Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.113
https://festileaks.com/2020/02/gerucht-geeft-foo-fighters-een-jubileumshow-op-pukkelpop-en-lowlands-2020/

Ook geinig gerucht, voor mij hoeft het niet zo.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Ik zou de Foo Fighters ook wel een keer op Lowlands willen zien!

Dit is ook een naam waar Pukkelpop misschien op wacht. Ik denk ook dat als Lowlands fe Foo's kan boeken voor een jubileum show ze dat niet zullen laten als de prijs goed is.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Wel heel goed gerucht overigens. Van mij hoeft het ook niet, maar denk dat er wel heel veel mensen blij van worden.
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
r-pzkfw wrote:
Voor dat geld ( en dit is puur een gok qua kosten ) had ik dan veel liever ratm gehad

Denk dat kwa planning het net verkeerd uitkwam.
Ben er inderdaad ook bang voor ! Ik vind trouwens de meeste headliners op festivals in Europa dit jaar erg zwak. Dus vraag me ook af hoe veel we nog moeten hopen op zoiets groots
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.113
Haldern Pop heeft gisteren ook nog fijn lijstje gedropt. Daarvan mag Swans wel doorkomen op de Amenra spot van 2 jaar terug.
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
Jos. wrote:
Ok jongens, genoeg is genoeg. Discussiëren zijn we hier voor maar bekvechten is niet nodig. Ik stel voor dat we het hier even bij laten.

Wat is volgens jullie de grootste parel op het huidige affiche? Kom maar door met tips en must-sees!

KOFFEE !!!!


bardt wrote:
JPEGMAFIA! Nu met Lowlands erbij ga ik hem drie keer zien dit jaar, cant wait!

Ik ben echt een groot hiphopliefhebber he, maar echt deze man.. Ik kan er helemaal niks mee, heb nu al een paar x geprobeerd.
Maar echt, wat doe ik fout?
Welke nummers moet ik echt even luisteren ?

Zijn meest ''toegankelijke'' nummers zijn denk ik 'Free The Frail' en 'Papi I Missed U', maar mijn persoonlijke favorieten zijn toch wel 'Real Nega' (met een schreeuwende Ol Dirty Bastard op de achtergrond), 'Baby I'm Bleeding' (een en al HYPE) en 'Thot Tactics'.

'How To Build A Relationship' met Flume is ook een zieke banger.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
@frikandelias @Bardt

Ik heb al jullie nummers in een lijstje gezet en zal ik zo in de auto naar huis eens even op standje 100 luisteren.
Laat jullie z.s.m. weten wat ik ervan vind :)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik ben trouwens ook meganieuwschierig naar de nieuwe show van Eefje. Ga haar binnenkort op Motel Mozaique checken, maar hoor er nu al alleen maar lovende verhalen over. Zou het echt een toffe India afsluiter vinden, zo vlak voor het nachtprogramma.
Of zondagochtend in de Heineken de plek die Spinvis, Tash en Tamino hebben gehad.....lekker stuk gaan om gevoelige muziek.
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
https://festileaks.com/2020/02/miley-cyrus-en-meer-vlak-na-lowlands-2020-op-lollapalooza-berlin/

Wat zouden jullie vinden van Miley Cyrus? Ik zou het eigenlijk best leuk vinden, maar ik zou het niet beschouwen als een must-see.

JID, Los Bitchos en $uicideboy$ mogen van mij ook (weer) naar Lowlands komen. :)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
@frikandelias @Bardt

Ik heb al jullie nummers in een lijstje gezet en zal ik zo in de auto naar huis eens even op standje 100 luisteren.
Laat jullie z.s.m. weten wat ik ervan vind
1f642.svg

Ik heb het geluisterd hoor, denk dat het vooral door dat nummer: Baby i'm bleeding komt dat ik het niet zo leuk vind, echt een vreselijk nummer is dat zeg.
Dat nummer met Flume kende ik trouwens wel en vind ik keihard ! Voor de rest nog niet helemaal mijn ding, maar het vreselijke is er wel af.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Wat zouden jullie vinden van Miley Cyrus? Ik zou het eigenlijk best leuk vinden, maar ik zou het niet beschouwen als een must-see.
JID, Los Bitchos en $uicideboy$ mogen van mij ook (weer) naar Lowlands komen.

JID ! Ja kijk, daar hebben we het over namen !
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.413
1.091
@Marc wrote:

James wrote:

@Marc wrote:

James wrote:

Timmetje wrote:
Voor mij is het juist bij Lowlands dit jaar iets minder dertien in een dozijn acts, die je op Werchter (met name in die laatste 2 drops) en Pinkpop dan bv wel weer veel meer hebt.

Dat is dan wel weer het mooie van zoveel festivals; Voor elk wat wils!


Ik snap jou vaak niet, maar in deze dus echt totaal niet.
Er staat nauwelijks vernieuwing in de Lowlands line up, gigantisch veel acts die er al gestaan hebben en de écht alternatieve namen zijn op één hand te tellen. Welke namen hiervan vind jij geen 13 in een dozijn acts?
Foals? The Chemical Brothers? Stormzy? Stuk voor stuk acts die je ieder jaar op Nederlandse en Belgische festivals tegenkomt en ook de kleinere namen zijn absoluut niet ‘spannend’. Waar zijn de alternatieve prikkelende namen in deze eerste batch? Squid; Black Country, New Road etc.
Verder hebben ze misschien wel de spannendste alternatieve naam die rond Lowlands tourt (FKA Twigs) aan DTRH gegeven..
Zelfs de elektronische namen zijn weer zo belegen als maar zijn kan. Of vind je Ben Klock, Amelie Lens & Fatima Yamaha voor de zoveelste keer uit hun hok trekken ook niet ‘dertien in een dozijn’. Je kan veel zeggen maar van vernieuwing is écht geen sprake in deze Lowlands line up (tot nu toe).


Altijd weer leuk zo positieve bijdrage van iemand die toch niet gaat…..


Ontzettend domme, ongenuanceerde reactie.
Ik ga juist altijd naar Lowlands, maar nu dus niet omdat ik het een hele matige line up vind, dan is het toch logisch dat ik kritiek heb en dit op een forum uit?
Zal wel een gezellige circlejerk worden hier als alleen maar positieve reacties nog kunnen.
Sowieso -1 voor ad hominem in plaats van een inhoudelijke reactie op wat ik zei.


Sorry hoor voor mijn domme ongenuanceerde reactie. Wat fijn dat je juist altijd naar Lowlands gaat.
Blijkbaar ken je de hele line up al voor 2020. Ik ben jaloers.

Kijk als je al eerder aangeeft dat je 200,00 uitspaart vanwege de line up en daarom geen kaartje gaat halen, helemaal prima. Vervolgens blijf je je daar blijkbaar toch druk over maken. Ik snap dat niet zo goed. Je gaat immers toch niet? Waarom moet je dat nog een keer ventileren? Vind ik gewoon zuur gedrag. Ik kijk ook graag mee op het PP forum, maar waarom zou ik daarop reageren / mijn mening geven als ik toch niet ga? (Btw groot fan van Dennis daar, I love it)

Definieer verder “trouwe lowlandsganger”…… is dat als je al 2, 10 of 20 jaar gaat???

Ik vind het gewoon jammer dat sommigen die toch niet gaan hier negatief gaan doen? Waarom, wat is het nut? En als je dan een opmerking terug krijgt, lekker verongelijkt gaan doen. Succes met je leven zou ik zeggen. De domme ongenuanceerde groeten ??

Jij bent ook wel een beetje de Dennis van het Lowlands topic toch? Alles is fantastisch en mensen die kritiek hebben die zeiken en doen verongelukt. Ik ben het met je eens dat het zonder enige affiniteit met een festival tamelijk zinloos is om kritiek te spuien. Je zult me daarom ook niet aantreffen in het WooHah of Graspop topic omdat ik vanwege het gebrek aan enige affiniteit vrijwel alles kut vindt. Maar als je de intentie hebt om naar Lowlands te gaan en daar al vaak geweest bent en nu afhaakt omdat de line-up je tegenvalt dan mag dat gewoon gezegd worden lijkt me.

Vind je? Dank je voor het compliment.

Nope niet alles is fantastisch, was het maar zo. Het glas is half vol of half leeg....? ?

Natuurlijk mag dat gezegd worden, ik denk alleen dat het weinig zin heeft om meerdere keren te verkondigen dat je de line up niet de moeite waard vindt. Als je dat 1 x gedaan hebt, dan is het toch wel duidelijk?

In mijn ogen kan de line up nog niet tegenvallen, want die is nog niet compleet. En als je dan al zoveel jaren gaat, dan weet je toch ook inmiddels wel dat er altijd kwaliteit staat? Ik kan me geen jaar herinneren dat dit niet zo was. En nu kunnen sommigen hier al in de toekomst kijken???

Als de line up compleet is, dan kan je in mijn ogen pas een oordeel geven of het voor jou een goede line up is of niet? Dat het je tot nu tegenvalt, dat kan, maar misschien komt er nog heel veel gaafs bij. Helaas is het uitverkocht en ik heb het idee dat dit ook bij sommigen een bepaalde frustratie geeft, vandaar ook de soms negatieve tendens / onbegrip hoe dit nu kan met zulke namen......
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.413
1.091
Dat is raar, ik plaats 2 x een bericht, maar blijkbaar komt dat niet in het forum ?

Censuur ?
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Miley Cyrus past totaal niet bij Lowlands, maar het is wel stiekem een schaamartiest van me (of hoe heet dat ook alweer? ). Heeft ook wel een geile stem.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Van mij ook. Lekker met de hele alpha Wrecking Ball mee bleren. Moet kunnen toch.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken