Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

riklav

Playlistbediener
14 dec 2019
14
0
riklav wrote:
Als MCR lang genoeg in Europa blijft zijn ze misschien een kanshebber??

Daar hoopte ik stiekem wel op. Maar niet als headliner, zou ik ongepast vinden voor NL. Maar gezien ze in de UK hele stadions uitverkopen begin ik steeds meer mijn twijfels te krijgen. Zou het een mooie Alpha sub vinden.

Ik ben bang dat ze het niet voor minder doen.. Alle aangekondigde shows zijn tot nu toe headlineshows.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Indiaantje89 wrote:

riklav wrote:
Als MCR lang genoeg in Europa blijft zijn ze misschien een kanshebber??


Daar hoopte ik stiekem wel op. Maar niet als headliner, zou ik ongepast vinden voor NL. Maar gezien ze in de UK hele stadions uitverkopen begin ik steeds meer mijn twijfels te krijgen. Zou het een mooie Alpha sub vinden.

Ik ben bang dat ze het niet voor minder doen.. Alle aangekondigde shows zijn tot nu toe headlineshows.
Klopt, en ik denk niet dat ze dat in Nederland/België mogen spelen. Dus ik vrees van niet.

Of ik moet de band nog meer onderschatten dat ik al doe, maar het zou me zeer verbazen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.397
1.465
Het festival heeft trouwens vorig jaar met het wegvallen van Prodigy en het boeken van De Staat als headliner een vrij goedkope headliner. Dat zijn toch vaak wel de grootste kosten die bespaard zijn gebleven. Misschien kunnen we dit jaar een extra grote headliner verwachten door het budget wat is overgebleven uit dat potje?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Het festival heeft trouwens vorig jaar met het wegvallen van Prodigy en het boeken van De Staat als headliner een vrij goedkope headliner. Dat zijn toch vaak wel de grootste kosten die bespaard zijn gebleven. Misschien kunnen we dit jaar een extra grote headliner verwachten door het budget wat is overgebleven uit dat potje?
Ze hebben een hoop van dat budget in de show van de Staat gestoken. Dus gok er maar niet op.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Mochten ze in headliner nood zijn dan zou het misschien geen slecht idee om Nightwish eens te polsen ;).
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
nitotheno wrote:
Maar dan is het toch lekker als Lowlands een Britse Hiphop/Punk artiest binnenhaald, i.p.v. een random dertien in een dozijn traprapper :’)

Vooral dit. Snap deze flex bij veel andere rappers, maar slowthai heeft zoveel invloeden van andere muziekstijlen, maatschappijkritische teksten, goede live performance dat hij een typische Lowlands-act is voor mij.

Binnen Rap/Hip hop is zoveel diversiteit dat er argumenten voor vele acts zijn, zolang het maar in balans blijft ;-)
Tis nu een heel populair genre en daarom ook tof dat er een speciaal festival is. Voor LL is Slowtai vast een passende act, maar dat kunnen ook andere rap/ hip hop acts zijn ...

Volgende week weten we meer ;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
My Chemical Romance duikt dan weer wel op bij Volt Festivals. Wel als headliner, maar onder Lenny Kravitz en Marshemello.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.397
1.465
Namen als Passenger, The Offspring, Yungblud, faithless DJ set, Bring me the Horizon, The Pretty Reckless maken ook direct kans op Lowlands.

Wat een troep is er aan het touren zeg. My chemical romance vind ik ook echt helemaal ruk. Marsmellow zie ik dan wel weer als een leuk hersenloos feestje, zoals Sean Paul een paar jaar geleden. Soms is dat ook ff lekker.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Namen als Passenger, The Offspring, Yungblud, faithless DJ set, Bring me the Horizon, The Pretty Reckless maken ook direct kans op Lowlands.

Wat een troep is er aan het touren zeg. My chemical romance vind ik ook echt helemaal ruk. Marsmellow zie ik dan wel weer als een leuk hersenloos feestje, zoals Sean Paul een paar jaar geleden. Soms is dat ook ff lekker.
Bring Me Horizon vind ik best vet. Faithless DJ Set boeit weinig denk ik, live zou best wel weer een keer geinig zijn.

MCR moet ik nog steeds naar luisteren, ken ze enkel van Black Parade en die vond ik wel fijn. Marshmello zie ik niet komen gezien die al op Pinkpopstaat.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.397
1.465
Ik zie Marsmellow ook niet komen. Alhoewel Sean Paul wel op beide festivals stond in hetzelfde jaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Ik zie Marsmellow ook niet komen. Alhoewel Sean Paul wel op beide festivals stond in hetzelfde jaar.
Marshmello is wel een categorie groter dan dat. Denk ook dat iets te commerciële EDM zal zijn voor Lowlands. Al zou ik er best eens gaan kijken.

Dagen aan het aftellen nu :(

 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.397
1.465
Ja ik denk ook dat het veel te commercieel is hoor. Valt Eminem ook binnen die kaders? Hij heeft ook een nieuw album en zal ongetwijfeld ook touren voor niet minder dan een headline positie.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Ja ik denk ook dat het veel te commercieel is hoor. Valt Eminem ook binnen die kaders? Hij heeft ook een nieuw album en zal ongetwijfeld ook touren voor niet minder dan een headline positie.
Veel te groot
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Dianna Ross naar North Sea Jazz.. daar delen we toch vaak namen mee.. Zie het nog steeds wel zitten als het haalbaar is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.800
6.540
Ja ik denk ook dat het veel te commercieel is hoor. Valt Eminem ook binnen die kaders? Hij heeft ook een nieuw album en zal ongetwijfeld ook touren voor niet minder dan een headline positie.

Eminem zou idd een goeie headliner voor Lowlands zijn.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.447
1.931
mdekens wrote:
Ja ik denk ook dat het veel te commercieel is hoor. Valt Eminem ook binnen die kaders? Hij heeft ook een nieuw album en zal ongetwijfeld ook touren voor niet minder dan een headline positie.

Eminem zou idd een goeie headliner voor Lowlands zijn.

Van mij zou het best mogen, maar inderdaad niet heel waarschijnlijk want veel te groot. Verkocht 60.000 goffertkaarten in vloek en zucht.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.397
1.465
Eric Prydz presents Holosphere op Tommorowland... Doorsturen!

Sowieso die hele stage die dag is dik:
Eric Prydz presents Holosphere
Four Tet
Goldfox
Joris Voorn
Michael Bibi
Nico Morano
Solardo
Yotto
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Briljant

Grootste solar carport ter wereld op Lowlands

Groot en zonnig nieuws! Solarfields en Lowlands starten in november dit jaar met de bouw van de grootste solar carport ter wereld. Op de parkeerterreinen van Lowlands verrijst een gigantische solar carport, die permanent blijft staan. Met de 90.000 zonnepanelen wordt jaarlijks zo'n 35.000.000 kWh elektriciteit geproduceerd. Dit staat gelijk aan de stroom die 10.000 huishoudens jaarlijks gebruiken of aan 100 Lowlands-weekenden. Door de solar carport parkeer je je auto straks overdekt én levert het parkeerterrein heel veel duurzame energie op. Green winning!

Meer info:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=1xY3lhX8TfU&feature=emb_logo[/video]
 

yumi

Randprogramma
27 jun 2019
108
213
Headliner opties?

- Lizzo
- The Chemical Brothers / Underworld
- Nick Cave

Twee andere namen
- Stormzy (bravo afsluiter?)
- Noisia (als onderdeel van de farewell tour)
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
817
506
Briljant

Grootste solar carport ter wereld op Lowlands

Groot en zonnig nieuws! Solarfields en Lowlands starten in november dit jaar met de bouw van de grootste solar carport ter wereld. Op de parkeerterreinen van Lowlands verrijst een gigantische solar carport, die permanent blijft staan. Met de 90.000 zonnepanelen wordt jaarlijks zo’n 35.000.000 kWh elektriciteit geproduceerd. Dit staat gelijk aan de stroom die 10.000 huishoudens jaarlijks gebruiken of aan 100 Lowlands-weekenden. Door de solar carport parkeer je je auto straks overdekt én levert het parkeerterrein heel veel duurzame energie op. Green winning!

Zou helemaal mooi zijn als de energie meteen ook de vele aggregaten gaat vervangen, maar volgens mij is dat niet het geval.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken