Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
784
917
Ok jongens, genoeg is genoeg. Discussiëren zijn we hier voor maar bekvechten is niet nodig. Ik stel voor dat we het hier even bij laten.

Wat is volgens jullie de grootste parel op het huidige affiche? Kom maar door met tips en must-sees!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.417
14.159
Ok jongens, genoeg is genoeg. Discussiëren zijn we hier voor maar bekvechten is niet nodig. Ik stel voor dat we het hier even bij laten.

Wat is volgens jullie de grootste parel op het huidige affiche? Kom maar door met tips en must-sees!
Heilung!
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.500
3.693
Jos. wrote:
Ok jongens, genoeg is genoeg. Discussiëren zijn we hier voor maar bekvechten is niet nodig. Ik stel voor dat we het hier even bij laten.

Wat is volgens jullie de grootste parel op het huidige affiche? Kom maar door met tips en must-sees!

Heilung!
Liam Gallagher!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Ok jongens, genoeg is genoeg. Discussiëren zijn we hier voor maar bekvechten is niet nodig. Ik stel voor dat we het hier even bij laten.

Wat is volgens jullie de grootste parel op het huidige affiche? Kom maar door met tips en must-sees!
Ik kijk erg uit naar Soulwax, en ben erg benieuwd of Pendulum zo tof is als ik denk dat het is.

Angel Olsen en Eefje de Visser lijkt me 2 prima "mooie" optredens. Heilung inderdaad, al hoop ik dat ze een goede spot krijgen. Het liefst zou ik dit snachts zien. En Michael Kiwanuka met het nieuw album inderdaad.
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
127
33
Ok jongens, genoeg is genoeg. Discussiëren zijn we hier voor maar bekvechten is niet nodig. Ik stel voor dat we het hier even bij laten.

Wat is volgens jullie de grootste parel op het huidige affiche? Kom maar door met tips en must-sees!

JPEGMAFIA! Nu met Lowlands erbij ga ik hem drie keer zien dit jaar, cant wait!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=6lyyEWKBTRE&t=202s[/video]
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
784
917
Jos. wrote:
Ok jongens, genoeg is genoeg. Discussiëren zijn we hier voor maar bekvechten is niet nodig. Ik stel voor dat we het hier even bij laten.

Wat is volgens jullie de grootste parel op het huidige affiche? Kom maar door met tips en must-sees!

Ik kijk erg uit naar Soulwax, en ben erg benieuwd of Pendulum zo tof is als ik denk dat het is.

Angel Olsen en Eefje de Visser lijkt me 2 prima “mooie” optredens. Heilung inderdaad, al hoop ik dat ze een goede spot krijgen. Het liefst zou ik dit snachts zien. En Michael Kiwanuka met het nieuw album inderdaad.
Is er eigenlijk iets bekend over de plannen van Soulwax? Wordt dit een vergelijkbare show als tijdens de tour in 2017 of komt er nieuw materiaal / nieuwe show? Niet dat een herhaling van 2017 een straf zou zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Geen idee, die remixen en producen behoorlijk wat af, al dan niet op de release radar. De omschrijving zegt er ook niet veel over.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.181
535
Ok jongens, genoeg is genoeg. Discussiëren zijn we hier voor maar bekvechten is niet nodig. Ik stel voor dat we het hier even bij laten.

Wat is volgens jullie de grootste parel op het huidige affiche? Kom maar door met tips en must-sees!

Ik kom eigenlijk vooral voor het randprogramma.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.212
510
Ok jongens, genoeg is genoeg. Discussiëren zijn we hier voor maar bekvechten is niet nodig. Ik stel voor dat we het hier even bij laten.

Wat is volgens jullie de grootste parel op het huidige affiche? Kom maar door met tips en must-sees!

Kijk het meest uit naar London Grammar!

En verder zou ik Angel Olsen, Caribou, Chemical Brothers, Chromatics, Ezra Collective, Foals, Liam Gallagher en Michael Kiwanuka graag willen zien.

 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.181
535
En waarom mpogen we niet bekvechten trouwens? En met "we" bedoel ik echt indiaantje89. Ik heb letterlijk nul keer gezegd dat ik de line up niks vind. Als je dan als beheerder iemand de mond wil snoeren doen het dan bij de juiste persoon.
Mazzel.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.042
3.387
Indiaantje89 wrote:

Jos. wrote:
Ok jongens, genoeg is genoeg. Discussiëren zijn we hier voor maar bekvechten is niet nodig. Ik stel voor dat we het hier even bij laten.

Wat is volgens jullie de grootste parel op het huidige affiche? Kom maar door met tips en must-sees!


Ik kijk erg uit naar Soulwax, en ben erg benieuwd of Pendulum zo tof is als ik denk dat het is.

Angel Olsen en Eefje de Visser lijkt me 2 prima “mooie” optredens. Heilung inderdaad, al hoop ik dat ze een goede spot krijgen. Het liefst zou ik dit snachts zien. En Michael Kiwanuka met het nieuw album inderdaad.

Is er eigenlijk iets bekend over de plannen van Soulwax? Wordt dit een vergelijkbare show als tijdens de tour in 2017 of komt er nieuw materiaal / nieuwe show? Niet dat een herhaling van 2017 een straf zou zijn.

Ik heb hier zelf geen informatie over maar denk dat ze in ieder geval OF met een nieuw concept touren OF met nieuwe muziek
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
wenteldave wrote:

Jos. wrote:
Ok jongens, genoeg is genoeg. Discussiëren zijn we hier voor maar bekvechten is niet nodig. Ik stel voor dat we het hier even bij laten.

Wat is volgens jullie de grootste parel op het huidige affiche? Kom maar door met tips en must-sees!


Heilung!

Liam Gallagher!

Heilung ! Zeer benieuwd ook of dit over gaat komen op een festival als Lowlands , daarnaast ben in benieuwd naar pendulum ! Heb ze afgelopen jaar 2 keer met een dj set gezien en daar was ik totaal niet van onder de indruk
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Ik zie Pendulum soms passeren maar ken die eigenlijk niet qua muziek. Waar moet ik beginnen?

 

smearsel

Randprogramma
2 feb 2019
109
242
Lijkt er helaas wel op dat je bij dat hele Trinity concept van Pendulum meer moet rekenen op een DJ set met wat live zang erbij dan een optreden met band zoals ze dat vorig jaar tijdens onder meer Glastonbury deden. Dat is althans wat ik tot zover uit video's van vorige optredens opmaak. Wacht nog even af wat ze volgende maand op Rampage gaan doen aangezien dat van een heel ander kaliber is dan de clubs waar ze tot zover hebben gestaan, maar ik ben bang dat het 'slechts' een DJ set met wat extra's wordt. Wel zonde, want het zou natuurlijk een stuk mooier zijn als ze de nummers live speelden.
[video]https://youtu.be/xH3OW7ikeTs[/video]
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.532
1.334
@Marc wrote:

James wrote:

Timmetje wrote:
Voor mij is het juist bij Lowlands dit jaar iets minder dertien in een dozijn acts, die je op Werchter (met name in die laatste 2 drops) en Pinkpop dan bv wel weer veel meer hebt.

Dat is dan wel weer het mooie van zoveel festivals; Voor elk wat wils!


Ik snap jou vaak niet, maar in deze dus echt totaal niet.
Er staat nauwelijks vernieuwing in de Lowlands line up, gigantisch veel acts die er al gestaan hebben en de écht alternatieve namen zijn op één hand te tellen. Welke namen hiervan vind jij geen 13 in een dozijn acts?
Foals? The Chemical Brothers? Stormzy? Stuk voor stuk acts die je ieder jaar op Nederlandse en Belgische festivals tegenkomt en ook de kleinere namen zijn absoluut niet ‘spannend’. Waar zijn de alternatieve prikkelende namen in deze eerste batch? Squid; Black Country, New Road etc.
Verder hebben ze misschien wel de spannendste alternatieve naam die rond Lowlands tourt (FKA Twigs) aan DTRH gegeven..
Zelfs de elektronische namen zijn weer zo belegen als maar zijn kan. Of vind je Ben Klock, Amelie Lens & Fatima Yamaha voor de zoveelste keer uit hun hok trekken ook niet ‘dertien in een dozijn’. Je kan veel zeggen maar van vernieuwing is écht geen sprake in deze Lowlands line up (tot nu toe).


Altijd weer leuk zo positieve bijdrage van iemand die toch niet gaat…..

Ontzettend domme, ongenuanceerde reactie.
Ik ga juist altijd naar Lowlands, maar nu dus niet omdat ik het een hele matige line up vind, dan is het toch logisch dat ik kritiek heb en dit op een forum uit?
Zal wel een gezellige circlejerk worden hier als alleen maar positieve reacties nog kunnen.
Sowieso -1 voor ad hominem in plaats van een inhoudelijke reactie op wat ik zei.

Sorry hoor voor mijn domme ongenuanceerde reactie. Wat fijn dat je juist altijd naar Lowlands gaat.
Blijkbaar ken je de hele line up al voor 2020. Ik ben jaloers.

Kijk als je al eerder aangeeft dat je 200,00 uitspaart vanwege de line up en daarom geen kaartje gaat halen, helemaal prima. Vervolgens blijf je je daar blijkbaar toch druk over maken. Ik snap dat niet zo goed. Je gaat immers toch niet? Waarom moet je dat nog een keer ventileren? Vind ik gewoon zuur gedrag. Ik kijk ook graag mee op het PP forum, maar waarom zou ik daarop reageren / mijn mening geven als ik toch niet ga? (Btw groot fan van Dennis daar, I love it)

Definieer verder “trouwe lowlandsganger”...... is dat als je al 2, 10 of 20 jaar gaat???

Ik vind het gewoon jammer dat sommigen die toch niet gaan hier negatief gaan doen? Waarom, wat is het nut? En als je dan een opmerking terug krijgt, lekker verongelijkt gaan doen. Succes met je leven zou ik zeggen. De domme ongenuanceerde groeten ??
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.532
1.334
Ok jongens, genoeg is genoeg. Discussiëren zijn we hier voor maar bekvechten is niet nodig. Ik stel voor dat we het hier even bij laten.

Wat is volgens jullie de grootste parel op het huidige affiche? Kom maar door met tips en must-sees!

Ben vooral nu benieuwd na het luisteren van de playlist naar Palaye Royal. Iemand hier al live ervaring mee?
Verder helemaal in to Michael K, wat een heerlijk nummer toch ook dat Cold little heart.
Denzel Curry klinkt ook interessant
 

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
130
195
Hoi allemaal, al een poosje lurker hier. Dit jaar wordt mijn 7e lowlands alweer dus meng mij graag in (een paar) van de discussies.

Redelijk tevreden over de line up tot nu, maar zoals eerder mis ik nog wel een grote headliner. Ga zelf meestal met een redelijk mainstream muzieksmaak vriendengroep en zij vonden de line up ook leuk, dus zou zeggen voor ieder wat wils. Zelf heb ik toch al een kleine 20 namen die ik zou willen zien dus daaraan zeker geen gebrek. Soulwax, Dubioza kolektiv en city morgue lijken mij alle 3 tof.

Verder zou ik heel graag Agnes Obel en Woodkid zien. Vooral Woodkid. Na een afwezigheid van enkele jaren lijkt me dat toch wel een klapper van een naam op het affiche. Hij heeft verder ook nog geen shows in NL dit jaar en doet in de zomer wel festivals aan.. duimen maar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken