Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Denken jullie dat er deze week namen komen, of de week erna? Volgens mij was het vorig jaar zo dat er een BKS/Woo hah bevestiging kwam en de week erna de eerste drop kwam. Maarja, volgende week zou misschien wat logischer zijn, omdat dan ook de verkoop begint. Ik wil ze gewoon weten haha!

Volgende week woensdag of donderdag verwacht ik, geen idee waarom.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Hmm persoonlijk vind ik de balans hip hop en andere muziek soorten wel ok de laatste jaren. Mere hip hop hoeft niet perse…
Iets in de trant van:
Slapen doe je maar op Pinkpop
En je gaat naar WOO HAH voor hip hop

Maar dan is het toch lekker als Lowlands een Britse Hiphop/Punk artiest binnenhaald, i.p.v. een random dertien in een dozijn traprapper :')
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.316
4.998
Vorig jaar was de eerste lichting wel deze week (woensdag 30 januari). Dus het zou zomaar kunnen dat we iets krijgen. Maar gevoelsmatig zeg ik volgende week.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
Maar dan is het toch lekker als Lowlands een Britse Hiphop/Punk artiest binnenhaald, i.p.v. een random dertien in een dozijn traprapper :’)

Vooral dit. Snap deze flex bij veel andere rappers, maar slowthai heeft zoveel invloeden van andere muziekstijlen, maatschappijkritische teksten, goede live performance dat hij een typische Lowlands-act is voor mij.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Vorig jaar was de eerste lichting wel deze week (woensdag 30 januari). Dus het zou zomaar kunnen dat we iets krijgen.

Was de voorverkoop toen ook tien dagen later dan? Heb het niet meer paraat namelijk...
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
Vorig jaar was het op mijn verjaardag :). Zou dit jaar weer kunnen (al denk ik niet).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.316
4.998
Misschien deze week alvast wat hypen voor volgende week. Een beetje teasen. Website al beetje aanpassen, of social media aanpassingen. En volgende week de eerste namen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Ik ben heel erg klaar voor de eerste namen ja. Barst bijna uit elkaar van ongeduld!
Ik ben ook heel erg benieuwd waar ze mee gaan komen! Naast BKS (en een dagje Pinkpop zowaar) zal het komende zomer een keuze worden tussen RW en LL...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.316
4.998
Raskolnikov wrote:
Ik ben heel erg klaar voor de eerste namen ja. Barst bijna uit elkaar van ongeduld!

Ik ben ook heel erg benieuwd waar ze mee gaan komen! Naast BKS (en een dagje Pinkpop zowaar) zal het komende zomer een keuze worden tussen RW en LL…
Misschien dat de festileaks redactie eens moet gaan vissen ;)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Raskolnikov wrote:
Ik ben heel erg klaar voor de eerste namen ja. Barst bijna uit elkaar van ongeduld!
Ik ben ook heel erg benieuwd waar ze mee gaan komen! Naast BKS (en een dagje Pinkpop zowaar) zal het komende zomer een keuze worden tussen RW en LL…

De vooruitzichten zijn voor Lowlands op dit moment ook nog niet heel hoopgevend. Weinig acts al bekend gemaakt voor die periode waarvan ik denk: laat maar komen.

Aan de andere kant weet Lowlands altijd positief te verrassen, dus ik hou goede hoop.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
visdave34 wrote:
Raskolnikov wrote:
Ik ben heel erg klaar voor de eerste namen ja. Barst bijna uit elkaar van ongeduld!
Ik ben ook heel erg benieuwd waar ze mee gaan komen! Naast BKS (en een dagje Pinkpop zowaar) zal het komende zomer een keuze worden tussen RW en LL…

De vooruitzichten zijn voor Lowlands op dit moment ook nog niet heel hoopgevend. Weinig acts al bekend gemaakt voor die periode waarvan ik denk: laat maar komen.

Aan de andere kant weet Lowlands altijd positief te verrassen, dus ik hou goede hoop.
Van mij mogen ze beginnen met de lineup van Øyafestivalen te copy pasten... :)))
Jammer dat FKA Twigs al op DTRH staat...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.316
4.998
visdave34 wrote:
Raskolnikov wrote:
Ik ben heel erg klaar voor de eerste namen ja. Barst bijna uit elkaar van ongeduld!
Ik ben ook heel erg benieuwd waar ze mee gaan komen! Naast BKS (en een dagje Pinkpop zowaar) zal het komende zomer een keuze worden tussen RW en LL…

De vooruitzichten zijn voor Lowlands op dit moment ook nog niet heel hoopgevend. Weinig acts al bekend gemaakt voor die periode waarvan ik denk: laat maar komen.

Aan de andere kant weet Lowlands altijd positief te verrassen, dus ik hou goede hoop.
Armin van Buuren als Alpha headliner incoming

Geintje, Er is vooral weinig bekend. Misschien ook leuk dat ze buiten hun zone moeten zaken naar namen. Vorig jaar wilde ze ook The Prodigy opgraven. Misschien dit jaar Faithless ofzo ;)?


 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Van mij mogen ze beginnen met de lineup van Øyafestivalen te copy pasten… :)))
Jammer dat FKA Twigs al op DTRH staat…

Ja staan prima acts daar. Maar geen nieuwe dingen voor mij persoonlijk die ik nog niet eerder heb gezien. Vandaar ;-)

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.316
4.998
Als MCR lang genoeg in Europa blijft zijn ze misschien een kanshebber??
Daar hoopte ik stiekem wel op. Maar niet als headliner, zou ik ongepast vinden voor NL. Maar gezien ze in de UK hele stadions uitverkopen begin ik steeds meer mijn twijfels te krijgen. Zou het een mooie Alpha sub vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken