Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik heb echt nooit wat met Eminem gehad. Qua muziek vind ik het ook echt van bedroevend niveau en snap al helemaal niet waarom die beste man nog steeds zo hoog staat aangeschreven. Misschien een 3tal nummers die ik van hem kan waarderen.
Eminem = goat.

Weinig rappers die zo briljant schrijven als hem. Goffertpark was geweldig. Fanboy hier.

Darkness zat ook weer een toffe plottwist in _O_
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
61
58
Grrrrr toch jammer, weet dat ze allemaal wel al eens voorbij zijn geweest maar toch. Ze hebben ze playlists ook opgeschoond. Pffff toch nog aftellen naar morgen èn de rest van de aankondigingen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
mdekens wrote:
Ik heb echt nooit wat met Eminem gehad. Qua muziek vind ik het ook echt van bedroevend niveau en snap al helemaal niet waarom die beste man nog steeds zo hoog staat aangeschreven. Misschien een 3tal nummers die ik van hem kan waarderen.

Eminem = goat.

Weinig rappers die zo briljant schrijven als hem. Goffertpark was geweldig. Fanboy hier.

Darkness zat ook weer een toffe plottwist in _O_

Ja ik vind zijn lyrics niet zo heel erg spannend. Ik kan mij wel voorstellen dat de teksten die hij rapt, wel overkomen. Het is ook een beetje hate it or love it denk ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Indiaantje89 wrote:

mdekens wrote:
Ik heb echt nooit wat met Eminem gehad. Qua muziek vind ik het ook echt van bedroevend niveau en snap al helemaal niet waarom die beste man nog steeds zo hoog staat aangeschreven. Misschien een 3tal nummers die ik van hem kan waarderen.


Eminem = goat.

Weinig rappers die zo briljant schrijven als hem. Goffertpark was geweldig. Fanboy hier.

Darkness zat ook weer een toffe plottwist in _O_

Ja ik vind zijn lyrics niet zo heel erg spannend. Ik kan mij wel voorstellen dat de teksten die hij rapt, wel overkomen. Het is ook een beetje hate it or love it denk ik.
Hij is soms echt goed in storytelling. Zoals een Stan, maar ook een recente Darkness. Maar je moet maar eens opzoeken hoe rijm technisch Lose Yourself in elkaar zit. Ik denk dat veel mensen niet beseffen hoe complex dat nummer geschreven is ;). Of check Bitterphobia maar eens.

Maar goed, hij gaat niet komen. Dan is Rick Astley waarschijnlijker.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Cool, Ik zet wel eens weer een plaatje van hem op misschien. Ik verwacht hem inderdaad ook niet op Lowlands. Liam Gallagher zie ik trouwens nog wel als headliner. Elbow heeft de Alpha ook wel eens afgesloten, evenals Ben Howard.
 

martydude

Playlistbediener
3 feb 2020
12
0
Toch apart dat ze dan maar 24 artiesten "volgen" waaronder 2 die er 8 jaar geleden stonden. Maar lijkt me idd to good to be true, al zou ik het zelf alles behalve erg vinden :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Toch apart dat ze dan maar 24 artiesten “volgen” waaronder 2 die er 8 jaar geleden stonden. Maar lijkt me idd to good to be true, al zou ik het zelf alles behalve erg vinden :)
Ik denk niet dat Leonard Cohen meer komt namelijk.
 

martydude

Playlistbediener
3 feb 2020
12
0
Nee dat lijkt me vrij knap ook idd haha. Bedoelde dan ook niet het gehele rijtje natuurlijk. Bij dit soort berichten is het natuurlijk ook stiekem grotendeels wishful thinking.. Deze komende 24 uur gaan wss heel erg lang duren, zelde zo benieuwd geweest waar ze mee gaan komen.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
mdekens wrote:
Ik heb echt nooit wat met Eminem gehad. Qua muziek vind ik het ook echt van bedroevend niveau en snap al helemaal niet waarom die beste man nog steeds zo hoog staat aangeschreven. Misschien een 3tal nummers die ik van hem kan waarderen.

Eminem = goat.

Weinig rappers die zo briljant schrijven als hem. Goffertpark was geweldig. Fanboy hier.

Darkness zat ook weer een toffe plottwist in _O_

Eminem is zeker de goat 100%. Ben zelf ook groot fan en stond lekker vooraan bij het concert in Nijmegen. Als ik dan naar mijzelf kijk als fan ben ik niet alleen dan van Eminem maar waardeer zoveel meer stijlen muziek als ik naar mijn vrienden kijk die ook fan zijn en mee luisteren die ook simpelweg genoeg andere stijlen muziek. Verder is de fanbase van Eminem dus heel divers. Het zou opzich logisch zijn dan morgen eerste pakket namen aankomt met 1/2 headliners? En zaterdag in de verkoop waarop de 17de dan Eminem wordt aangekondigd met een paar extra namen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Hoe zijn de live-shows tegenwoordig van die beste man dan? Even de kwaliteit van de muziek in het midden gelaten, heb ik destijds veel recensies gelezen over het optreden op Pukkelpop dat het niet al te best was, en voornamelijk een playbackshow was? Kan natuurlijk ook zijn dat Pukkelpop hiervoor betaald heeft. Dat gebeurd ook nog wel eens geregeld.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Nee dat lijkt me vrij knap ook idd haha. Bedoelde dan ook niet het gehele rijtje natuurlijk. Bij dit soort berichten is het natuurlijk ook stiekem grotendeels wishful thinking.. Deze komende 24 uur gaan wss heel erg lang duren, zelde zo benieuwd geweest waar ze mee gaan komen.
Meeste uit dat lijstje stamt af uit Lowlands 2012:
Triggerfinger, La Pegatina, Krema Kawa, Eagles Of Death Metal, Kasabian, Spinvis, Django Django, Feist, Cloud Nothings, James Vincent McMorrow, Foo Fighters, The Black Keys, Howler.

Ik ben verder ook erg benieuwd hoor. Maar dit lijstje zegt echt niks.
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
In hoeverre denken jullie dat er morgen al headliners bekend gemaakt gaan worden?
Denk namelijk dat deze vooral invloed hebben op de eerste kaartverkoop
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Eminem zou ik toch zo'n bedroevende naam vinden (voor mezelf). Laatste 3 albums kan ik echt niet aanzetten zonder te cringen. Vroeger was het idd een goat, dat ben ik met jullie eens, maar sinds revival kan ik er zelf echt niet meer naar luisteren.

Maaaaar goed voor het algehele publiek zou het wel tof zijn, i guess.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
In hoeverre denken jullie dat er morgen al headliners bekend gemaakt gaan worden?
Denk namelijk dat deze vooral invloed hebben op de eerste kaartverkoop

Ik denk dat er zo'n 20-30 namen bekend worden gemaakt met daarin het grotendeels van de uppercard. Volgens mij (voor vorig jaar) was dat zo het geval.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Hoe zijn de live-shows tegenwoordig van die beste man dan? Even de kwaliteit van de muziek in het midden gelaten, heb ik destijds veel recensies gelezen over het optreden op Pukkelpop dat het niet al te best was, en voornamelijk een playbackshow was? Kan natuurlijk ook zijn dat Pukkelpop hiervoor betaald heeft. Dat gebeurd ook nog wel eens geregeld.
Tsja, de man is 47. Dus dat heeft zeker invloed op de performance. Maar toch, het raakte me bijna emotioneel wat deze mensen voor mij, en vele generatie genoten heeft betekend. Als een heel park met tienduizenden mensen woord voor woord aan het mee rappen is geeft dat wel geen geweldig gevoel. Dit omschrijft het wel redelijk goed: https://oor.nl/concerten/rapgod-eminem-rockgoden-aan/. Er was niets geplaybacked naar mijn idee.

Dat hij misschien niet meer in zijn primetime zit, dat is waar. Alleen er zijn tig acts die volle weides trekken op basis van ouder werk. Al hoewel ik bij Darkness van het nieuwe album wel even goosebumps kreeg naar de vroegere oude tijd.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
r-pzkfw wrote:
In hoeverre denken jullie dat er morgen al headliners bekend gemaakt gaan worden?
Denk namelijk dat deze vooral invloed hebben op de eerste kaartverkoop

Ik denk dat er zo’n 20-30 namen bekend worden gemaakt met daarin het grotendeels van de uppercard. Volgens mij (voor vorig jaar) was dat zo het geval.
Vorig jaar kwamen ze met bizar veel namen in de eerste lichting. Lijkt me niet dat dat jaarlijks zo gaat zijn.
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
nitotheno wrote:

r-pzkfw wrote:
In hoeverre denken jullie dat er morgen al headliners bekend gemaakt gaan worden?
Denk namelijk dat deze vooral invloed hebben op de eerste kaartverkoop


Ik denk dat er zo’n 20-30 namen bekend worden gemaakt met daarin het grotendeels van de uppercard. Volgens mij (voor vorig jaar) was dat zo het geval.

Vorig jaar kwamen ze met bizar veel namen in de eerste lichting. Lijkt me niet dat dat jaarlijks zo gaat zijn.

Ben benieuwd. In vergelijking met andere jaren heb ik het gevoel dat er veel minder geruchten zijn.
Ik ben Uberhaupt blij dat ik er dit jaar na een jaartje pauze weer bij zal zijn
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Iemand een Engelse geit noemen als teken van populariteit gaat sowieso al aan mijn belevingswereld voorbij...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Indiaantje89 wrote:

nitotheno wrote:

r-pzkfw wrote:
In hoeverre denken jullie dat er morgen al headliners bekend gemaakt gaan worden?
Denk namelijk dat deze vooral invloed hebben op de eerste kaartverkoop


Ik denk dat er zo’n 20-30 namen bekend worden gemaakt met daarin het grotendeels van de uppercard. Volgens mij (voor vorig jaar) was dat zo het geval.


Vorig jaar kwamen ze met bizar veel namen in de eerste lichting. Lijkt me niet dat dat jaarlijks zo gaat zijn.

Ben benieuwd. In vergelijking met andere jaren heb ik het gevoel dat er veel minder geruchten zijn.
Ik ben Uberhaupt blij dat ik er dit jaar na een jaartje pauze weer bij zal zijn
Dat klopt, bizar veel vraagtekens dit jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken