Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
935
104
Ik vind MacdeMarco ook echt niks aan, maar denk wel dat het een prima naam is voor LL.

Behalve Kiwanuka, mogen Sudan Archives & Thundercat ook echt wel overkomen van Green man.
Tropical Fuck storm is ook tof !

Aangezien er elk jaar ook een goede reggae artiest staat hoop ik echt heel erg op Koffee ! Zou echt top zijn :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Maar ik durf nog steeds geen headliner te raden. Als iets moet zeggen dan is het Bon Iver, waar ik ook zeer aan twijfel.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Hoop wel dat ze Mac De Marco links laten liggen. Was supersaai vorig jaar op BKS.

Michael Kiwanuka is nu wel een must.

Heb MdM ook nooit begrepen, een soort onderbroekenlol met 13 in dozijn liedjes en vals zingen :p
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.396
1.465
mdekens wrote:
Schrijf maar op, Woodkid!

Bronnetje of gok?

Nee een gok. Al schat ik de kans vrij groot. Touren in augustus nog in Europa, geen tourdata in NL en de rest in Europa wel, en geen plek in het schema voor DTRH. Ik zeg 99%, haha.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
809
Headliners zijn dit jaar echt niet te gokken idd. Kan dus heel verrassend worden of heel teleurstellend.
Bon Iver zou ik zelf heel vet vinden, maar na vorig jaar op BKS headliner te hebben staan toch een beetje gek.
Misschien een verrassing met zoiets als The Weeknd of Frank Ocean? The Killers waren ook in de buurt geloof ik?

IK KAN NIET MEER WACHTEN.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Headliners zijn dit jaar echt niet te gokken idd. Kan dus heel verrassend worden of heel teleurstellend.
Bon Iver zou ik zelf heel vet vinden, maar na vorig jaar op BKS headliner te hebben staan toch een beetje gek.
Misschien een verrassing met zoiets als The Weeknd of Frank Ocean? The Killers waren ook in de buurt geloof ik?

IK KAN NIET MEER WACHTEN.
Nee The Killers zijn vooralsnog niet in de buurt volgens mij. Maar nog geen Nederlandse festivaldata.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.439
1.929
Ik kan er ook geen brood van maken wat we bovenaan het affiche mogen verwachten.

Iets uit het rijtje Bon Iver, Dua Lipa, The Xx, Lana del Rey, The Killers, Alt-J, The Weeknd, Denzel Curry, Brockhampton.

En hopen op een onverwachte verrassing. Arcade Fire, Run The Jewels of Frank Ocean?

Maar ik hou ook sterk rekening met een tegenvallende line-up aan de bovenkant. Hoeft ook geen ramp te zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Ik kan er ook geen brood van maken wat we bovenaan het affiche mogen verwachten.

Iets uit het rijtje Bon Iver, Dua Lipa, The Xx, Lana del Rey, The Killers, Alt-J, The Weeknd, Denzel Curry, Brockhampton.

En hopen op een onverwachte verrassing. Arcade Fire, Run The Jewels of Frank Ocean?

Maar ik hou ook sterk rekening met een tegenvallende line-up aan de bovenkant. Hoeft ook geen ramp te zijn.
Brockhampton is 013 exclusief. Ook Liam Gallagher zou ik aan dat rijtje toevoegen. Underworld blijft ook altijd een optie.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.396
1.465
Ik verwacht dat we Bon Iver, Khalid, Foals, Michael Kiwanuka, Lizzo en The Opposites aan de bovenkant zullen. Edit: En zoals Indiaan zegt, Liam Gallagher ook.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Ik verwacht dat we Bon Iver, Khalid, Foals, Michael Kiwanuka, Lizzo en The Opposites aan de bovenkant zullen. Edit: En zoals Indiaan zegt, Liam Gallagher ook.
Zou zo zo zijn. Michial Kiwanuka verwacht ik niet super hoog op het affiche.





 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.439
1.929
Liam Gallagher lijkt me inderdaad zekerheidje ja. Denk dat Michael Kiwanuka stiekem ook aardig hoog staat hoor.
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
124
33
My Chemical Romance heeft in juli en augustus een flink gat zitten in hun tourdates die tot nu toe alleen nog uit Amerikaanse tourdates bestaan. Zouden ze een kans maken? Vooral met het feit dat BKS The Strokes als headliner heeft?

Frank Ocean zal helaas niet gebeuren. Hij heeft al jaren niks van zich laten horen wat betreft liveshows en ik acht de kans klein dat dat voor of op 4 februari nog gaat veranderen. Woodkid kunnen we inderdaad opschrijven. Van Michael Kiwanuka, Pax the Humanoid, Murder Capital, Squid, Sudan Archives, Tropical Fuck Storm, Gotu Jim en S10 blijf ik ook zeker van. Koffee zou ook erg tof en passend zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
My Chemical Romance heeft in juli en augustus een flink gat zitten in hun tourdates die tot nu toe alleen nog uit Amerikaanse tourdates bestaan. Zouden ze een kans maken? Vooral met het feit dat BKS The Strokes als headliner heeft?

Frank Ocean zal helaas niet gebeuren. Hij heeft al jaren niks van zich laten horen wat betreft liveshows en ik acht de kans klein dat dat voor of op 4 februari nog gaat veranderen. Woodkid kunnen we inderdaad opschrijven. Van Michael Kiwanuka, Pax the Humanoid, Murder Capital, Squid, Tropical Fuck Storm, Gotu Jim en S10 blijf ik ook zeker van.
Frank Ocean staat op Coachella ;).

Woodkid ben ik niet zeker van, hebben ze al vaker laten lopen en op momenten dat die populairder was dan nu. Ik snap even niet My Chemical Romance nu met The Strokes te maken heeft? Ik sluit niet uit dat ze niet komen.. maar kan me voorstellen dat de organisatie twijfels heeft over MCR als headliner?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.396
1.465
Eric Prydz staat in ieder geval op Lovelands Amsterdam (hebben best aardig affiche ook).

Wel de namen die altijd in de cirkel zitten, maar inderdaad wel echt de grotere jongens. Best tof, misschien een dagje meepakken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken