Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Laat nu alles rond om ons heen afgelast wordt Coldplay dan doorkomen. Lekkere set van drie uur met alle knallers. Kunnen we bijna heel de wereld hiermee gek maken mocht het er wel van komen?
Dat dacht ik ook al. Dan maakt vaccineren / testen bijna niet meer uit. Als het de moeite niet is om naar Europa dan wel het vaste land te komen dan hou je geen acts over.....
Laat nu alles rond om ons heen afgelast wordt Coldplay dan doorkomen. Lekkere set van drie uur met alle knallers. Kunnen we bijna heel de wereld hiermee gek maken mocht het er wel van komen?
Dat dacht ik ook al. Dan maakt vaccineren / testen bijna niet meer uit. Als het de moeite niet is om naar Europa dan wel het vaste land te komen dan hou je geen acts over.....
Het leek inderdaad heel wat, maar ik denk dat het wachten gaat worden op de eerste afzeggingen. Vervolgens blijft dan de NL/BE versie over..... dan is het toch balen dat we lekker gemaakt zijn met internationale acts......
Maar goed, zover is het nog niet. We houden de moed er in ??
Is toch weer een halve pizza; een glas wijn, etc. Die prijzen voor eten en drinken op festivals rijzen de pan uit, dan kan ik zo'n test er ook niet bij hebben, als ik daar tenminste zelf voor moet betalen. Aan de andere kant, voor festivals is het goed te doen. Als je al 230 euro hebt betaald voor een weekend, dan kan dat er ook nog van af. Voor een concert van €15 ofzo zou het nergens op slaan.