Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Klopt, ik ben ook altijd te porren voor 90's has been acts bijvoorbeeld. Zo was Sean Paul in de Alpha ook gewoon super vermakelijk. Daarnaast hoort het ook een beetje bij de festival identiteit die Lowlands heeft. Sean Paul op BKS zou ik dan weer wel ongepast vinden.
 

Berreal

Playlistbediener
24 jan 2017
29
0
Dan moet de "has been"act wel een goede show neerzetten. Limp Biskit een paar jaar geleden was echt een aanfluiting wat dat betreft......
FD was meer aan het ouwehoeren dan zingen en dan 2 Nivana covers erbij....niet bepaald enthousiast iig
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.827
12.164
Dan moet de “has been”act wel een goede show neerzetten. Limp Biskit een paar jaar geleden was echt een aanfluiting wat dat betreft……
FD was meer aan het ouwehoeren dan zingen en dan 2 Nivana covers erbij….niet bepaald enthousiast iig
Limp Bizkit... Waar hebben we het over?
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
124
33
Ben het daar compleet mee eens.
Moet zeggen dat ik de mooiste feestjes op Lowlands heb gehad bij de wat Plattere acts, om het maar even zo te noemen.
Ik kom dan ook om te feesten

Zo ben ik bijvoorbeeld vorig jaar door vrienden meegesleurd naar dat Russische feestbandje genaamd Neuromonakh Feofan en tegen mijn verwachtingen in was die ''simpele en platte'' show in een volle Lima stiekem inderdaad toch wel één van de hoogtepunten van dat weekend. Hopelijk kunnen ze voor dit jaar ook weer zo'n gekke act regelen.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
150
25
Overdag naar goede bandjes en s nachts feesten bij die "platte acts". Kom maar door... en dan met name de terugkeer van het piratenfeest. Ieder jaar een van de hoogtepunten van het weekend! Laat die bravo snachts z'n gang maar gaan...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
r-pzkfw wrote:
Ben het daar compleet mee eens.
Moet zeggen dat ik de mooiste feestjes op Lowlands heb gehad bij de wat Plattere acts, om het maar even zo te noemen.
Ik kom dan ook om te feesten

Zo ben ik bijvoorbeeld vorig jaar door vrienden meegesleurd naar dat Russische feestbandje genaamd Neuromonakh Feofan en tegen mijn verwachtingen in was die ”simpele en platte” show in een volle Lima stiekem inderdaad toch wel één van de hoogtepunten van dat weekend. Hopelijk kunnen ze voor dit jaar ook weer zo’n gekke act regelen.
Haha die show ging compleet naar de tering inderdaad. Heerlijk.. en geen spijt van gehad om De Staat daarvoor te laten skippen. Geen idee of het goed was eigenlijk.. leuk was het wel.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.371
4.335
De Ziggodome van Bon Iver is dus (nagenoeg) uitverkocht. Toch knap hoor, tourt ook met een dikke productie. Zie die wel Lowlands en Pukkelpop headlinen.
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
124
33
bardt wrote:

r-pzkfw wrote:
Ben het daar compleet mee eens.
Moet zeggen dat ik de mooiste feestjes op Lowlands heb gehad bij de wat Plattere acts, om het maar even zo te noemen.
Ik kom dan ook om te feesten


Zo ben ik bijvoorbeeld vorig jaar door vrienden meegesleurd naar dat Russische feestbandje genaamd Neuromonakh Feofan en tegen mijn verwachtingen in was die ”simpele en platte” show in een volle Lima stiekem inderdaad toch wel één van de hoogtepunten van dat weekend. Hopelijk kunnen ze voor dit jaar ook weer zo’n gekke act regelen.

Haha die show ging compleet naar de tering inderdaad. Heerlijk.. en geen spijt van gehad om De Staat daarvoor te laten skippen. Geen idee of het goed was eigenlijk.. leuk was het wel.

Wij dachten onderweg naar de Alpha ook gewoon van ''hmm tja, je kan De Staat praktisch om de week wel weer ergens zien op een Nederlands podium, dus leggo naar de mysterieuze Russen.''
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
De Ziggodome van Bon Iver is dus (nagenoeg) uitverkocht. Toch knap hoor, tourt ook met een dikke productie. Zie die wel Lowlands en Pukkelpop headlinen.

Was magisch vorig jaar op BKS dus zou zeker kunnen doorgroeien naar headliner op het veel grotere Lowlands . Ben wel benieuwd of het nog werkt op Lowlands, zo'n relatief ingetogen en wat 'moeilijke' headliner.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Even een copy van pkp forum waar ik dit ook heb gepost.

17 februari is denk ik de dag dat Eminem met zijn tour naar buiten komt waaronder Lowlands, Pukkelpop, Sziget en Reading & Leeds.



Kijk naar de data van deze foto!
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
17 februari is denk ik de dag dat Eminem met zijn tour naar buiten komt waaronder Lowlands, Pukkelpop, Sziget en Reading & Leeds.



Kijk naar de data van deze foto!
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
17 februari is denk ik de dag dat Eminem met zijn tour naar buiten komt waaronder Lowlands, Pukkelpop, Sziget en Reading & Leeds.



Kijk naar de data van deze foto!
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
17 februari is denk ik de dag dat Eminem met zijn tour naar buiten komt waaronder Lowlands, Pukkelpop, Sziget en Reading & Leeds.

Kijk naar de data van deze foto!

 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Eminem komt 17 februari denk ik met een bekendmaking over zijn tour, waaronder Sziget, Lowlands, Pukkelpop en Reading & Leads.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Eminem komt 17 februari denk ik met een bekendmaking over zijn tour, waaronder Sziget, Lowlands, Pukkelpop en Reading & Leads.
Enige info? Huge fan hier. Lijkt me echt te groot voor Lowlands.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.371
4.335
eFestivals... maar ik zie het ook niet snel gebeuren. Bon Iver - Chemical Brothers - Liam Gallagher + Placebo is voorlopig mijn gok.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
eFestivals… maar ik zie het ook niet snel gebeuren. Bon Iver – Chemical Brothers – Liam Gallagher + Placebo is voorlopig mijn gok.



eFestivals… maar ik zie het ook niet snel gebeuren. Bon Iver – Chemical Brothers – Liam Gallagher + Placebo is voorlopig mijn gok.

Ik heb hetzelfde op eFestivals geplaatst :$ maar komt neer op dat hij een nieuwe album heeft er een zogenaamde insider is van Sziget die dit ook bevestigd en voornamelijk de datum na aanzien van deze foto:

 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
150
25
Heb daar even gekeken: denk dat het hier om gaat: https://www.efestivals.co.uk/forums/topic/231740-sziget-2020/page/35/?tab=comments#comment-5865177

Iemand die beweert dat Eminem, Shawn Mendes, 2 EDM artiesten, en een vrouwelijke singer songwriter komt (edit: op Sziget). Alvast gaan dromen over Bon Iver - Eminem - Chemical Brothers?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken