Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.431
The Opposites op plaat altijd maar een saai duo gevonden. Maar voor zover ik me kan herinneren nooit live gezien. Na de lovende woorden van Indiaan nu wel nieuwsgierig geworden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.505
5.347
The Opposites op plaat altijd maar een saai duo gevonden. Maar voor zover ik me kan herinneren nooit live gezien. Na de lovende woorden van Indiaan nu wel nieuwsgierig geworden.
Mwah :p toen was ik nog wel een ander Indiaantje dan nu moet ik zeggen. Dus wat is lovend. Je moet gewoon wat processen even uitschakelen voor zo'n show. Maar toen kwam ik echt helemaal bezweet en voldaan de tent uit in ieder geval.

Die show van toen is terug te zien

[video]https://www.youtube.com/watch?v=e81YO8fYfe4&t=2068s[/video]
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
812
503
Ik vind niet dat het vals sentiment is om eerlijk te zijn.

Dit ging meer om het hele genre van comebackacts. Echt bizar dat die ineens Ziggodomes vullen terwijl ze voor hun afscheid de HMH niet vol kregen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.505
5.347
Indiaantje89 wrote:
Ik vind niet dat het vals sentiment is om eerlijk te zijn.

Dit ging meer om het hele genre van comebackacts. Echt bizar dat die ineens Ziggodomes vullen terwijl ze voor hun afscheid de HMH niet vol kregen.
Ok natuurlijk, maarja dat is een goud concept natuurlijk. Ik ben erg vaak toch blij mee, dingen voor mijn tijd die ik nu toch mooi mee kan pakken.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
326
270
Heb Opposites altijd als een soort humorloze versie van DJVT gevonden.

Altijd verschrikkelijk gevonden. Die dunne gassies met trainingspakkies en ontblote bovenlijfjes die wat kreten door een microfoon blèren. En dan nu naar links, en dan nu naar recht.....allemaal gaan zitten....en hop...weer springen. Zo kinderachtig. Nooit begrepen dat deze stompzinnige lompigheid zo populair was.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.505
5.347
mattman wrote:
Heb Opposites altijd als een soort humorloze versie van DJVT gevonden.

Altijd verschrikkelijk gevonden. Die dunne gassies met trainingspakkies en ontblote bovenlijfjes die wat kreten door een microfoon blèren. En dan nu naar links, en dan nu naar recht…..allemaal gaan zitten….en hop…weer springen. Zo kinderachtig. Nooit begrepen dat deze stompzinnige lompigheid zo populair was.
Is dat nu Mike Patton in een politie pakje? ...
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.088
2.024
Volgens mij mocht Robyn vorig jaar op DTRH op de main, maar wilde ze juist in die tent.
Die show was dik en dik in orde. Spreekt ook een breed publiek aan.

Ik weet dat Thom Yorke dat wou maar Robyn ook? Denk het eigenlijk niet.

Was wel echt een hele goede show inderdaad, sowieso de meest 'complete' show die ik dat weekend heb gezien (en dat is dus completer dan Janelle Monae die een heel circus mee heeft genomen)
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
124
33
mattman wrote:
Heb Opposites altijd als een soort humorloze versie van DJVT gevonden.

Altijd verschrikkelijk gevonden. Die dunne gassies met trainingspakkies en ontblote bovenlijfjes die wat kreten door een microfoon blèren. En dan nu naar links, en dan nu naar recht…..allemaal gaan zitten….en hop…weer springen. Zo kinderachtig. Nooit begrepen dat deze stompzinnige lompigheid zo populair was.

Jij klinkt gezellig.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Onibaba wrote:

mattman wrote:
Heb Opposites altijd als een soort humorloze versie van DJVT gevonden.


Altijd verschrikkelijk gevonden. Die dunne gassies met trainingspakkies en ontblote bovenlijfjes die wat kreten door een microfoon blèren. En dan nu naar links, en dan nu naar recht…..allemaal gaan zitten….en hop…weer springen. Zo kinderachtig. Nooit begrepen dat deze stompzinnige lompigheid zo populair was.

Jij klinkt gezellig.

Het valt ook niet gezelliger te maken met dat stelletje. En knap van Onibaba dat hij het oeuvre van de heren zo treffend weet te beschrijven. Hulde!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.505
5.347
bardt wrote:

Onibaba wrote:

mattman wrote:
Heb Opposites altijd als een soort humorloze versie van DJVT gevonden.


Altijd verschrikkelijk gevonden. Die dunne gassies met trainingspakkies en ontblote bovenlijfjes die wat kreten door een microfoon blèren. En dan nu naar links, en dan nu naar recht…..allemaal gaan zitten….en hop…weer springen. Zo kinderachtig. Nooit begrepen dat deze stompzinnige lompigheid zo populair was.


Jij klinkt gezellig.

Het valt ook niet gezelliger te maken met dat stelletje. En knap van Onibaba dat hij het oeuvre van de heren zo treffend weet te beschrijven. Hulde!
En dan andere beschuldigen "kinderachtig" te zijn. Chapeau.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Het fijne van Lowlands is dat je geen enkele act die je niet leuk vindt hoeft te zien ;-)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
Opposites heeft een beetje het Krezip-effect. Groter ná de comeback dan ervoor. Overigens te zien bij heel veel bands die comebacktours doen. Lijkt te komen uit een soort (vals?) sentiment rond een act. Ik hoef Opposites ook niet persé te zien, maar al liever dan DJVT en denk voor veel Lowlanders het hoogtepunt van hun weekend.

Compleet mee eens. Moet zeggen dat ik met sommige bands er zelf ook een sucker voor ben geweest (The Libertines, Bloc party, etc.), maar met bepaalde acts denk ik; had je niet hoeven doen. Maarja, dat zullen andere mensen weer denken over de acts waar ik lyrisch over ben.

Op Lowlands wel altijd mooie feestjes met acts als Opposites en DJVT; gewoon niet over nadenken en lekker springen. Hoeft niet altijd kwalitatief het beste ooit te zijn van mij.
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Ben het daar compleet mee eens.
Moet zeggen dat ik de mooiste feestjes op Lowlands heb gehad bij de wat Plattere acts, om het maar even zo te noemen.
Ik kom dan ook om te feesten
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.505
5.347
Ben het daar compleet mee eens.
Moet zeggen dat ik de mooiste feestjes op Lowlands heb gehad bij de wat Plattere acts, om het maar even zo te noemen.
Ik kom dan ook om te feesten
Ik vind juist de balans leuk van Lowlands. Soms feesten, maar soms ook goede muziek, soms de dance kant op. Kwa dat betreft vind ik Lowlands gewoon nog steeds het meest diverse mainstream festival van NL.
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
r-pzkfw wrote:
Ben het daar compleet mee eens.
Moet zeggen dat ik de mooiste feestjes op Lowlands heb gehad bij de wat Plattere acts, om het maar even zo te noemen.
Ik kom dan ook om te feesten

Ik vind juist de balans leuk van Lowlands. Soms feesten, maar soms ook goede muziek, soms de dance kant op. Kwa dat betreft vind ik Lowlands gewoon nog steeds het meest diverse mainstream festival van NL.

Dat ben ik ook met je eens hoor! maar ik vind het altijd een beetje jammer om een act meteen af te schrijven als het simpel of plat is
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Indiaantje89 wrote:

r-pzkfw wrote:
Ben het daar compleet mee eens.
Moet zeggen dat ik de mooiste feestjes op Lowlands heb gehad bij de wat Plattere acts, om het maar even zo te noemen.
Ik kom dan ook om te feesten


Ik vind juist de balans leuk van Lowlands. Soms feesten, maar soms ook goede muziek, soms de dance kant op. Kwa dat betreft vind ik Lowlands gewoon nog steeds het meest diverse mainstream festival van NL.

Dat ben ik ook met je eens hoor! maar ik vind het altijd een beetje jammer om een act meteen af te schrijven als het simpel of plat is

Tja, waarom is dat jammer? Als simpel en plat gewoon je ding niet is mag je dat toch gewoon afschrijven? Wil niet zeggen dat jij dat dan hoeft te te doen. Verder zijn er natuurlijk genoeg voorbeelden waarbij goede muziek en feesten niet haaks op elkaar staan.
 

yumi

Randprogramma
27 jun 2019
106
212
Simpel of plat hoeft natuurlijk helemaal niet negatief te zijn. Juist de balans tussen acts kan een festival maken.

Bijv. Zwangere Guy en Joost waren op hun eigen manier genieten voor mij in 2019.

Scooter zou ik graag eens in de Alpha of Bravo zien. Ontzettend plat, maar dat lijkt me een goede match met het Lowlands publiek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken