@Marc wrote:
“De grote namen vallen tegen”
Ondertussen roept bijna iedereen hier om het hardste dat ze nooit voor de Alpha headliners gaan
“Geen gitaren….”
Fever 333 (wat een topboeking weer, gaan ze vast niet nog een keer in de India zetten)
BMTH
Palaye Royale
Shame (wat ik even snel hoorde)
“Veel op herhaling…..“
Moeten acts dan stoppen ofzo als ze op LL gestaan hebben? Je kan toch niet altijd nieuwe acts boeken?
“Ik heb al heel veel gezien…..”
Daar kan Lowlands geen rekening mee houden denk ik…..
Kom op, wat verwacht je dan? Als je heel veel ziet, dan is het toch logisch dat je acts weer op festivals of op meerdere festivals tegenkomt?
Tof te zien dat je de line up geweldig vindt. Ik vind ‘m ook prima, zeker na de namen eens wat beter bekeken te hebben.
Je stelt het hier echter ook wel een beetje zwart/wit; ik zie juist redelijk genuanceerde reacties op de eerste namen. Wat teleurstelling over de bovenste namen, dik tevreden over de namen in de breedte.
Ik zie hier ook nooit mensen beweren dat ze werkelijk nooit naar de Alpha gaan. En het wijzen op het ontbreken van grote naam, dat impliceert toch niet dat dit meteen de headliners in de Alpha moeten zijn? Er staan ook grote namen in andere tenten. Je stelt het daarmee iets sterker dan nodig is.
Hetzelfde geldt voor je opmerking dat herhaling onvermijdelijk is als je veel festivals bezoekt. Dat snapt denk ik iedereen hier wel. Maar je kunt toch het gevoel hebben dat er dit jaar meer herhaling is dan in andere jaren? Voor mijn gevoel (let wel, voor mijn gevoel) dit jaar minder originele namen dan andere jaren. In de eerste worp althans. Wellicht brengen de volgende worpen daar verandering in? Ik heb daar wel vertrouwen in, want het totaalprogramma van Lowlands is altijd dik en dik in orde. En ik ben het ook enorm met je eens dat dit het allermooiste festival is in Nederland. Dat ik een keer wat vraagtekens heb bij de eerste lichting namen (die ik wel gewoon goed vind), doet daar niets aan af.