James wrote:
@Marc wrote:
James wrote:
Timmetje wrote:
Voor mij is het juist bij Lowlands dit jaar iets minder dertien in een dozijn acts, die je op Werchter (met name in die laatste 2 drops) en Pinkpop dan bv wel weer veel meer hebt.
Dat is dan wel weer het mooie van zoveel festivals; Voor elk wat wils!
Ik snap jou vaak niet, maar in deze dus echt totaal niet.
Er staat nauwelijks vernieuwing in de Lowlands line up, gigantisch veel acts die er al gestaan hebben en de écht alternatieve namen zijn op één hand te tellen. Welke namen hiervan vind jij geen 13 in een dozijn acts?
Foals? The Chemical Brothers? Stormzy? Stuk voor stuk acts die je ieder jaar op Nederlandse en Belgische festivals tegenkomt en ook de kleinere namen zijn absoluut niet ‘spannend’. Waar zijn de alternatieve prikkelende namen in deze eerste batch? Squid; Black Country, New Road etc.
Verder hebben ze misschien wel de spannendste alternatieve naam die rond Lowlands tourt (FKA Twigs) aan DTRH gegeven..
Zelfs de elektronische namen zijn weer zo belegen als maar zijn kan. Of vind je Ben Klock, Amelie Lens & Fatima Yamaha voor de zoveelste keer uit hun hok trekken ook niet ‘dertien in een dozijn’. Je kan veel zeggen maar van vernieuwing is écht geen sprake in deze Lowlands line up (tot nu toe).
Altijd weer leuk zo positieve bijdrage van iemand die toch niet gaat…..
Ontzettend domme, ongenuanceerde reactie.
Ik ga juist altijd naar Lowlands, maar nu dus niet omdat ik het een hele matige line up vind, dan is het toch logisch dat ik kritiek heb en dit op een forum uit?
Zal wel een gezellige circlejerk worden hier als alleen maar positieve reacties nog kunnen.
Sowieso -1 voor ad hominem in plaats van een inhoudelijke reactie op wat ik zei.
Sorry hoor voor mijn domme ongenuanceerde reactie. Wat fijn dat je juist altijd naar Lowlands gaat.
Blijkbaar ken je de hele line up al voor 2020. Ik ben jaloers.
Kijk als je al eerder aangeeft dat je 200,00 uitspaart vanwege de line up en daarom geen kaartje gaat halen, helemaal prima. Vervolgens blijf je je daar blijkbaar toch druk over maken. Ik snap dat niet zo goed. Je gaat immers toch niet? Waarom moet je dat nog een keer ventileren? Vind ik gewoon zuur gedrag. Ik kijk ook graag mee op het PP forum, maar waarom zou ik daarop reageren / mijn mening geven als ik toch niet ga? (Btw groot fan van Dennis daar, I love it)
Definieer verder “trouwe lowlandsganger”…… is dat als je al 2, 10 of 20 jaar gaat???
Ik vind het gewoon jammer dat sommigen die toch niet gaan hier negatief gaan doen? Waarom, wat is het nut? En als je dan een opmerking terug krijgt, lekker verongelijkt gaan doen. Succes met je leven zou ik zeggen. De domme ongenuanceerde groeten ??