Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.353
5.049
Niet echt de act waar ik op zit te wachten... (is ook corona wappie overigens). Maar goed een portie namen lekker hoor
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Bij Pukkelpop schijnt er juist wel weer nieuws te komen. Daar wordt Oscar and the Wolf als headliner genoemd.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.353
5.049
Sowieso goed om nergens blind van uit te gaan.

Maar deze bijdrager had toch al vaker juiste voorspellingen? Of haal ik nu mensen door elkaar.
Geen idee... vorig jaar waren er in het Pukkelpop ook een paar vreemde voorspellingen die ik niet helemaal realistisch achte.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Laat nu alles rond om ons heen afgelast wordt Coldplay dan doorkomen. Lekkere set van drie uur met alle knallers. Kunnen we bijna heel de wereld hiermee gek maken mocht het er wel van komen?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.087
Ook geen Sziget meer... het gaat wel heel lastig worden zo.
Dat dacht ik ook al. Dan maakt vaccineren / testen bijna niet meer uit. Als het de moeite niet is om naar Europa dan wel het vaste land te komen dan hou je geen acts over.....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.353
5.049
Dat dacht ik ook al. Dan maakt vaccineren / testen bijna niet meer uit. Als het de moeite niet is om naar Europa dan wel het vaste land te komen dan hou je geen acts over.....
En Pukkelpop in aangepaste vorm. Het begint allemaal wel heel dunnetjes te worden zo.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.087
En Pukkelpop in aangepaste vorm. Het begint allemaal wel heel dunnetjes te worden zo.
Het leek inderdaad heel wat, maar ik denk dat het wachten gaat worden op de eerste afzeggingen. Vervolgens blijft dan de NL/BE versie over..... dan is het toch balen dat we lekker gemaakt zijn met internationale acts......
Maar goed, zover is het nog niet. We houden de moed er in ??
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Het ziet er naar uit dat pukkelpop toch doorgaat. Dat lijkt me goed nieuws!!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.610
11.251
Er is meer dan bier hè? ?
Is toch weer een halve pizza; een glas wijn, etc. Die prijzen voor eten en drinken op festivals rijzen de pan uit, dan kan ik zo'n test er ook niet bij hebben, als ik daar tenminste zelf voor moet betalen. Aan de andere kant, voor festivals is het goed te doen. Als je al 230 euro hebt betaald voor een weekend, dan kan dat er ook nog van af. Voor een concert van €15 ofzo zou het nergens op slaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken