Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Even een random vraagje. Weet iemand of je kan/mag zwemmen op Lowlands?
1f61b.svg

Even aan de andere kant van de dijk heb je het Veluwemeer. Wel even van het terrein af, maar dat is wel erg relaxt daar ?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik leg een tientje bij als Post Asap en Uzi vervangt. Vrijdag Belgie, Zaterdag Polen, Zondag Lowlands.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Ik leg een tientje bij als Post Asap en Uzi vervangt. Vrijdag Belgie, Zaterdag Polen, Zondag Lowlands.
Denkt niet dat die voor een tientje komt.

De Jeugd van Tegenwoordig gaat het natuurlijk worden.
 

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Vroeger mocht het niet, tegenwoordig wel hoor. Er is zelfs een strandje (voorbij de Alpha, waar vorig jaar het science-lab stond).

Even aan de andere kant van de dijk heb je het Veluwemeer. Wel even van het terrein af, maar dat is wel erg relaxt daar
1f60a.svg

Ahhh oke genoeg opties dus, chillll :) nu hopen dat t weer het toelaat hahhaa
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Festlileak meetup by My Baby?
1f61b.svg


Nee serieus, lijkt me leuk mede forummers te ontmoeten.
Geen idee wat een handige tijd, plek of dag is
Ik had het idee dat er ook weer een ‘officiële’ Festileaks meet-up zou komen. Ik zal ff informeren of dat nog in de planning zit.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
926
88
Ik kijk nog niet naar het weer, daar begin ik pas over 2 weken mee ;-)

Ben wel in voor een meeting btw.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
De voorspellingen van RW waren ook heel slecht. Uiteindelijk was het bloed heet het hele weekend. Ik kijk net als Benjamin pas de week van het festival om te bepalen wat voor een drip ik inpak.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
926
88
Wat me trouwens ook opvalt is dat bijna iedereen die op zaterdag niet naar Billy gaat, voor Bodego kiest en helemaal niemand voor Dub Inc.
Dub Inc is echt zo ontzettend vette "Band". Nu 2x mogen zien en ga ook naar Paradiso eind dit jaar. Maar echt mensen dit is 1 groot feest.
Zoveel publiekparticipatie, heerlijke sfeer en gewoon live echt leuke muziek :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Wat me trouwens ook opvalt is dat bijna iedereen die op zaterdag niet naar Billy gaat, voor Bodego kiest en helemaal niemand voor Dub Inc.
Dub Inc is echt zo ontzettend vette “Band”. Nu 2x mogen zien en ga ook naar Paradiso eind dit jaar. Maar echt mensen dit is 1 groot feest.
Zoveel publiekparticipatie, heerlijke sfeer en gewoon live echt leuke muziek
1f642.svg
Paar jaar terug gezien in de India. En toen vond ik ze behoorlijk saai. Maar ook niet helemaal mijn muziek.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.828
2.472
Wat me trouwens ook opvalt is dat bijna iedereen die op zaterdag niet naar Billy gaat, voor Bodego kiest en helemaal niemand voor Dub Inc.
Dub Inc is echt zo ontzettend vette “Band”. Nu 2x mogen zien en ga ook naar Paradiso eind dit jaar. Maar echt mensen dit is 1 groot feest.
Zoveel publiekparticipatie, heerlijke sfeer en gewoon live echt leuke muziek
1f642.svg

Ik ga in eerste instantie naar Billie omdat ik die kans hoogstwaarschijnlijk niet heel snel weer ga krijgen. Mocht het tegenvallen ga ik alsnog naar Bodega. Die band heb ik dan weer twee keer eerder gezien en beide keren was het fantastisch. Dub Inc. was op het eerste gehoor niks voor mij en als ik woorden als publieksparticipatie hoor dan haak ik sowieso al snel af.
 

ouwewubs

Playlistbediener
11 mrt 2019
9
0
Is er al iets bekendgemaakt over het Desperados party town? Vorige jaren heb ik hier leuke feestjes gehad, maar kan er niets over vinden dit jaar. Behalve de aanduiding op de plattegrond.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
812
503
Is er al iets bekendgemaakt over het Desperados party town? Vorige jaren heb ik hier leuke feestjes gehad, maar kan er niet over vinden dit jaar. Behalve de aanduiding op de plattegrond.

Programma is vanaf donderdag op de deur terug te vinden.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
812
503
Afgelopen 2 jaren maakte ze wel de namen bekend van te voren.

Ik ben er vrijwel zeker van dat Johan Gielen niet van te voren was aangekondigd twee jaar geleden. Waar was dat bekend gemaakt?
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik heb dat ook nooit eerder dan de dag zelf gezien de lineup van de Desperado. Ik moet zeggen de afgelopen 2 jaar meer in de Desperados geweest dan in de overige tenten haha. Fantastisch daar.
 

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Is vorig jaar rond deze tijd bekend gemaakt door Lowlands (volgens mij 30 juli). Dus hopelijk snel!
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Dacht ook dat programma Desperado veel later bekend werd gemaakt, maar misschien ben ik in de war met het verrassingsoptreden van Pete Philley. Was leuk, maar extreeeeem warm daar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken