Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

sjoeske

Playlistbediener
18 jan 2020
37
39
The xx, florence and the machine,underworld,war on drugs,flora cash,oh wonder,rødåd,reinier zonneveld,tale of us,black madonna,pan pot,fresku,dope dod,ho99o9,alfa blondy,alborosie,seasick steve,whispering sons,liam,

En op de vrijdag ook gewoon weer TECHNO knallen aub
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
Nieuwe namen BKS:

BADBADNOTGOOD – Catfish And The Bottlemen – DIIV – Dope Lemon – Jarvis Cocker – Maggie Rogers – The Avalanches – Amyl & The Sniffers – Black Lips – Girl Band – Objekt x Ezra Miller (live) – OM – 박혜진 park hye jin – Sampa The Great – Tinariwen – Tropical Fuck Storm – Yellow Days – 100 gecs – Automatic – Barker (live) – Beach Bunny – Black Country, New Road – COUCOU CHLOE – DJ Assault – DJ Fett Burger – DJ Python – Donna Missal – Easy Life – FAKA – FAUZIA – GHUM – Giant Rooks – Girl Ray – Jessica Pratt – Josey Rebelle – Los Bitchos – Marika Hackman – Meetsysteem – Mina & Bryte – Minimal Violence – Pottery – Roi Perez – Sheer Mag – Simo Cell – Soccer Mommy – SORRY – Squid – Surfbort – The Milk Carton Kids – Violet – YĪN YĪN

Volgens mij hebben we daar altijd weinig overloop mee. Kan dus een grote streep door namen zoals Los Bitchos, Tropical Fuck Storm en Girl Band.

EN WANNEER KOMT MAGGIE ROGERS EENS NAAR LOWLANDS VERDOMME.
 

eddie33

Playlistbediener
19 feb 2018
46
0
Wat vinden jullie van het nieuwe album van Eefje de Visser?
Ideale LL act volgens mij
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Robyn misschien langzaam met potlood opschrijven gezien die niet op BKS staat.

Eefje de Visser zou prima zijn inderdaad.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
slowthai staat op WOO HAH, maar verwacht en hoop dat ie daarnaast ook nog wel op Lowlands staat

Laat dit dan een van die weinige WOO HAH acts met overlap van Lowlands zijn. Vijver lijkt wel beetje bij beetje op te drogen :-(
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Zo na een tijdje kan ik eindelijk weer mee discussiëren.

Maar Slowthai & Eefje de Visser kan je bijna niet missen.
The strokes op BKS is trouwens wel heel tof, hadden van mij ook wel naar LL gemogen maar overweeg nu toch om ook naar BKS te gaan.

Hoop heel erg dat Denzel Curry dit jaar komt, en Koffee zou ik supertof vinden.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Misschien zou je een ander festival moeten bezoeken, zoals Melt of Dour. Techno is er ruim aanwezig.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.704
2.271
Meer Techno aub. Niet zoals nu alleen op zaterdag.

Ik heb altijd het idee dat het hele weekend de bravo alleen maar techno is
1f602.svg

Op zich klopt het dat er in de Bravo geen techno stond op de vrijdag (stond Deep House) dit jaar, maar toen was er in de X-Ray wat mij betreft op techno gebied genoeg interessants te vinden. Identified Patient was geweldig. De zaterdag was een en al techno in de Bravo, toen wat minder op andere plekken en op zondag was het een beetje een mix tussen house en techno in de Bravo.

Ik denk dat er niet echt een gebrek aan techno is, als je nog meer wilt kun je inderdaad beter naar Dour. Ik vind dat er juist wat betere alternatieven zouden moeten komen voor mensen die wat minder van "dance" (in bredere zin) houden. Ik vermaak me prima bij Identified Patient of Helena Hauff, maar uit mijn groep zijn er mensen die dat niet hebben. Zelf zou ik voor de afwisseling ook best een keer ergens een punkbandje willen zien, zoals in de Casbah op BKS.
 

sjoeske

Playlistbediener
18 jan 2020
37
39
sjoeske wrote:
Meer Techno aub. Niet zoals nu alleen op zaterdag.


nitotheno wrote:
Ik heb altijd het idee dat het hele weekend de bravo alleen maar techno is
1f602.svg


Op zich klopt het dat er in de Bravo geen techno stond op de vrijdag (stond Deep House) dit jaar, maar toen was er in de X-Ray wat mij betreft op techno gebied genoeg interessants te vinden. Identified Patient was geweldig. De zaterdag was een en al techno in de Bravo, toen wat minder op andere plekken en op zondag was het een beetje een mix tussen house en techno in de Bravo.

Ik denk dat er niet echt een gebrek aan techno is, als je nog meer wilt kun je inderdaad beter naar Dour. Ik vind dat er juist wat betere alternatieven zouden moeten komen voor mensen die wat minder van “dance” (in bredere zin) houden. Ik vermaak me prima bij Identified Patient of Helena Hauff, maar uit mijn groep zijn er mensen die dat niet hebben. Zelf zou ik voor de afwisseling ook best een keer ergens een punkbandje willen zien, zoals in de Casbah op BKS.
. Laat ik het zo zeggen normaal was er iedere dag het wat hardere werk, nu op vrijdag voor mij persoonlijk te soft. Maar snap de wat meer diversiteit, alleen mag het van mij ook op de vrijdag iets meer techno ( heb het dan over het nachtprogramma)
 

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Ugh Joost en Donnie ook weer op die droomposter.. je zou denken dat de hype rond die twee een keer voorbij moet zijn, maar goed áls Donnie komt dan MET fransje graag :))
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.718
Ugh Joost en Donnie ook weer op die droomposter.. je zou denken dat de hype rond die twee een keer voorbij moet zijn, maar goed áls Donnie komt dan MET fransje graag :))

Tja dit is wat mensen invullen blijkbaar. Maar die gaan dit jaar niet komen joh.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
@Marc wrote:

Indiaantje89 wrote:
De droomposter is duidelijk niet uit dit topic afkomstig. Wat een hoop bagger.


Geweldige namen, best realistisch ook…..

Behalve dat er circa 9 headliners op staan, waarvan de meeste gewoon Alpha headliners zijn.
Er staat gewoon teveel zooi op. Waar mogelijk wel iets van gaat komen, maar zeker niet op mijn droomlijstje staat. Deze lijst zegt ook wel een beetje dat er weinig geruchten zijn.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Denken jullie dat er deze week namen komen, of de week erna? Volgens mij was het vorig jaar zo dat er een BKS/Woo hah bevestiging kwam en de week erna de eerste drop kwam. Maarja, volgende week zou misschien wat logischer zijn, omdat dan ook de verkoop begint. Ik wil ze gewoon weten haha!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
lowlandicus wrote:
slowthai staat op WOO HAH, maar verwacht en hoop dat ie daarnaast ook nog wel op Lowlands staat

Laat dit dan een van die weinige WOO HAH acts met overlap van Lowlands zijn. Vijver lijkt wel beetje bij beetje op te drogen
1f641.svg

Hmm persoonlijk vind ik de balans hip hop en andere muziek soorten wel ok de laatste jaren. Mere hip hop hoeft niet perse...
Iets in de trant van:
Slapen doe je maar op Pinkpop
En je gaat naar WOO HAH voor hip hop

:p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken