, David Keenan, Dubioza Kolektiv, Evian Christ, Ghetts, Puma Blue, PVA, seeyousoon, TootArd

Dan Metronomy, het eerste nummer wat ik ging luisteren was "Everything goes my way", bij de samenzang moest ik gelijk denken aan de band Air ofzo. Verder wel lekkere muziek. Zit goed in elkaar. Geen idee of ik hier live wat mee kan. Wel mooie koortjes samenzang. Ik denk dat dit live wat te braaf voor mij is. Ik kan dit rustig opzetten, maar het raakt me niet echt. Gewoon lekkere muziek.
Metronomy. Lekker. Hier kan ik dus helemaal in verdwijnen deze band. Top nummertje tot nu toe Salted Caramel Ice Cream
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
@JamesVlem Hoe zit dat trouwens met skee mask / zekhrin brothers? Is dat samen een act of los of hoe moet ik dat zien? Misschien dat ik ze wel ga checken mochten ze in de nacht spelen. Als jij zegt dat het een toffe set is, moet ik het misschien toch nog een kans geven
Ga er wel vanuit dat ze in de nacht staan, zou wel heel merkwaardig zijn mocht dat niet het geval zijn.
Staan met zijn drieën op het podium en wisselen elkaar daar af, het zijn in principe twee losse acts maar draaien op dit soort avonden samen, ze zijn allebei onderdeel van Ilian Tape dus ze draaien behoorlijk in het zelfde straatje.
Skee Mask heeft net een nieuw album gedropt (alleen op vinyl en niet op streamingdiensten) maar is wel te beluisteren op YouTube:
- dan heb je misschien een beter beeld van de muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Skee Mask is tof ja, en inderdaad iets minder Ben Klock en Nina Kraviz achtige namen. Maar goed ik roep al jaren dat de nachten wel iets diverser mogen op dance gebied.

Dat hippe Dekmantel gedoe hebben we ondertussen ook wel een beetje gezien toch?(wie hapt?)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken