Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Geen nieuwe namen dus vandaag. Dan zal het waarschijnlijk niet meer gaan gebeuren deze week. Jammer.
Jammer.. kreeg van die vorige lichting echt een boost en vertrouwen dat het plaatst zou vinden. Maar dat begint nu wel weer af te nemen helaas (Way Out West die cancelled is ook geen voorteken). En zo juist las ik dat een lokaal festival (Breda Barst) niet door gaat en dat zou in September plaats vinden. Hoewel die blijkbaar niet onder de regeling vallen omdat het een gratis festival is.

Moet zeggen dat ik in die vorige lichting nog steeds niet goed in kan komen.

Jammer.. kreeg van die vorige lichting echt een boost en vertrouwen dat het plaatst zou vinden. Maar dat begint nu wel weer af te nemen helaas (Way Out West die cancelled is ook geen voorteken). En zo juist las ik dat een lokaal festival (Breda Barst) niet door gaat en dat zou in September plaats vinden. Hoewel die blijkbaar niet onder de regeling vallen omdat het een gratis festival is.

Moet zeggen dat ik in die vorige lichting nog steeds niet goed in kan komen.
Mag inderdaad wel weer wat loskomen. Het enthousiasme ebt wat weg. Qua wel of niet doorgaan, volgens mij is er niet zo heel veel (negatief) veranderd ten opzichte van de vorige batch met namen. Gaat gewoon gebeuren.

Gaat gebeuren inderdaad! Ben daar ook van overtuigd, eventueel met verplichte sneltest.

Ben vorige week naar zo'n testen voor toegang concert geweest en dat proces liep op zich vrij vlotjes. Aanmelden voor een sneltest en dat resultaat uitprinten of als QR-code bij de toegang laten scannen.

Die capaciteit gaat naar 400k testen per dag, maar hopelijk is dat eind augustus niet nodig.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Ik heb weinig vertrouwen in de snelheid van het vaccinatie proces. En of alles wel "op tijd" zeker is voor Lowlands. Ook richting alle leveranciers en partners zal er toch op tijd enig duidelijkheid moeten zijn.

Ik heb opzich wel vertrouwen in de snelheid van het vaccinatie proces en dat er eind augustus een lage IC bezetting is, maar ik geloof niet dat het kabinet het aandurft om deze zomer nog festivals door te laten gaan voor tienduizenden man. 'Het is risico is nog té groot', zal het dan wel worden. De knoop zal idd ook al ergens in juli uiterlijk moeten worden doorgehakt ivm leveranciers, opbouw etc.

Ik hoop zó erg dat het doorgaat, maar vrees dat het allemaal net te vroeg komt. Hopelijk komen er snel meer mogelijkheden voor een groot publiek (zonder 1.5m) dmv negatieve sneltests/vaccinatiebewijzen.

Nou ja, het zou een goede reden kunnen zijn waarom er geen nieuwe namen komen. De twijfel die er overal is. Ik denk dat we nog ruim 3 maanden hebben en het er dan heel anders voor kan staan. Maar misschien wil ik het ook te graag. Net als de F1 in het eerste weekend van september. Zou echt balen zijn als beide weer een jaar uitgesteld gaan worden. Dusse inderdaad maar nieuwe namen om die negativiteit weg te spoelen.

End Of The Road kwam net met een nieuwe lineup. Staan een paar mooie dingen op hoor: Hot Chip, Jonny Greenwood (!), Black Country New Road, Little Simz, Stereolab, King Krule, Tune-Yards, Squid,...

Nou ja, het zou een goede reden kunnen zijn waarom er geen nieuwe namen komen. De twijfel die er overal is. Ik denk dat we nog ruim 3 maanden hebben en het er dan heel anders voor kan staan. Maar misschien wil ik het ook te graag. Net als de F1 in het eerste weekend van september. Zou echt balen zijn als beide weer een jaar uitgesteld gaan worden. Dusse inderdaad maar nieuwe namen om die negativiteit weg te spoelen.
Misschien moet ik minder negatief zijn, want wat ben ik weer aan het zeiken vandaag zeg. Ik heb al gehad: Pokémon Snap is niet goed, Paul McCartney op Pinkpop was niet goed, ik begin harder te twijfelen over Lowlands wel door gaat, en Rock Am Ring affiche vind ik KUT!

Het is niet mijn dag vandaag.

• Leuk
Waarderingen: Brian
End Of The Road kwam net met een nieuwe lineup. Staan een paar mooie dingen op hoor: Hot Chip, Jonny Greenwood (!), Black Country New Road, Little Simz, Stereolab, King Krule, Tune-Yards, Squid,...
Hmmmm not my cup of...... wat moet ik hiervan echt luisteren?

Misschien moet ik minder negatief zijn, want wat ben ik weer aan het zeiken vandaag zeg. Ik heb al gehad: Pokémon Snap is niet goed, Paul McCartney op Pinkpop was niet goed, ik begin harder te twijfelen over Lowlands wel door gaat, en Rock Am Ring affiche vind ik KUT!

Het is niet mijn dag vandaag.
Ach ja, hebben we allemaal wel eens....... :)

Btw, net affiche gezien..... inderdaad niet heel schokkend...... dus die telt

Hmmmm not my cup of...... wat moet ik hiervan echt luisteren?
Laatste album Black Country, New Road, maar pas wel op, want als je het niks vindt, schieten we je waarschijnlijk op dit forum af. Moet de eerste namelijk nog tegenkomen die het een slecht album vind.

Laatste album Black Country, New Road, maar pas wel op, want als je het niks vindt, schieten we je waarschijnlijk op dit forum af. Moet de eerste namelijk nog tegenkomen die het een slecht album vind.
Afschieten een beetje een rare term op deze dag...... ;-)

Vind het wel bijzonder dat de drummer van Squid tevens ook de leadsinger is. Dat plaatje klopt voor mij niet helemaal. En met alle respect denk ik ook dat het lastiger is zittend achter een drum de sfeer goed over te brengen naar het publiek.

Op plaat vind ik het wel tof.

Vind het wel bijzonder dat de drummer van Squid tevens ook de leadsinger is. Dat plaatje klopt voor mij niet helemaal. En met alle respect denk ik ook dat het lastiger is zittend achter een drum de sfeer goed over te brengen naar het publiek.

Op plaat vind ik het wel tof.
Blijft inderdaad altijd een bijzondere combi

Jebroer had op instagram onder zijn foto lowlands getagd, in de beschrijving stond : “you ever been to a jebroer show?”

Users who are viewing this thread