Timmetje wrote:
mattman wrote:
roluf wrote:
Als ik mijn geld er op in moet zetten denk ik dat er geen headliners meer bijkomen.
Hoezo? Géén? Wordt wel erg karig dan. Zeker als je ziet dat het daaronder ook nog geen vetpot is.
Alleen Chems zie ik aan als headliner, en eigenlijk zou ik zelfs dat als de kleinste van de 3 aanzien. (Een beetje de Prodigy de kleinste was van de van de 3 vorig jaar)
Hier staat nog niets dat de grootte heeft van een Gorillaz, Kendrick, Tame Impala, 21 Pilots,…
Dat het daaronder geen vetpot is blijft subjectief….
Blijf het zelf (ondanks dat het verre van compleet is) alsnog de sterkste mid en undercard van de mainstream Benelux festivals vinden….
Zoiets zal altijd was subjectief zijn idd. Ik vind het veruit de zwakste mid en undercard van de Benelux festivals. Vind deze tijdelijke Lowlands lineup echt een pak magerder dan BKS, RW, DTRH, GMM en ook PP. Natuurlijk staan er enkele mooie namen onderaan (op zo’n grote lading kan dat haast niet anders) maar het valt me op hoeveel namen van die 15 grootste blokken op de website ikzelf echt verschrikkelijk vind. Lewis Capaldi, Die Antwoord (waarom wordt dit misbaksel nog steeds geboekt), Tash Sultana, Hollywood Vampires (nog zo’n lopende gimmick), Opposites, Bring Me The Horizon, Yungblud, nog maar eens Typhoon. Foals en Chemical brothers vind ik dan nog eens de saaiste/braafste boekingen die je als Lowlands kan doen. Alleen Michael Kiwanuka en Stormzy vind ik écht spannend bovenaan. Heb die officiele spotifylijst eens opgezet en het duurt ook echt tot Kiwanuka vooraleer ik een nummer niet wil skippen.
Vind Lowlands echt de meest voorspelbare lineup van het jaar hebben. Had dan een Bon Iver en Slipknot geboekt als headliners. Toon dan toch eens dat je ballen hebt. Kan je daar nog een veilige Chemicals naast zetten. Wat lager is het natuurlijk beter (voor mij), met een Soulwax (benieuwd wat die gaan doen), Eefje, Kaytranada, Caribou, Angel Olsen, maar dat vind ik echt te weinig om mij voor het eerst naar Biddinghuizen te trekken.
Hey, allemaal heel persoonlijk natuurlijk. En geef ze maar eens ongelijk. Met deze lineup nemen ze weinig risico’s, verliezen ze geen bakken geld, en lokken ze het grootste publiek. Maar mij dus niet. En misschien wordt het allemaal beter aan de bovenkant bij de volgende drops. ?